Aiotko mennä äänestämään seuraavissa eduskuntavaaleissa keväällä 2023?
Kommentit (30)
Tottakai. Viimeksi äänestin SDP:tä ja nyt mietin vielä äänestänkö vademmistoliittoa vai SDP:tä. Ehdokkaana pääsi eduskuntaan
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
En todellakaan.
En äänestä ennen kuin kaikki suomettumisen ajat ja suhmuroinnit tuodaan totuuskomission eteen, maanpetturit tuomitaan ja aloitetaan kokonaan puhtaalta pöydältä.
En halua enää tukea tätä korruptoitunutta systeemiä.
Arvojohtajuutta tarvitsee nyt isänmaa
Aku Ankka ääneni siis saa
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan.
En äänestä ennen kuin kaikki suomettumisen ajat ja suhmuroinnit tuodaan totuuskomission eteen, maanpetturit tuomitaan ja aloitetaan kokonaan puhtaalta pöydältä.
Älä viitsi olla tuollainen prinsessa.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan.
Jatkuu.
Katson, että äänestäminen on myönnytys korruptoituneille järjestöille.
Yhteiskuntamme ja henkinen ilmapiirimme on pilaantunut ja rappeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan.
Olen länsimaalainen, en venäläinen.
Minulla on erilaiset arvot kuin aasialaisilla.
Pitäähän se kokoomusta vastaan äänestää. En ole vielä päättänyt mitä puoluetta.
pitäis kai olla vihervassarit-puolue kun ainaki täällä kommenttien perusteella isoki osa luulee semmoisen olevan. Mutta joo, vasemmalle menee mun ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan.
Olen länsimaalainen, en venäläinen.
Minulla on erilaiset arvot kuin aasialaisilla.
Aasiassa asuu 4,5 mijardia ihmistä. Arvojen kirjo on valtava.
Tottakai äänestän.
Ja kunhan ihmiset tajuaisivat, että nämäKÄÄN vaalit eivät ole henkilövaalit vaan PUOLUEvaalit.
Pressanvaalit ovat henkilövaalit ja vieläpä suora vaalitapa.
Se joka ei äänestä, sahaa omaa oksaansa, mutta omapahan on asiansa 🤷
Sirkuspellejä ja niitten kusisia puolueita. Idiootit eivät tajua kuinka hyvin ne kusettaa kansalaisia suoraa silmää
Vierailija kirjoitti:
Tottakai äänestän.
Ja kunhan ihmiset tajuaisivat, että nämäKÄÄN vaalit eivät ole henkilövaalit vaan PUOLUEvaalit.
Pressanvaalit ovat henkilövaalit ja vieläpä suora vaalitapa.Se joka ei äänestä, sahaa omaa oksaansa, mutta omapahan on asiansa 🤷
Älä mussuta ja syyllistä siinä, mokomakin ylempiarvoinen tonttu.
En. Ei ole mitään, mitä äänestää.
Täytyyhän se käydä
Äänestetään Skp voittoon!
Äänestän, koska olen aina äänestänyt siitä alkaen kun sain äänioikeuden. Olen liikkuva äänestäjä täysin puolueeton ja ollut vuoskymmenet. Minulla on arvoni ja kriteerini millä perusteella valitsen kulloinkin ehdokkaani.
Sen tiedä, etten äänestä vihervasemmistoa. Kyseeseen ei tule ainakaan sdp, olen sen ehdokasta kauan sitten äänestänyt.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan.
Äänestämättä jättäminen on suora tuki noiden nykyisten surkeiden edustajien pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän se käydä
Äänestetään Skp voittoon!
Never! 💩
Äänestän aina.