Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksin määrä avioeron jälkeen

Vierailija
06.11.2022 |

Olen 43v nainen ja eronnut kaksi vuotta sitten, yksi omille muuttanut lapsi. Ajattelin erottuani ettei minulla tule olemaan varmasti enää koskaan miestä ja joutuu tyytymään omaan kivaan.

Nyt kaksi vuotta myöhemmin olen tajunnut ettei minulla ole koskaan ollut näin paljon seksiä. Olen edelleen ihan vetävän näköinen, ainakin meikattuna. Avioliitossa tuli kerättyä ylipainoa, mutta tein elämäntaparemontin ja nyt bmi on 21.

Olen täysin hämmästynyt että esim. baarista minulla on mahdollisuus käytännössä valita vähän yli 2-kymppisistä miehistä eteenpäin lähes kenet vain. Ennen avioeroa olin harrastanut seksiä kolmen ihmisen kanssa. Nyt viimeisen vuoden aikana pelkästään 17 kanssa. Ei tarvitse edes Tinderiä, mutta olen minä senkin kautta pari tavannut.

Miten teillä eronneet, onko seksin määrä lisääntynyt? Olen yllättynyt kuinka helposti saan miehiä.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Ap ei ole vissiin huomannut, että on alkanut " jakorasiaksi"... no, moni mies saa ilman kun ei tarvi mennä maksulliselle.

Vierailija
42/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millaisia nämä miehet on, keitä tulee ovista ja ikkunoista? Mietin vaan, että olenkohan liian ronkeli, kun ei ole näkynyt. En usko, että on ulkonäöstäni kiinni. Tietenkään en ole tinderissä tms. ja baarissakin harvakseltaan ja silloin usein isommassa seurueessa, eli randomit ei ehkä lähesty. Ja mulla on pari pienehköä lastakin ja olen päällikköduunissa, mitkä molemmat tuntuvat karistavan monia miehiä ehdokkaista. Mitään yhden illan juttuja en kyllä jaksaiskaan, eli haluaisin vakiintuneen ja eksklusiivisen (tautiriskin takia) suhteen ilman yhteenmuuttoa. Ehkä tuokin rajaa aika paljon halukkaita ehdokkaita ulkopuolelle.

Tuskinpa olet liian ronkeli, vaan listasit tuossa jo hyvän määrän syitä miksi ei ole miehiä näkynyt. Itse olin deittisivustoilla, kävin baareissa, tapahtumissa ja keikoilla, ei ollut lapsia, olin avoin yhteenmuutolle yms. Miehiä oli tulossa ovista ja ikkunoista, kun olin nelikymppinen sinkku. Ihan tavallisia, suurin piirtein saman ikäisiä miehiä, useimmat toisella kierroksella lapset jo tehtynä. Yhden kanssa aloin seurustella ja sitä on nyt jatkunut vuosia. Seksiäkin piisaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha totuus on, vastaeronneilta naisilta saa helpoiten seksiä. Miehenä näitä tarpeeksi nähneensä kehoitan muita miehiä olemaan ihastumatta juuri eronneisiin naisiin. Pankaa niitä jos huvittaa ja siirtymää seuraavaan.

Vierailija
44/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän mä teen väärin, kun en kertaakaan ole päätynyt baarista kenenkään kanssa nyt sänkyyn, vaikka se olisi ollut tavoitteenakin. Nuorena osasin tämän kyllä ja välissä ollut pitkässä parisuhteessa. Näytän ikäistäni nuoremmalta, bmi 22, pitkät hiukset. Tuntuu, että kiinnostuneet miehet aina pettyy siinä hetkessä, kun saavat tietää mun iän (eli luulivat nuoremmaksi, kun tulivat mulle juttelemaan). Toinen ilmiö on se, että kaikki miehet tuntuu olevan varattuja ja itse en viitsisi sellaisiin sekaantua.

Olen varmaan sellasen kunnollisen naisen näköinen, niin mua iskee sellaiset miehet, ketkä vielä etsii tulevien lastensa äitiä ja mulla on lapset jo tehtynä ja lähinnä kaipaisin seksiä ja läheisyyttä.

N38

"Mitäköhän mä teen väärin"

No siis teetkö itse aloitteita ollenkaan?

Vierailija
45/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole etsinyt ketään enkä harrastanut seksiä kuin itseni kanssa pian puoleentoista vuoteen.

Lievät villityksen oireet menivät eron ohessa.

Nyt pre-menopaussi on onneksi vienyt nekin.

Olisi turhauttavaa himoita yksin, kun en tahdo uutta ihmistä elämääni.

N50.

Vierailija
46/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroaisin antaisin myös mennä huolella. Olen samaa ikäluokkaa ja nauttisin elämästä, joskus jopa haaveilen tästä mahdollisuudesta, mutta perhe ja talous sitoo. Olen ollut liiankin kiltti tyttö.

Vierailija
47/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa ikäluokkaa ja eron jälkeen mukaan tarttui vain yksi kumppani, mutta kokemus on silti sama. Seksiä on enemmän kuin koskaan.

Ja sukupuolitauteja

Vierailija
48/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole etsinyt ketään enkä harrastanut seksiä kuin itseni kanssa pian puoleentoista vuoteen.

Lievät villityksen oireet menivät eron ohessa.

Nyt pre-menopaussi on onneksi vienyt nekin.

Olisi turhauttavaa himoita yksin, kun en tahdo uutta ihmistä elämääni.

N50.

Lisään, että seksiä olisin saanut ainakin kerran eräältä itseäni paljon nuoremmalta mieheltä. Koska kroppa ei nyt ole siinä kunnossa ja koska lapseni ikäiset eivät kiinnosta, en lähtenyt mukaan.

Vierailija
49/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa ikäluokkaa ja eron jälkeen mukaan tarttui vain yksi kumppani, mutta kokemus on silti sama. Seksiä on enemmän kuin koskaan.

Ja sukupuolitauteja

Niinkö? Ymmärsin että on yhden ja saman kanssa ollut eronsa jälkeen.

Vierailija
50/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millaisia nämä miehet on, keitä tulee ovista ja ikkunoista? Mietin vaan, että olenkohan liian ronkeli, kun ei ole näkynyt. En usko, että on ulkonäöstäni kiinni. Tietenkään en ole tinderissä tms. ja baarissakin harvakseltaan ja silloin usein isommassa seurueessa, eli randomit ei ehkä lähesty. Ja mulla on pari pienehköä lastakin ja olen päällikköduunissa, mitkä molemmat tuntuvat karistavan monia miehiä ehdokkaista. Mitään yhden illan juttuja en kyllä jaksaiskaan, eli haluaisin vakiintuneen ja eksklusiivisen (tautiriskin takia) suhteen ilman yhteenmuuttoa. Ehkä tuokin rajaa aika paljon halukkaita ehdokkaita ulkopuolelle.

Tuskinpa olet liian ronkeli, vaan listasit tuossa jo hyvän määrän syitä miksi ei ole miehiä näkynyt. Itse olin deittisivustoilla, kävin baareissa, tapahtumissa ja keikoilla, ei ollut lapsia, olin avoin yhteenmuutolle yms. Miehiä oli tulossa ovista ja ikkunoista, kun olin nelikymppinen sinkku. Ihan tavallisia, suurin piirtein saman ikäisiä miehiä, useimmat toisella kierroksella lapset jo tehtynä. Yhden kanssa aloin seurustella ja sitä on nyt jatkunut vuosia. Seksiäkin piisaa :)

Jep, eli kyseessä miehiä, jotka todennäköisesti vastuuta pakoilevia viikonloppuisiä, siis lusmupaskoja, jotka exänsä heittänyt turhana pihalle. Toinen vaihtoehto on, että elät uusperhearkea (minkä vuoksi itse en kaipaa yhteenmuuttoa, ellei mies välttämättä haluaisi osallistua mun lapsiarkeen :D ).

Seksi on oikeasti se ainoa juttu, mitä olen vailla, mutta random-seksi yleensä ei ole kauhean hyvää, vaan seksi kehittyy suhteen mukana ja ei ole tautiriskin arvoista, eli parisuhde olis ainoa vaihtoehto ja siihen on saatavilla ikisinkkuja (jotka sellaisia syystä) tai niitä, joita ilman exänsä on katsonut parhaaksi elää, eli ei varmaan kauhean paljoa lisäarvoa tuovia miehiä parisuhteessa.

Ja joo, joo, ehkä joskus joku mies on voinut jättää vaimonsa, mutta kyllä nämä lapsiperhe-erot aika suurella todennäköisyydellä johtuu siitä, että vaimo ei jaksa enää katsella itsekästä ja sluibaavaa miestä ja ottaa eron. Mies toivoisi suhteen vielä jatkuvan (koska ei jaksa yksin hoitaa lapsiaan edes joka toinen viikonloppu) ja sitten mies äkkiä etsii jonkun toisen naisen avuksi siihen hommaan (ja patjaksi). Ei kiitos.

Vierailija
51/70 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän mä teen väärin, kun en kertaakaan ole päätynyt baarista kenenkään kanssa nyt sänkyyn, vaikka se olisi ollut tavoitteenakin. Nuorena osasin tämän kyllä ja välissä ollut pitkässä parisuhteessa. Näytän ikäistäni nuoremmalta, bmi 22, pitkät hiukset. Tuntuu, että kiinnostuneet miehet aina pettyy siinä hetkessä, kun saavat tietää mun iän (eli luulivat nuoremmaksi, kun tulivat mulle juttelemaan). Toinen ilmiö on se, että kaikki miehet tuntuu olevan varattuja ja itse en viitsisi sellaisiin sekaantua.

Olen varmaan sellasen kunnollisen naisen näköinen, niin mua iskee sellaiset miehet, ketkä vielä etsii tulevien lastensa äitiä ja mulla on lapset jo tehtynä ja lähinnä kaipaisin seksiä ja läheisyyttä.

N38

Se johtuu tosta saamattomuudesta. Odotatko muutenkin että joku muu tekee kaikki sun puolesta?

Vierailija
52/70 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, eli kyseessä miehiä, jotka todennäköisesti vastuuta pakoilevia viikonloppuisiä, siis lusmupaskoja, jotka exänsä heittänyt turhana pihalle. Toinen vaihtoehto on, että elät uusperhearkea (minkä vuoksi itse en kaipaa yhteenmuuttoa, ellei mies välttämättä haluaisi osallistua mun lapsiarkeen :D ).

Seksi on oikeasti se ainoa juttu, mitä olen vailla, mutta random-seksi yleensä ei ole kauhean hyvää, vaan seksi kehittyy suhteen mukana ja ei ole tautiriskin arvoista, eli parisuhde olis ainoa vaihtoehto ja siihen on saatavilla ikisinkkuja (jotka sellaisia syystä) tai niitä, joita ilman exänsä on katsonut parhaaksi elää, eli ei varmaan kauhean paljoa lisäarvoa tuovia miehiä parisuhteessa.

Ja joo, joo, ehkä joskus joku mies on voinut jättää vaimonsa, mutta kyllä nämä lapsiperhe-erot aika suurella todennäköisyydellä johtuu siitä, että vaimo ei jaksa enää katsella itsekästä ja sluibaavaa miestä ja ottaa eron. Mies toivoisi suhteen vielä jatkuvan (koska ei jaksa yksin hoitaa lapsiaan edes joka toinen viikonloppu) ja sitten mies äkkiä etsii jonkun toisen naisen avuksi siihen hommaan (ja patjaksi). Ei kiitos.

Kiva vihapurkaus siellä, joko helpotti? Kannattaako niitä sluibailevia miehiä sitten valita? Ainakin mä kyseenalaistan omia toimia jos se rakas kumppani muuttuu välinpitämättömäks, joku syy siinä yleensä on. Taidat olla niitä naisia jotka lapsen saatuaan ei ole kovinkaan taitavia kuuntelemaan mitä muilla on asiaa.

Vierailija
53/70 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen mutta en koskaan saa ketään miestä kiinnostumaan kanssani seksistä saatika että kiinnostuisi muutenkaan. Eronnut olen ja yksin taidan jäädä. Onneksi minulla on kaksi upeaa lasta. Seksiä kaipaan ja kumppania jonka kanssa jakaisin elämän.

N37

Vierailija
54/70 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut aika suosittu miesten keskuudessa ja saisin varmasti seksiseuraa helposti edelleen. Se vain, etteivät ne baarikärpäset kiinnosta itseäni, joita vaikka työmatkoillani olen nähnyt baareissa notkumassa. Tinderiin taas en ikimaailmassa menisi, joten olen tosi kiitollinen, kun olen naimisissa oman mieheni kanssa. En varmasti löytäisi mieleistäni seuraa kovin helposti, kun olen niin ronkeli.

Toisaalta taas ne muutamat eronneet naisystävät ovat löytäneet vakituisen kumppanin aika pian eron jälkeen, töistä tai tuttavista. Olisihan se mahdollista, mutta ei toisaalta tule mieleen ketään kiinnostavaa tuoltakaan sektorilta omalla kohdalla. N50+

Vierailija
55/70 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen mutta en koskaan saa ketään miestä kiinnostumaan kanssani seksistä saatika että kiinnostuisi muutenkaan. Eronnut olen ja yksin taidan jäädä. Onneksi minulla on kaksi upeaa lasta. Seksiä kaipaan ja kumppania jonka kanssa jakaisin elämän.

N37

Jotain siinä omassa toiminnassa sitten on oltava. Vaikeaa sanoa näin tuntematta, että mikä se on. Jos tapailet fiksuja miehiä, niin voit ihan hyvin laittaa perään viestin ja asiallesti kysyä rehellistä mielipidettä, että olisit siitä kiitollinen.

Vierailija
56/70 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N37

Veikkaan että ongelma on joko a) hirvittävä BMI 40 läski tai b) mielenterveysongelma

Vierailija
57/70 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin. Erosin kylläkin kauniista vaimostani 21 vuoden jälkeen, ja aloin seurustelemaan miehen kanssa. Seksi on todella paljon parempaa, ja sitä on enemmän.

Vierailija
58/70 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mullakin. Erosin kylläkin kauniista vaimostani 21 vuoden jälkeen, ja aloin seurustelemaan miehen kanssa. Seksi on todella paljon parempaa, ja sitä on enemmän.

Aloit siis Suomeksi sanottuna homppeliksi

Vierailija
59/70 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Veikkaan että ongelma on joko a) hirvittävä BMI 40 läski tai b) mielenterveysongelma

Mun ei tarvitse veikata, vaan tiedän, että olet todella ilkeä. Eri

Vierailija
60/70 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pitää pudottaa painoa, kun eroaa? Miksei parisuhteessa? Ja varmaan pukeutuminenkin on muuttunut eron myötä? Sohvaverkkarit on vaihtunut farkkuihin tai hameeseen, ja crocsit korkkareihin. Hiuksia, ja meikkiäkin laitellaan.

Miksei voi panostaa yhtään parisuhteessa/suhteeseen? Varmaan saa panoja baarista. Mutta jos parisuhteeseen haluaa, niin pari vuotta, ja taas ollaan verkkareilla sohvalla.

Onnellisia olemme me, jotka tuon olemme tajunneet, eikä tarvitse etsiä baarista seuraa, vaan sitä on ihan kotonakin tuossa vieressä.

M43