Se sattui sitten minulle mies, joka ei ole perhekeskeinen
Syvä huokaus tulee. Lähtee kuukauden välein omille reissuilleen. Puhelimeen ei saa yhteyttä. On reissuillaan viikon. Ei kysele, miten kotijoukot voi. Meneekö tämä jo asumuseroon?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi parisuhteessa pitää aina sitoa toinen paikalleen? Miksi ei voi lähteä viikon reissulle?
Meillä on perhe. On normaalia, että tietää, ja komminikoidaan, missä mennään. Se on normaalia.
Omituista on se, ettei puoliso ota yhteyttä perheeseensä viikkoon.
*kommunikoidaan
So, ei se suhde tarvitse aina olla niin täydellinen. Ei kaikki odota perhekeskeisyyttä ainakaan itseään varten, eikä voikaan esim. aikataulujen takia.
Mä varmaan soittaisin poliisille jos miehestä ei kuuluisi mitään vuorokauteen
Vierailija kirjoitti:
jätä se sika.
Niin no tasoja on monenlaisia ja voi olla sika joskus enemmän ja joskus vähemmän. Pysyvään sika diagnoosiin vaaditaan aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mä varmaan soittaisin poliisille jos miehestä ei kuuluisi mitään vuorokauteen
Normaalissa suhteessa tekisin minäkin. Nyt tämä mies on harrastanut katoilua pitkään, joten poliisikin jo tietää tästä tavasta. - ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa sivusuhteelta.
Hän ei siis ole suhteessa kanssani.
Hän suhteilee itsensä kanssa? - ap
Mitenköhän hän suunsa panee, kun kerron hänelle, että kerää kamppees, ja mene?
Jos on yhteisiä lapsia, niin äijä roskiin ja elarilaskut perään. Jos ei ole yhteisiä lapsia, niin äijä kaatikselle ja uutta putkeen.
Vierailija kirjoitti:
No kantaa kukkaa, vannoo rakkautta ja muuttumistaan, lääppii ja on olevinaan ihana. Ja viikon päästä on ennallaan. Tai no, sitkeimmät esittävät jopa kuukauden, jos oikein kovasti säikähtävät.
Vierailija kirjoitti:
Arpajaisistako sen miehen sait, vai valitsitko ihan itse?
jumala antoi sen minulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kantaa kukkaa, vannoo rakkautta ja muuttumistaan, lääppii ja on olevinaan ihana. Ja viikon päästä on ennallaan. Tai no, sitkeimmät esittävät jopa kuukauden, jos oikein kovasti säikähtävät.
Aion sanoa, ettei tänne saa tulla. Kuka sinä olet? Tää on mun koti. Lähde kiitää, vai pitääkö soittaa poliisit. - ap
Vierailija kirjoitti:
mies raataa kuukausittain raskailla työreissuilla tienaamassa rahaa perheelle ja sohvalla makaavalle akalle. hukkaan menee. kiittämätön akka vaan valittaa
Ei hän raada. Nyt meni pieleen. - ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi parisuhteessa pitää aina sitoa toinen paikalleen? Miksi ei voi lähteä viikon reissulle?
Voihan sitä lähteä jos homma on sovittu etukäteen ja tiedossa. Parisuhteessa pitää kuitenkin muistaa ottaa myös sen puolison tunteet huomioon. Ja jos tekee lapsia niin ne lapset tietenkin myös.
Pitääkö sinun kuitenkin olla aina tavoitettavissa vai saatko sinäkin kadota ja olla vastaamatta puhelimeen?
Kuulostaa aika ärsyttävältä jätkältä.
Nyt asianlaita on siten, että mittani täyttyi. - ap
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sinun kuitenkin olla aina tavoitettavissa vai saatko sinäkin kadota ja olla vastaamatta puhelimeen?
Kuulostaa aika ärsyttävältä jätkältä.
Ärsyttävä hän on. Minulla on aina puhelin toiminnassa. - ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tiedät hänen olevan pois ensi kerralla, muutat sillä välin toiseen asuntoon. Ei tarvitse jättää edes lappua pöydälle.
Tilanne on se, että omistan talon ja kiinteistön.
Entä sitten? Voit silti muuttaa toiseen asuntoon.
Meillä on perhe. On normaalia, että tietää, ja komminikoidaan, missä mennään. Se on normaalia.
Omituista on se, ettei puoliso ota yhteyttä perheeseensä viikkoon.