Laihduin 10 kiloa, mutta mahani on edelleen hirveä pömppö. Millä mä saan tän pois??
Syön paljon vähemmän ja terveellisemmin, kävelen päivittäin noin 1,5 tuntia, mutta vartalon muoto on edelleen peruna. :(
Kommentit (39)
Rasvaimu (paikallisanestesialla).
Jooga tai muu laji missä kehitetään keskivartalon "korsettia" (lihaksia). Itsellä toimi jooga, ihmiset ajattelivat minun peräti laihtuneen kun olemus kiinteytyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laihdutin 112 kg -> 77 kg
Yhä edelleen se pömppö näkyy vaikka muuten näytän mielestäni suht ok. Rinnoista lähti ekana, nyt ne vaan roikkuu. Ei auta mitkään jumppaliikkeet eikä muut siihen pömppöön.Sulle jäi onneksi vain pömppö. Mulle jäi pömppö + ryppyinen häpykummun päällä roikkuva tyhjä ihopussi. Laihdutin hitaasti 122 kg -> 64 kg.
Onnittelut molemmille noin isosta urakasta! Mahtavat suoritukset !!
Tissuttelun lopettaminen auttaa. Minulla lähti kiloja vain 6 mutta senttejä vyötäröltä 12. Alkoholi turvottaa sisäelimiä.
Vierailija kirjoitti:
Pätkäpaaston puolesta minäkin liputan, ja yhdistettynä vhh/keto ruokavalioon. Kiloja tippui, mutta hämmästyttävää oli se, että kilot lähtivät nimenomaan vyötäröltä ensimmäisenä. Millään muulla dieetillä minulle ei ole niin köynyt vaan tuntuu, että aina lähtee muualta kuin vatsasta,
Liputa vaan ja hienoa jos toimii sinulla. Yleisesti ottaen vhh/keto tiputtaa painoa kyllä roimasti mutta siinä on paljon nesteestä kertynyttä painoa mukana ja jos aloittaa syömään normaalisti (terveellisesti silti) niin kiloja tulee monille paljon takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen niin kohdunpoisto. Naisen vatsan kuuluukin olla hieman pömppö koska kohtu tekee sen pömpön ja kohdun päällä on rasvaa suojaamassa sitä. Mitä enemmän ulospäin kallistunut kohtu sitä isompi pömppö. Litteävatsaiset löytyy niistä naisista joiden kohtu on kallistunut selkää kohti.
Ai no itsellä oli hoikkanakin pömppis ja kohtuni on kallistunut taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Jooga tai muu laji missä kehitetään keskivartalon "korsettia" (lihaksia). Itsellä toimi jooga, ihmiset ajattelivat minun peräti laihtuneen kun olemus kiinteytyi.
Sama täällä. Jooga ja pilates auttaneet eniten. Silti se kallistuma näkyy, mutta ei oo niin paha kun muuten on tosi kiinteä.
Vierailija kirjoitti:
Tissuttelun lopettaminen auttaa. Minulla lähti kiloja vain 6 mutta senttejä vyötäröltä 12. Alkoholi turvottaa sisäelimiä.
En juo alkoholia.
Ketodieetille en todellakaan rupea. Terveellisen elämäntavan kanssa haparoin edelleen, enkä todellakaan aio pilata sitä nyt millään. En usko ketoosin olevan terveellinen eikä sitä kukaan ammattilainen ole minulle suositellut, päinvastoin.
Joogasin joskus, mutta nykyään tuntuu että kaikki joogaopettajat on hurahtaneet salaliittoihin. :D Keskivartalotreeniä pitää tehdä enemmän, jospa se vähän auttaisi. Rasvaimukin houkuttelisi. :DD
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juo alkoholia.
Ketodieetille en todellakaan rupea. Terveellisen elämäntavan kanssa haparoin edelleen, enkä todellakaan aio pilata sitä nyt millään. En usko ketoosin olevan terveellinen eikä sitä kukaan ammattilainen ole minulle suositellut, päinvastoin.
Joogasin joskus, mutta nykyään tuntuu että kaikki joogaopettajat on hurahtaneet salaliittoihin. :D Keskivartalotreeniä pitää tehdä enemmän, jospa se vähän auttaisi. Rasvaimukin houkuttelisi. :DD
ap
Muakin houkuttaisi rasvaimu tosi paljon. Siitä jotenkin puhutaan tosi vähän nykyään. Oletteko huomanneet samaa?
Vierailija kirjoitti:
Pätkäpaasto. Vähintään 15 tuntia illasta aamuun. Lähti pömppömaha, kolesterolit ja polvivaivat alle vuodessa.
HAH. Ehkä jos on tosi ylipainoinen niin toki laihduttaminen auttaa noihin jonkinverran. Mutta jos on vain alavatsan pömppö ja muuten jo hoikka niin ei tee enää mitään eroa.
Semmonen "pieni" pömppömaha on naisilla normaali, kun on kohtu ja kaikki. Välillä kohdussa vielä on enemmän tavaraa ja kertyy nesteitä kroppaan vaikkei olisi raskaana. Eli ei kannata pakonomaisesti yrittää laihduttaa pois. Kun syöt terveellisesti ja urheilet terveellisesti, se riittää. Lautavatsan ihannointi tulee hollywoodista ja somesta. Sitä lietsovat ne joilla on varaa palkata personal trainerit ja kokit ja urheilla kaiket päivät.
Pukeutumisella voi sitten koittaa piilottaa. Esim korkeavyötäröiset housut/hameet. Laskeutuvat paidat, jotka ei ole ihonmyötäisiä. Neuleet jne. Koko hame, jossa istuva yläosa ja sitten vyötäröltä levenevä hame...
Vierailija kirjoitti:
Semmonen "pieni" pömppömaha on naisilla normaali, kun on kohtu ja kaikki. Välillä kohdussa vielä on enemmän tavaraa ja kertyy nesteitä kroppaan vaikkei olisi raskaana. Eli ei kannata pakonomaisesti yrittää laihduttaa pois. Kun syöt terveellisesti ja urheilet terveellisesti, se riittää. Lautavatsan ihannointi tulee hollywoodista ja somesta. Sitä lietsovat ne joilla on varaa palkata personal trainerit ja kokit ja urheilla kaiket päivät.
Pukeutumisella voi sitten koittaa piilottaa. Esim korkeavyötäröiset housut/hameet. Laskeutuvat paidat, jotka ei ole ihonmyötäisiä. Neuleet jne. Koko hame, jossa istuva yläosa ja sitten vyötäröltä levenevä hame...
Joo olen samaa mieltä. Mutta saahan sitä haluta vaikka mahdotonta olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juo alkoholia.
ap
Muakin houkuttaisi rasvaimu tosi paljon. Siitä jotenkin puhutaan tosi vähän nykyään. Oletteko huomanneet samaa?
Joo, ei siitä hirveesti oo ollut juttua. Sellanen rasvansiirto rintoihin olis aika jees. :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En juo alkoholia.
ap
Joo, ei siitä hirveesti oo ollut juttua. Sellanen rasvansiirto rintoihin olis aika jees. :D
ap
Itse ottaisin siirron mieluiten kasvoihin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laihdutin 112 kg -> 77 kg
Yhä edelleen se pömppö näkyy vaikka muuten näytän mielestäni suht ok. Rinnoista lähti ekana, nyt ne vaan roikkuu. Ei auta mitkään jumppaliikkeet eikä muut siihen pömppöön.Sulle jäi onneksi vain pömppö. Mulle jäi pömppö + ryppyinen häpykummun päällä roikkuva tyhjä ihopussi. Laihdutin hitaasti 122 kg -> 64 kg.
Niin jäi mullekin ;) siis se ihopussi. En vaan maininnut kun se pömppö haittaa enemmän. Lekuri sanoi ettei haittaa elämää, no kyllä se haittaa vai mitä olet mieltä?
Pätkäpaaston puolesta minäkin liputan, ja yhdistettynä vhh/keto ruokavalioon. Kiloja tippui, mutta hämmästyttävää oli se, että kilot lähtivät nimenomaan vyötäröltä ensimmäisenä. Millään muulla dieetillä minulle ei ole niin köynyt vaan tuntuu, että aina lähtee muualta kuin vatsasta,