Onko sinulla tämä ikean tiimalasi?
https://www.ikea.com/fi/fi/p/eftertaenka-koristetiimalasi-kirkas-lasi-a…
Kauanko hiekan valuminen kestää? En jaksaisi lähteä turhaan ikeaan, jos hiekka valuu minuutissa ylhäältä alas.
Kommentit (9)
No ei varmasti eikä tule olemaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika omituista kun kyse kuitenkin ajanmittaamisvälineestä, ettei kerrota kauanko kestää hiekan virtaus yläsäiliöstä alas, vaan asiakas joutuu itse selvittämään tuollaisen yksinkertaisen asian, joka oltaisiin voitu jo tuotteen tiedoissa kertoa.
Ei se ole ajanmittaamisväline, vaan pelkkä koriste-esine.
Vierailija kirjoitti:
Aika omituista kun kyse kuitenkin ajanmittaamisvälineestä, ettei kerrota kauanko kestää hiekan virtaus yläsäiliöstä alas, vaan asiakas joutuu itse selvittämään tuollaisen yksinkertaisen asian, joka oltaisiin voitu jo tuotteen tiedoissa kertoa.
Ei sitä voida kertoa tuotteen tiedoissa, koska se ei ole vakio. Kyse on sisustusesineestä, ei vakioidusta ajanmittaamisvälineestä.
En sekunnilleen tarkkaa aikaa kaivannutkaan, kun tarve on lapselle näyttää kauanko jäähyä on vielä jäljellä. Minuutin tai tunnin tiimalasi ei siis sovi. Eli kiitos viimeiselle vastaajalle, jolta löytyi vastaus
Ap
Mulla on Ikean tiimalaseja kahta eri kokoa. Pienempi on n. 4 min ja isompi n. 7 min. Olisko tarkoitettu munien keittoajan mittaamiseen... Tosin, kun ei hiekan loppuminen yläpallosta anna mitään äänimerkkiä, unohtaisin munat kattilaan kiehumaan...