Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 40 enkä halua elämässä enää mitään

Vierailija
04.11.2022 |

Mitäs sitten loppuaika?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot elämälle velkaa vain elämää

Kun muistat sen sä muistat seikan tärkeimmän

Vierailija
22/64 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko olla av:lla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviit jonkin muutoksen. Jotain mikä tuo innostusta sun elämään. Mulla auttoi uusi työ ihan vieraalla maaperällä.

Vierailija
24/64 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt voit sitten alkaa nauttimaan elämästä, kun sinun ei enää tarvitse tavoitella mitään.

Vierailija
25/64 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioiden haluaminen aiheuttaa kärsimystä.

Vierailija
26/64 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh.

Vierailija
27/64 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asioiden haluaminen aiheuttaa kärsimystä.

Passiivisuus kannattaa kun sossu elättää.

Vierailija
28/64 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota silarit.

Vierailija
29/64 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholista saa sisältöä elämään.

Vierailija
30/64 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviit jonkin muutoksen. Jotain mikä tuo innostusta sun elämään. Mulla auttoi uusi työ ihan vieraalla maaperällä.

Ei. Tuo olisi siihen vanhaan takertumista. Se vaihe on nyt eletty ja on aika keskittyä syvemmin siihen mitä on tässä ja nyt, eikä tavoitella enää asioita. Mennä elämässä syvyyssuuntaan sen sijaan että menisi leveyssuuntaan, laajentaisi reviiriään ja elinpiiriään. Keski-iän ja vanhuuden rauha löytyy juuri siitä että lopettaa sen juoksemisen tavoitteiden perässä.

- n 48 v

Vierailija
31/64 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon samat fiilikset. Ikää 45 vuotta. Välillä mietin olenko masentunut, mutta en varmaankaan ole. Ei vaan erityisemmin ole mitään tavoiteltavaa enää. Lapset kasvattaa aikuiseksi. Ei enää muuta.

Vierailija
32/64 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tuo olisi siihen vanhaan takertumista. Se vaihe on nyt eletty ja on aika keskittyä syvemmin siihen mitä on tässä ja nyt, eikä tavoitella enää asioita. Mennä elämässä syvyyssuuntaan sen sijaan että menisi leveyssuuntaan, laajentaisi reviiriään ja elinpiiriään. Keski-iän ja vanhuuden rauha löytyy juuri siitä että lopettaa sen juoksemisen tavoitteiden perässä.

- n 48 v

Olen tarkalleen samaa mieltä. N50

Vierailija
33/64 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tuo olisi siihen vanhaan takertumista. Se vaihe on nyt eletty ja on aika keskittyä syvemmin siihen mitä on tässä ja nyt, eikä tavoitella enää asioita. Mennä elämässä syvyyssuuntaan sen sijaan että menisi leveyssuuntaan, laajentaisi reviiriään ja elinpiiriään. Keski-iän ja vanhuuden rauha löytyy juuri siitä että lopettaa sen juoksemisen tavoitteiden perässä ja dementoituu kaikessa rauhassa

- n 48 v

Vierailija
34/64 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon samat fiilikset. Ikää 45 vuotta. Välillä mietin olenko masentunut, mutta en varmaankaan ole. Ei vaan erityisemmin ole mitään tavoiteltavaa enää. Lapset kasvattaa aikuiseksi. Ei enää muuta.

Samat fiilikset täällä (olen muutaman vuoden vanhempi). Lapset kasvaa kohta ulos pesästä ja itse vain möllötän eikä mikään oikein kiinnosta/innosta. En jaksa/viitsi etsiä parisuhdetta enkä harrastaa. Mietin kanssa välillä olenko masentunut mutta kun ei siltäkään ihan tunnu.

Vierailija
35/64 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Work hard.

Palvele ihmisiä.

Vierailija
36/64 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se masennukselta kuulostaa, jos ei mikään inspiroi. Eihän niitä isoja unelmia tarvitse olla, mutta jos ei edes mikään arkinen puuhastelu kiinnosta, niin ei kyllä mielestäni ole ihmislajin edustajalle ihan normaalia.

Minulle ainakin tulee jatkuvasti sellaisia asjatuksia, että "olisipa kiva oppia..." ja sitten vain menen sitä kohti. Viimeksi, kun sain tuollaisia ajatuksia, niin menin uimahyppykurssille, ostin järjestelmäkameran ja opettelin neulomaan villapaidan. Noista uusista harrastuksista koukutuin erityisesti uimahyppyihin ja olen ihan koukuttunut tuohon lajiin.

Uusia harrastuksia kohti?

Vierailija
37/64 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä. Mä olen pian 40v, eronnut ja lapset nyt 3v. ja 6v. Elämäni on todella täyttä vaativan työn, lapsiarjen ja lasten harrastusten parissa, ystävieni kanssa reissuja ja juhlimista, vanhempien kanssa mökkeilyä jne. Tulevaisuuden stepit on aika selvät lasten kasvua ja mun uratavotteita mukaillen.

Vierailija
38/64 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se masennukselta kuulostaa, jos ei mikään inspiroi. Eihän niitä isoja unelmia tarvitse olla, mutta jos ei edes mikään arkinen puuhastelu kiinnosta, niin ei kyllä mielestäni ole ihmislajin edustajalle ihan normaalia.

Minulle ainakin tulee jatkuvasti sellaisia asjatuksia, että "olisipa kiva oppia..." ja sitten vain menen sitä kohti. Viimeksi, kun sain tuollaisia ajatuksia, niin menin uimahyppykurssille, ostin järjestelmäkameran ja opettelin neulomaan villapaidan. Noista uusista harrastuksista koukutuin erityisesti uimahyppyihin ja olen ihan koukuttunut tuohon lajiin.

Uusia harrastuksia kohti?

Ihana

Vierailija
39/64 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös 40v ja vähän samat ajatukset. Löysin hyvän naisen ja menin naimisiin. Saatiin kaksi lasta ja ostettiin talo. Olen saanut kaiken mitä halusin ja nyt vaan nautin elämästä niin kauan kun sitä riittää. Ei ole tarvetta enää hötkyillä mihinkään.

Vierailija
40/64 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan itsetuntemusta kasvattamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi