Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko kokeilleet tuplapenetraatiota

Mällinen
06.11.2022 |

Kertokaa kokemuksia, onko tämä yleistäkin? Itse olen 45-vuotias eronnut nainen ja minulla käy muutama nuorempi mies kylässä välillä ja naivat minua molempiin reikiin antaumuksella.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran poikaystäväni ja hänen kaverinsa naivat mua yhtä aikaa pilluun ja persereikääni. Oli rivo olo kun pumppasivat mua molempiin rööreihini. Oli kyllä vaan vähän nolo kun oli sit peppu tosi kipeenä töissä nii varmaa kattoivat et onkoha tol kaikki hyvin ku piti vittua huutaa kun olivat kairanneet mun peräreikäni niin kovin

Vierailija
2/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau lisää näitä, tosi kiihottavia kertomuksia

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi provo parempi. Ei varmasti pidä paikkaansa ja vaikka pitäisikin niin eikai kukaan edes anonyymina kehtaa tällaisia kertoa?

Vierailija
4/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on ystäväni kanssa useampia nuorempia neitoja hoideltu. Siinä pitää olla kokeneempien herrasmiesten varmat otteet kun tuollaiseen touhuun rupeaa. Ei pidä hätäillä kuten nuoret pojat, vakaa käsi ja parru.. Siinä alkaa parikymppisestä kuulumaan voihke ja naimisen lotina täyttää huoneen kun Jarskan kanssa hoidellaan... Kjeh

M49

Vierailija
5/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitteistä:

Sandwich = samaan aika yksi kulli pillussa, toinen pyllyssä.

Tuplapano = samaan aikaan kaksi kullia pillussa

Vierailija
6/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No homoahan tuollainen on vaikk olisikin nainen siinä välissä. Hyi helkutti tätä nykyaikaa.

Vierailija
7/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistunut tuplapano vaatii miehiltä malttia. Parhaiten homma onnistuu niin, että nainen ratsastaa jonkin aikaa paremmin varustetulla miehellä ja toinen mies valmistelee liukkarilla ja sormilla naisen B-rapun ajokuntoon. Kun valmistelu on tehty, nainen on jää hetkeksi ratsailla paikoilleen ja taivuttaa ylävartalon etunojaan. Kakkosmies painautuu maltillisen hitaasti B-rappuun ja vasta kun kaira on käynyt pohjassa asti ja pari hidasta vetoa on työnnelty koko kullin pituudella, miehet aloittavat vuorotyöntelyt, toinen sisään toisen vetäytyessä ulos.

Vierailija
8/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin

Vierailija
9/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistunut tuplapano vaatii miehiltä malttia. Parhaiten homma onnistuu niin, että nainen ratsastaa jonkin aikaa paremmin varustetulla miehellä ja toinen mies valmistelee liukkarilla ja sormilla naisen B-rapun ajokuntoon. Kun valmistelu on tehty, nainen on jää hetkeksi ratsailla paikoilleen ja taivuttaa ylävartalon etunojaan. Kakkosmies painautuu maltillisen hitaasti B-rappuun ja vasta kun kaira on käynyt pohjassa asti ja pari hidasta vetoa on työnnelty koko kullin pituudella, miehet aloittavat vuorotyöntelyt, toinen sisään toisen vetäytyessä ulos.

Paljon helpompi on kylläkin jos sinne b-rappuunkin naidaan ihan yksistään ennen tuplaa. tekee aika tiukkaa suoraan tuplata

Vierailija
10/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koittanut kaksi kullia oli pyllycässä.

Vierailija
11/22 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut. Dildo pimpsassa aito kalu kumilla ja liukkarilla pepusta.

Sain jo alle 30 sen sen ison Oon ja mies laukesi myös siihen.

Vierailija
12/22 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kokeiltu siten, että kun ratsastan mieheni isolla, hän työntää hyvin liukastetun dildon peppuuni. Joskus vibralla varustetun, mutta silloin hän saa heti orkun, eli ei niin hyvä.

Kokeilkaapa muuten sellaista, että laitatte lähärissä vibromunan sisäänne värisemään ja sen jälkeen mies tulee mukaan sisään. Olen suuaukosta kireä, mutta syvemmälle mahtuu hyvin.

Vierailija
13/22 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kokeiltu siten, että kun ratsastan mieheni isolla, hän työntää hyvin liukastetun dildon peppuuni. Joskus vibralla varustetun, mutta silloin hän saa heti orkun, eli ei niin hyvä.

Kokeilkaapa muuten sellaista, että laitatte lähärissä vibromunan sisäänne värisemään ja sen jälkeen mies tulee mukaan sisään. Olen suuaukosta kireä, mutta syvemmälle mahtuu hyvin.

Yhtä hyvin toimii dildo tai wand pimpassa samalla kun mies panee peppuun.

Vierailija
14/22 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti helpointa on hoidella naista molempiin reikiin siten, että ensin pannaan anus rennoksi ja jokunen orkku naiselle alle. Sitten vasta työnnytään lisäksi pilluun. Sinne menee että heilahtaa kunhan nainen on orkun rentouttama valmiiksi.

Vierailija
15/22 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti helpointa on hoidella naista molempiin reikiin siten, että ensin pannaan anus rennoksi ja jokunen orkku naiselle alle. Sitten vasta työnnytään lisäksi pilluun. Sinne menee että heilahtaa kunhan nainen on orkun rentouttama valmiiksi.

Nuoret miehet ruikkii spermat peppuun sisään päästyään jo ennen ensimmäistäkään naisen orkkua. Sitten yritetään saada uutta seisokkia epätoivoisesti runkkaillen. Ei sille yhtäaikaa työntelylle todellisuudessa ole vaihtoehtoa kun tulee tilaisuus saada kahta miestä.

Vierailija
16/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet ruikkii spermat peppuun sisään päästyään jo ennen ensimmäistäkään naisen orkkua. Sitten yritetään saada uutta seisokkia epätoivoisesti runkkaillen. Ei sille yhtäaikaa työntelylle todellisuudessa ole vaihtoehtoa kun tulee tilaisuus saada kahta miestä.

Ei tarvitse jatkaa laukeamiseen asti. Peränpitäjä voi aloitella lämmittelyt sormilla ja liukuvoiteella naimalla samalla takaapäin. Siitä vaihto kakkoseen kun tulee sillä puolella tulee valmista. Vasta sen jälkeen otetaan se järeämpi mies mukaan ykköspesälle. Jos kakkospesällä ei ole mikään minuuttimuna, nainen voi myös ratsastaa peppuun naivalla miehelle reverse cowgirl-asennossa, laskeutua selälleen miehen päälle ja toinen mies tulee edestäpäin sisään pilluun.

Vierailija
17/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut muuten kuin yksin masturboidessa.

Tässä edellä oli niin kiihottavia kirjoituksia että oli pakko käydä hoitelemassa itseni.

Vierailija
18/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on saanut sekä tuplaa pilluun että pillun ja peppuun yhtä aikaa. Jopa kahdelta vieraalta.

Vierailija
19/22 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna pojat kävivät viimeksi kylässä. Aloitettiin kahveilla ja sen jälkeen molemmat tiputtivat housunsa ja lutkutin heidän kullejaan. Sitten vuoroin panivat minua ja toiselta otin suihin. Sitten siirryttiin tuplaan, menin toisen heistä päälle kun toinen työntyi peppuuni. Pojat kehuivat että on kyllä tiukat reiät. He naivat mua sillä tavalla vuoro tahtia ja enhän sitä kauaa kestänyt.. Mulla tuli squirtti eka kerran elämässäni. Hehän innostui siitä ja rynkyttivät loppukirin ja mulla pääsi aivan suoraa huutoa. Sitten he molemmat ruikkivat lastinsa mun sisään.

ap

Vierailija
20/22 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on saanut sekä tuplaa pilluun että pillun ja peppuun yhtä aikaa. Jopa kahdelta vieraalta.

Puoluekanta selvisi. Persu tai vasemmistoliitto