Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin määrä avioeron jälkeen

Vierailija
06.11.2022 |

Olen 43v nainen ja eronnut kaksi vuotta sitten, yksi omille muuttanut lapsi. Ajattelin erottuani ettei minulla tule olemaan varmasti enää koskaan miestä ja joutuu tyytymään omaan kivaan.

Nyt kaksi vuotta myöhemmin olen tajunnut ettei minulla ole koskaan ollut näin paljon seksiä. Olen edelleen ihan vetävän näköinen, ainakin meikattuna. Avioliitossa tuli kerättyä ylipainoa, mutta tein elämäntaparemontin ja nyt bmi on 21.

Olen täysin hämmästynyt että esim. baarista minulla on mahdollisuus käytännössä valita vähän yli 2-kymppisistä miehistä eteenpäin lähes kenet vain. Ennen avioeroa olin harrastanut seksiä kolmen ihmisen kanssa. Nyt viimeisen vuoden aikana pelkästään 17 kanssa. Ei tarvitse edes Tinderiä, mutta olen minä senkin kautta pari tavannut.

Miten teillä eronneet, onko seksin määrä lisääntynyt? Olen yllättynyt kuinka helposti saan miehiä.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Tämä tulikin väärälle palstalle.

Vierailija
2/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa ikäluokkaa ja eron jälkeen mukaan tarttui vain yksi kumppani, mutta kokemus on silti sama. Seksiä on enemmän kuin koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa kivaa vain, ei minusta ole satunnaisiin suhteisiin.

M35

Vierailija
4/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kikkelikotka

Vierailija
5/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Seksin määrä lisääntyi heti ja huomattavasti kun otin avioeron ja vaihdoin vaimon naisystävään. Muutenkin koko elämänlaatu parani ja huomattavasti.

M52

Vierailija
6/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa jonkun haiseva elimenhinkkaus 🤢 Voitko pitää intiimiasiasi omana tietonasi!

Vierailija
7/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää että naiselle löytyy baarista panoseuraa. Enpä olisi arvannut.

Vierailija
8/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoiset arvostuksen kohteet. Muutaman vuoden päästä noita kokemuksia onkin jo huomattavasti enemmän.

mies54v

Vierailija
9/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Seksin määrä lisääntyi heti ja huomattavasti kun otin avioeron ja vaihdoin vaimon naisystävään. Muutenkin koko elämänlaatu parani ja huomattavasti.

M52

:-D

Vierailija
10/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Aloit lortikaksi ja tautipesäkkeeksi.

Vierailija
11/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa jonkun haiseva elimenhinkkaus 🤢 Voitko pitää intiimiasiasi omana tietonasi!

No on aika yllättävää jos noinkin iäkäs saa vielä seksiä. Ymmärrän jonkun 20 vuotiaan kohdalla että seksiä saa joka paikasta.

Vierailija
12/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ainakin sinua, kun olet avannut ketjun jonka sisältö on jo otsikosta pääteltävissä.

Vierailija
13/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M55, eronnut 2003.

Heti sutinaa 2005 ja samantien toinen perään 2010. Sen jälkeen onkin ollut hiljaisempaa.

Vierailija
14/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea kuvitella, että haluaisin noin usein eri miesten kanssa seksiä. Jos jonkun kanssa seksi on taivaallista niin kyllä minä silloin hänet tapaa uudestaan ja uudestaan enkä mieti heti muita.

N28

Vierailija
15/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, naurattaa kun entinen anoppi sanoi eron aikaan, että tulee olemaan hankala saada mies eronneena äitinä. Ei ole ollut hankalaa saada miehiä niin kevyeen kuin vakavampankaan tapailuun. 😄 Miehiä tulisi ovista ja ikkunoista.

Vierailija
16/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän mä teen väärin, kun en kertaakaan ole päätynyt baarista kenenkään kanssa nyt sänkyyn, vaikka se olisi ollut tavoitteenakin. Nuorena osasin tämän kyllä ja välissä ollut pitkässä parisuhteessa. Näytän ikäistäni nuoremmalta, bmi 22, pitkät hiukset. Tuntuu, että kiinnostuneet miehet aina pettyy siinä hetkessä, kun saavat tietää mun iän (eli luulivat nuoremmaksi, kun tulivat mulle juttelemaan). Toinen ilmiö on se, että kaikki miehet tuntuu olevan varattuja ja itse en viitsisi sellaisiin sekaantua.

Olen varmaan sellasen kunnollisen naisen näköinen, niin mua iskee sellaiset miehet, ketkä vielä etsii tulevien lastensa äitiä ja mulla on lapset jo tehtynä ja lähinnä kaipaisin seksiä ja läheisyyttä.

N38

Vierailija
17/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut naimisissa, mutta seksiä ei tule ollenkaan, vielä vähemmän kaikista kauneimmilta 18-25v naisilta. Ehkä pitäisi käydä nopeasti naimisissa ja erota, niin sen jälkeen alkaisin saada täydellistä persettä.

M41

Vierailija
18/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, naurattaa kun entinen anoppi sanoi eron aikaan, että tulee olemaan hankala saada mies eronneena äitinä. Ei ole ollut hankalaa saada miehiä niin kevyeen kuin vakavampankaan tapailuun. 😄 Miehiä tulisi ovista ja ikkunoista.

Kevytsuhteisiin löytyy varmasti, mutta vakava suhde onkin eri asia.

Vierailija
19/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta yhtä hyvää miestä et voi koskaan saada kuin minun poikani. Teit ison virheen!

Rakkaudella: Anoppi

Vierailija
20/70 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän mä teen väärin, kun en kertaakaan ole päätynyt baarista kenenkään kanssa nyt sänkyyn, vaikka se olisi ollut tavoitteenakin. Nuorena osasin tämän kyllä ja välissä ollut pitkässä parisuhteessa. Näytän ikäistäni nuoremmalta, bmi 22, pitkät hiukset. Tuntuu, että kiinnostuneet miehet aina pettyy siinä hetkessä, kun saavat tietää mun iän (eli luulivat nuoremmaksi, kun tulivat mulle juttelemaan). Toinen ilmiö on se, että kaikki miehet tuntuu olevan varattuja ja itse en viitsisi sellaisiin sekaantua.

Olen varmaan sellasen kunnollisen naisen näköinen, niin mua iskee sellaiset miehet, ketkä vielä etsii tulevien lastensa äitiä ja mulla on lapset jo tehtynä ja lähinnä kaipaisin seksiä ja läheisyyttä.

N38

-tuntuu että kaikki miehet, jotka sinua iskevät, ovat varattuja

-sinua iskee kunnolliset miehet, jotka etsivät tulevien lastensa äitiä

Valitse toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme