Se sattui sitten minulle mies, joka ei ole perhekeskeinen
Syvä huokaus tulee. Lähtee kuukauden välein omille reissuilleen. Puhelimeen ei saa yhteyttä. On reissuillaan viikon. Ei kysele, miten kotijoukot voi. Meneekö tämä jo asumuseroon?
Kommentit (57)
Vaihtoehdossasi on ongelma. Miehessä ei ole mitään vikaa. Ala itse tehdä samanlaisia reissuja ja lakkaa valittamasta.
Arpajaisistako sen miehen sait, vai valitsitko ihan itse?
Vierailija kirjoitti:
Arpajaisistako sen miehen sait, vai valitsitko ihan itse?
Valitsin ihan itse.
Esitti kyvykästä niin kauan, että mentiin naimisiin. Sitten loppui kyvyt.
Halusi ruuan laittajan ja huolehtijan kotiin.
Myönsi aikoinaan, että on turvallista asua yhdessä. Eli hyötyä haki naimisiin menolla. Hän ei kyllä tuo turvallisuutta kotiini.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua...
Kyllä tässä ihmeissäni olen.
Millaista työtä se tekee, kun voi häippäistä kerran kuussa viikoksi jonnekin?
Alkaa jo tuntumaan siltä, että mies haki turvallista kotia, mutta hän itse ei ole valmis olemaan turvallinen puoliso, johon voi luottaa.
Olen meistä kahdesta nimittäin se, joka huolehtii joka päivä kotijoukot. En tee katoamisreissuja.
Kun tiedät hänen olevan pois ensi kerralla, muutat sillä välin toiseen asuntoon. Ei tarvitse jättää edes lappua pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista työtä se tekee, kun voi häippäistä kerran kuussa viikoksi jonnekin?
Hän on elämäntapatyötön ja minä maksan elämisen. Lähtee aina kun työmarkkinatuki kilahtaa tilille.
Ap
Tämä kommentti ei ole minun, eli aapeen. Miksi häiriköit keskustelua?
Sattui? Oletko joku oman elämäsi sivustakatsoja?
Vierailija kirjoitti:
Sattui? Oletko joku oman elämäsi sivustakatsoja?
Mies vaikutti herrasmieheltä. Oltuamma kihloissa vuoden, päätimme mennä naimisiin.
Nyt tilanne on mennyt siihen, että ne herrasmiesmäiset piirteet on kadonneet.
Siksi mietin tulevaisuutta tässä tilanteessa.
Hän ei ole enää sama, johon tutustuin. - se oikea aapee
Toi ukko pitää saada aisoihin. Toinen vaihtoehto on, että hän kerää kamppeensa, ja lähtee pysyvästi.
Mitkä ovat mielestäsi oikeat sanat laistajalle hänen tullessa kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Kun tiedät hänen olevan pois ensi kerralla, muutat sillä välin toiseen asuntoon. Ei tarvitse jättää edes lappua pöydälle.
Tilanne on se, että omistan talon ja kiinteistön.
Miksi parisuhteessa pitää aina sitoa toinen paikalleen? Miksi ei voi lähteä viikon reissulle?
Ei onnistu, koska hän on kyvytön.