Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osuuspankin palvelumaksu yli 8€/kk!?!

Vierailija
05.11.2022 |

Järkytyin kun kävin läpi tilitietoja. Olen pienituloinen, eikä minulla ole lainaa osuuspankista tai muualtakaan. Maksan kortilla ostokset ja nostan maksimissaan 2 kertaa kuussa käteistä tililtä. Verkkopankkia käytän laskujen maksuun. Näpyttelen ne itse.
Nyt katsoin että tili oli mennyt miinukselle tuon pankin palvelumaksuveloituksen vuoksi. Aika härskiä.
Kyseessä Päijät-Hämeen Osuuspankki.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa mitään OPssa, bonuksia tulee 40 prosenttia lisää.

Vierailija
42/50 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö joku OP:ta muka ilman että on "erikoisasiakas"? Nytkin taas vuosi ilman palvelumaksuja....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt taitaa minulla loppua op:n pitkäaikainen asiakkuus. Törkeesti lähtee joka kuukausi reilu 20e palvelumaksuja ja ei ole kuin 2 tiliä. Taas on tilit miinuksella pienituloisella. En kyllä tätä pankkia suosittele kenellekkään.

Minä suljin toisen tilini kun tuntui että maksan ihan älyttömästi palvelumaksuja. Nyt on vain yksi tili ja säästölipas käytössä.

Vierailija
44/50 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tilitietoja ei enää pääse op:ssa katsomaan (tietokoneella) kuin viimeiseltä 3kk:lta. Pitäisi kirjautua mobiilivarmenteella! Mitä helkkaria..

Vierailija
45/50 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On härskiä

Minä myös Op:n asiakas. Ja minullakin on ylitetty joskus tili Op:n veloittamalla palvelumaksulla. Mutta härskeintä oli se, että kun en erikseen siirtänyt heti ylitettyä summaa, niin siitä tuli myös rangaistus-/sakkomaksu ylitetystä tilistä! Ja tuo huomautusmaksu tulee toistuvasti, jos asiaa ei itse korjaa saldoa nostamalla. Olisiko ollut viiden-seitsemän päivän välein.

Vierailija
46/50 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tilitietoja ei enää pääse op:ssa katsomaan (tietokoneella) kuin viimeiseltä 3kk:lta. Pitäisi kirjautua mobiilivarmenteella! Mitä helkkaria..

Jos noin, niin turvallisuuden takia se on laitettu. Mobiilivarmenne on kaikista turvallisin tunnistautumistapa.

Vierailija
47/50 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danskella ollut jo pitkään 7,80 euroa. Nurinkurista että köyhät maksavat siellä kallimman palvelumaksun kuukaudessa kuin rikkaat.

Ei ole? Köyhät tuovat vain hiekkaa mukanaan. Rikas on parempi asiakas joten saa etuja.

Vierailija
48/50 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haluavat ryöstää rahaa vippaskonsteilla ja vääryydellä. Tili voi tyhjetä milloin vain. Mutta se on pankin taholta voi, voi. Ehkäpä pankin henkilökunta nohevana osaa sen tempun. Voi, voi, ei korvata. Mitäs näppäilit. Oma vika. Pitäkää ihmiset rahanne vaikka tyynyssä. Se on ainakin lukitun oven takana. Onhan sulla ovessa Abloy. 

Vierailija
49/50 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, koskaan en ole maksanut mitään kk maksuja.

Vierailija
50/50 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tili S-Pankissa ja lapsuudesta asti ollut tili Nordeassa. Kummassakaan ei ole palvelumaksuja.