Onko matala ääni naisella seksikästä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Viskin sivelemä naisen ääni voi olla jonkin kaunis.
+ ja onkin kaunis. Ennustavatekstinsyöttö on berberistä...
Mulla on matala ääni ja jotenkin koen, että se on epäseksikäs. Eikös sellainen heleä-ääninen ole naisellisempi?
Matalaääninen puhuu yleensä hitaammin kuin korkeääninen. Hitaampi puhe on rauhoittavaa. Kimeää ääntä ei jaksa pitkään kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on. En osaa sanoa, mistä johtuu.
Sama täällä, sytyn! Exällä oli matala ääni, kaveriporukassa oli yleinen vitsi että hän onkin mies :D Nainen on ja ollut aina, omasta mielestäni jumalattoman seksikäs matala ääni hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kai vähän siitä naisesta. Joillekin se sopii, joillekin ei. Hysteerinen kuorokiljuminen tyyliin Marin ja Saarikko ei kyllä toimi, mieluummin rauhallinen matala ääni.
Marinin äänihän on matala.
Joillakin miehillä on todella matala ääni. Oikein hätkähtää, kun kuulee. Puhehan on väkisin hidasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on. En osaa sanoa, mistä johtuu.
Sama täällä, sytyn! Exällä oli matala ääni, kaveriporukassa oli yleinen vitsi että hän onkin mies :D Nainen on ja ollut aina, omasta mielestäni jumalattoman seksikäs matala ääni hänellä.
Yök
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kai vähän siitä naisesta. Joillekin se sopii, joillekin ei. Hysteerinen kuorokiljuminen tyyliin Marin ja Saarikko ei kyllä toimi, mieluummin rauhallinen matala ääni.
Marinin äänihän on matala.
Minun mielestäni ei ole erityisen matala, ei kyllä heleäkään. Ministereistä Sirpa Paaterolla on matala ääni. Kuuntelin televisiosta jotakin keskustelua ja luulin, että joku mies puhuu. Vilkaisu kertoi totuuden.
Sellainen rähjäinen ja matala ääni on melko miehekäs, korkea ja kimeä ääni on puolestaan raivostuttava. Mieluiten kuuntelen sellaista lempeän heleää ja naisellisen pehmeää ääntä.
Matala ääni saattaa olla, käheä ei ehkä niinkään. Mulla on matala ääni ja sitä on kehuttu usein seksikkääksi.
Ei sillä heti seuraavaksi huomio kiinnittyy ylähuuleen tarkistamaan onko huuliparta ajettu....
Minulla ollut aina matala, miehekäs ääni. Olen tavallinen nainen. Minkäs teet, jos ääni on ollu aina sama. Äitini sanoi aikoinaan, että et koskaan löydä miestä, koska äänesi on tuollainen möreä. Oikeassa oli.
Viskin sivelemä naisen ääni voi olla jonkin kaunis.