Tyttöystävä pudotti vahingossa yövalon, lyhyt mutta painava jalkalamppu ohimolleni yöllä, kun katsoi kelloa, nyt huimausta ja oksensin äsken, lääkäriin?
Kyse oli tosiaan vahingosta ja tyttöystävä oli jo väkisin viemässä minua päivystykseen. Olin niin väsynyt etten jaksanut. Mitään mustelmaa ja kuhmua kummempaa tuossa ohimolls ei ole, violetin sininen ja kohollaan. Saan sen kyllä laastarilla peitettyä jos tarvitsee joku ihminen nähdä. Olin ja olen ihan selvinpäin. Kannattaako mennä etten vie paikkaa joltain oikeasti tarvitsevalta?
Kommentit (28)
Käy lääkärissä ehdottomasti, olet saanut aivotärähdyksen.
En ymmärrä, miksi pitää kelloa katsoakseen nostaa jalkalamppu hyllylle.
Ap taitaa olla Porvoosta.
Lääkäriin mars, hourailet jo. Jalkalamppu hyllyllä sängyn päässä on jotain mitä ei oikeasti ole.
Miksi joku pitää jalkalamppua hyllyllä? Sehän pidetään lattialla.
Miksi tulisi? Lampou putosi hyllyltä päähän. Pakko sitä tyttöystävää siihen on sekoittaa, ellei itsellä ole epäilyksiä.
Le lampou?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painava jalkalamppu putosi vahingossa ohimolle? Kun painonnostoa harrastava tyttöystävä kärsi unettomuudesta ja päätti vetää yötreenit jalkalampulla sängyssä, mutta vahingossa pudottikin lampun ohimollesi koska nenää kutitti ja piti raapia?
Nosti lamppua hyllyn reunalle, itsekin puoliunessa nähdäkseen kellonajan. Puhelimia säilytämme öisin latauksessa eri huoneissa silloin kun emme tarvitse herätystä.
Ap
En tajua, miksi sen pitää nostaa jalkalamppu hyllyn reunalle? Eikö tavan pöytälamppu riitä?
No sitä tarkoitin. Ei ajatus nyt oikein toimi.
Ap
" Sammuta se jalkalamppu niin otan sen suuhun"
Hienoa, kuinka tämä keskustelu kääntyi tällaiseksi "murhasta tuli melkein totta" sunnuntaidekkariksi.