Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdevuodet ja seksi/halu?

N-51
04.11.2022 |

Pikku galluppi, miten muilla naisilla menee.

Vaihdevuodet ja seksi/halu?

Vaihtoehdot

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla halut loppuivat käytännössä täysin vaihdevuosiin, vaikka olenkin saanut aiemmin orgasmeja melkein jokaisella seksikerralla ja parisuhteessa menee ihan hyvin. Seksiä taisi olla viimeksi kesällä ja sitä edellisestä kerrasta en ole edes varma. Onneksi puoliso on reilut 10 vuotta vanhempi eikä tilanne haittaa häntä. Ikävämpää olisi, jos toisella olisi vielä paljon haluja.

N51

Äläpä tule tänne selittelemään ja väittämään vaihdevuosiasi seksuaalisen halukkuutesi katoamiseen! Eikö se ala mennä jo jakeluun että seksuaalisen halun katoaminen on aina, korostan aina, miehen syytä. Kärsiipä haluttomuudesta sitten mies tai nainen tai peräti molemmat, niin syyllinen on kuitenkin vain ja ainoastaan mies.

Kyllä täällä pano-Pate ja klitorishullu tietävät jonkin verran paremmin kuin sinä, että mistä haluttomuutesi johtuu. Jos pano-Pate laittaisi kätensä pillullesi ja mahtimolonsa siemenpuu-asentoon, niin joka ikisen naisen pimpsukka herahtaa kosteaksi kuin sateisen kesän lettoaapa, ja niin siinä kävisi sinullekin, on se semmoinen lakeuksien ökyuros!

Ihmeellistä, että yritetään puolustella nettirunkkari-vässyköitä, seksiä taitamattomia ja itsekkäitä riippamuna-miehiä väittämällä että muka vaihdevuodet aiheuttaisivat halun vähenemistä.

Tätä menoa kun jatketaan, niin kohta varmaan joku alkaa väittämään että lapsen synnyttäminen saa naisen haluamaan vähemmän seksiä?

Mikä ihme sua oikein riivaa? Ei, en ole "Pate", mutta kyllä tää viesti pistää jo kummeksumaan. Taisit jokin aika sitten sanoa, että jatkat provoamista niin kauan kuin P. omaansa, mutta tää viesti kumpuaa kyllä ihan sisäsyntyisestä tarpeesta... Tuliko jo Patea ikävä, kun häntä ei ole pariin tuntiin palstalla näkynyt?

Saatat ehkä kuvitella olevasi häntä äärettömän paljon fiksumpi ja parempi, mutta ei tää sunkaan läsnäolosi kyllä paljoa palstaa kaunista.

Sinäkin nyt sekoitat minut toiseen henkilöön. En kirjoittanut tuota varsin osuvaa ja hyvällä huumorilla höystettyä tiivistelmää. Ironian ymmärtäminen on vaikea taito. Kivaa, että en ole ainoa, jota noi Paten ja KH:n universaalit totuudet kyllästyttää. Samat jutut pyörii aiheesta riippumatta. Mutta se siitä.

- Se toinen kyllästynyt-

Voi luoja, teitä itseään vitsikkääksi luulevia vittuilijoita on siis oikein useampi

Nytkö sä sen vasta tajusit?

Asia ei ole mua niin syvällisesti kiehtonut, että olisin käyttänyt aikaani trollien persoonien pohtimiseen. On vain ottanut päähän, kun paskan määrä palstalla tuplaantuu, kun jankuttajat katsovat velvollisuudekseen vastata jokaikiseen vittuiluun. Ja teillä iipoilla on niin helvetin hauskaa kun Pate kolmannentuhannennen kerran vastaa jotakin marjanpoimijoista.

Löysää hiukan pipoasi. Tuntuu muukin elämä paljon kevyemmältä. Mikä pakko täällä on notkua, jos et jaksa paskaa lukea.

Vierailija
62/77 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiseni 48v kylmeni muuutamassa kuukaudessa saharan kuumuudesta näpajäätiköksi.Syö hormooneja mutta auttaskohan jos triplais annostuksen🤔

Ja täällä on palstan täydeltä 55v naisia, joilla menkat tulee normaalisti, vaihdevuosista ei tietoakaan ja himot kuin 18-vuotiaalla. Uskokoon ken tahtoo.

Olen toinen noista N55 naisista. Ei sinun ole pakko uskoa, mutta on ihan normaalia, että 55v. vielä on säännölliset kuukautiset. Ne voivat jatkua 60v. asti, katso vaikka Terveyskirjastosta, jos et usko. Ilmeisesti olet nuori poika vielä, joka ei tiedä naisen biologiasta vielä ja vanhojen ihmisten seksiä ei ole olemassakaan.

18v. itselläni ei ollut juuri minkäänlaista seksielämää. Miehet ilmeisesti kuvittelevat naisen olevan samanlainen kuin mies eli seksi on koko ajan mielessä nuorella miehellä. Nuorena oli kaikenlaisia ulkonäköpaineita ym jotka häiritsivät seksuaalisuutta, olin myös masentunut. Ei seksikään silloin maistunut. Nykyisin katson asiaa ihan terveydenkin kannalta eli hyvän unen ja limakalvojen kunnon takia harrastan seksiä joka päivä tai ainakin useimpina. Käytän sooloseksiä myös nukahtamisvaikeuksiin eli uni tulee hyvin, kun runkkaa. N55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiseni 48v kylmeni muuutamassa kuukaudessa saharan kuumuudesta näpajäätiköksi.Syö hormooneja mutta auttaskohan jos triplais annostuksen🤔

Ja täällä on palstan täydeltä 55v naisia, joilla menkat tulee normaalisti, vaihdevuosista ei tietoakaan ja himot kuin 18-vuotiaalla. Uskokoon ken tahtoo.

Olen toinen noista N55 naisista. Ei sinun ole pakko uskoa, mutta on ihan normaalia, että 55v. vielä on säännölliset kuukautiset. Ne voivat jatkua 60v. asti, katso vaikka Terveyskirjastosta, jos et usko. Ilmeisesti olet nuori poika vielä, joka ei tiedä naisen biologiasta vielä ja vanhojen ihmisten seksiä ei ole olemassakaan.

18v. itselläni ei ollut juuri minkäänlaista seksielämää. Miehet ilmeisesti kuvittelevat naisen olevan samanlainen kuin mies eli seksi on koko ajan mielessä nuorella miehellä. Nuorena oli kaikenlaisia ulkonäköpaineita ym jotka häiritsivät seksuaalisuutta, olin myös masentunut. Ei seksikään silloin maistunut. Nykyisin katson asiaa ihan terveydenkin kannalta eli hyvän unen ja limakalvojen kunnon takia harrastan seksiä joka päivä tai ainakin useimpina. Käytän sooloseksiä myös nukahtamisvaikeuksiin eli uni tulee hyvin, kun runkkaa. N55

Nussittuna nukkuisit paremmin.

Vierailija
64/77 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan, mutta mies ei varmaan ilahtuisi, jos herättäisin kesken unien siihen puuhaan.

Vierailija
65/77 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan, mutta mies ei varmaan ilahtuisi, jos herättäisin kesken unien siihen puuhaan.

Mites se naapurin isokaluinen?

66/77 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kylmeni 47 ikävuoden kohdalla. Ei halua hormoonihoitoa, ei mee lääkäriin, ei mitään. Sanoo vain että nyt on se aika elämästä, että hoidetaan lapsenlapsia. Leivotaan pullaa, lihotaan, ommellaan vaatteita, jne,jne.

Pukeutuukin kuin mummot jo. Ennen hän oli naisellinen nainen kaikkineen. Ei enään.

Itse huolehdi kunnosta ja terveydestä, olen elämähalua täysi. En voisi kuvitellakaan istuvani keinutuoliin telkkaria katselemaan, odottamaan kuolemaa.

Seksiä meillä oli viimeksi n. Vuosi sitten. Tästä alkaa tulemaan jo parisuhdeongelma. Jos koitan puhua asioista, hän vain suuttuu minulle.

No nyt mäkin pääsin vihdoin ääneståmääm tähän, kun mullakin on vaihdevuosioireita :) Valitsin ton "Sama kuin ennen" En oo huomannu haluihin mitään muutoksia suuntaan tai toiseen.

Tuli mieleen tästä vaihdevuosissa olevan naisen miehen kommentista, onpa kiva kuulla, et mies kuitenkin yrittää puhua asioista ja yrittää saada tilanteen korjaantumaan ja vaimon lääkäriin.

Harmi jos vaimo siitä suuttuu.

Mä oon kanssa 47 vuotias ja mulla on kyllä jo lääkäriaika varattuna hormonihoidon aloitukseen, mutta kun kerroin miehelle et mulla on oireita ni alkoi se "No joopa joo, niin varmaan joo, älä ny viitti"- vähättely ja puhe, kuinka luonto on tarkoittanut, et hormonit vähenee vanhetessa ja eihän niitä ennenkään otettu.

Sama vissiin jos tulis syöpä ni kuka nyt kemoterapiaan tai leikkaukseen menis ku siihen kuoltiin ennenkin, kun luonto on tarkoittanut jos se siihen ihmiseen on sairaus iskenyt.

Eli mun taas pitäis istua miehen mielestä kiikkutuolissa ja kärsiä fyysisiä oireita ja odottaa niiden pahenemista ja pahimmassa tapauksessahan ne voivat kestää kymmenen vuottakin tai yli.

Ainoa asia, mikä miehelle sit tuli mieleen hetken päästä oli, et mitenhän tää nyt vaikuttaa seksihaluihin. Fyysisillä oireilla tms ei niin väliä, mut sit paniikki et seksihalut tosiaan saattaakin muuttua. En tiedä pitäiskö olla otettu vai vittuuntunut kysymyksestä, joka tulee mieheltä, kuka ei kymmeneen vuoteen ole ollut kiinnostunut mun haluista ja oon ollut ilman seksiä (tai liian vähän seksiä) vuosikausia eikä ole tehnyt asialle silloin mitään itse eikä aloitteita tai osoittanut kiinnostusta minkäänlaista. Pitäiskö tohon nyt sanoa, et "olisit aikaanan pannu, kun kiinnostusta vielä olis riittänyt"

Tai, et eikö se luonto tarkoita, et lisääntymiskyvyn loppumisen jälkeen halutkin vähenee.

Miehellä itselläänkin on hormonikorvaushoito ja hänelle aiheutuneet hormonivajeen oireet kyllä on vakavasti otettavia asioita, mutta ei tietenkään verrattavista naisten hormonivajeeseen ja sen aiheuttamiin ("olemattomiin, kuviteltuihin") fyysisiin oireisiin.

Pullaa oon kyllä leiponut jo vuosia, mut nykysin ei enää oikeen kiinnosta. Katotaan vaikuttaako hormonit pullanleivontahaluihin :)

N47

67/77 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenpuolella taitaa olla menopaussi, ei seksiä ja naputtaa joka asiasta.

Vierailija
68/77 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minkäänlaisia vaihdevuosioireita, ja kaikki halut tapissa. Mutta olen ollut jo vuosikaudet hormonikorvaushoidolla, koska sekä kohtu että munasarjat leikattu jo iät sitten, ennenkuin oli lähelläkään vaihdevuodet. Pääsin eroon häränkurkku kuukautisista, sekä kohdun myoomista kertaheitolla. Eikä ole tarvinnut ehkäisyä tietenkään, ollaan paneskeltu kuin ellun kanat hyvällä mielihalulla aina ja jatkuu.

Vierailija
69/77 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei minkäänlaisia vaihdevuosioireita, ja kaikki halut tapissa. Mutta olen ollut jo vuosikaudet hormonikorvaushoidolla, koska sekä kohtu että munasarjat leikattu jo iät sitten, ennenkuin oli lähelläkään vaihdevuodet. Pääsin eroon häränkurkku kuukautisista, sekä kohdun myoomista kertaheitolla. Eikä ole tarvinnut ehkäisyä tietenkään, ollaan paneskeltu kuin ellun kanat hyvällä mielihalulla aina ja jatkuu.

Mielenkiinnosta kysyn, että oletko huomannut orgasmiherkkyydessä muutoksia sitten kohdunpoisto?

Vierailija
70/77 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn, että oletko huomannut orgasmiherkkyydessä muutoksia sitten kohdunpoisto?

Luulen tai siis tiedän, että voimistuneet vai; ihan huikeita ogasmeja saan kyllä aina vaan.

Vierailija
71/77 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa kommenteista näyttää olevan äänestystuloksen vastaisia, suurin ryhmä (31%) "Halut lisääntyi, enemmän seksiä", itse äänestin näin. Naimisissa 34v, ikä kummallakin 60. Seksi ollut aina aktiivista, heikoimmillaan oman hormonikierukan loppuvaiheessa (vähintään kerran viikossa). Vaihdevuodet melkein huomaamattomat, kummallakaan ei hormonihoitoja. Vaihdevuosien jälkeen siis halut vaan lisääntyneet, lapset lentäneet pesästä ja nyt voi leikkiä kotona milloin tahansa ja missä tahansa, lisäksi on varaa hemmottella toisiaan. Huikeaa seksiä siis monta kertaa viikossa ja kivaa on. Miehen erektion vahvuus iän myötä laskenut, mutta sekin on korjattavissa, naisena ikä ei vaikuta. Terveydestä ja kunnosta olemme pitäneet huolta, samat yhteiset liikuntaharrastukset kuin nuorena, painoindeksit ok (minä nainen 20, mies 24). Ehkä tämä "ikääntyneiden" seksi on tabu, onneksi viimeaikoina tästä uutisoitu positiivimmin. Harmillista myös lukea noita halunsa menettäneiden kommentteja, haluttomuuteen kannattaa hakea apua. En ole kommentoinut aikaisemmin, enkä ole trolli.

Vierailija
72/77 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä juuri yksi voittaja. Puoli vuotta jo eikä vaimo ole kertaakaan lähestynyt sillai. 🥺

Voihan tuo haluta muita miehiä tai vaikkapa naisia. Sinua ei. Ehkä hän ei kuitenkaan halua muualle lähteä seksihaluissaan, vaan tyytyy tappamaan halukkuutensa kotosalla.

Vierailija
73/77 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

apua68 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä juuri yksi voittaja. Puoli vuotta jo eikä vaimo ole kertaakaan lähestynyt sillai. 🥺

No, puoli vuotta nyt on peruskauraa ihan nelikymppisilläkin, jos vain on pidempi parisuhde takana. Sitten vasta voi puhua seksittömyydestä kun kertojen väli mitataan vuosissa...

Mites olet jaksanut? Etkö tiedä että voi aina vaikka sexpoon tms saada teille tapaamisen?

Kyllä on minun/meidän tilanteessa sexpo sujuvasti myöhässä....  Mitenkäkö jaksoin? Vaihtelevasti. Joskus tuntui aivan tolkuttoman pahalta, aikaa myöten siihen tilanteeseen turtui, yhteenkuuluvaisuuden ja kiintymyksen tunteet puolisoa kohtaan turtuivat samaa tahtia... Miehiltä odotetaan/oletetaan paksunahkaisuutta jatkuvien pakkien suhteen, paksunahkainen olin minäkin mutta en kuitenkaan täysin immuuni. Lapsellisesti kuvittelin että minullakin olisi oikeus tuntea itseni halutuksi. Nyt tiedän että niin ei ole, parisuhteessa vähemmän haluava päättää  kuinka paljon/vähän seksiä on, ja milloinka sitä on. Meillä sitä oli vuosia kerran kuukaudessa, juuri ennen rouvan kuukautisia. Siis olisi voinut olla, koska jos sinä yhtenä päivänä oli mitä tahansa joka "vei fiilikset" niin se oli sitten sen kuukauden osalta siinä. Useita vuosia 1-2 kertaa vuodessa. Lopulta puoliso ilmoitti että mitä vähemmän seksiä sen parempi. Puolentoista vuoden kuluttua postimme alkoi tulemaan eri osoitteisiin. Yli kahdenkymmenen vuoden yhdessäolo oli loppu, the end ja finito. Aikaa tästä on jo useita vuosia. Eromme sattui juurikin samoihin aikoihin rouvan vaihdevuosien kanssa, tämäkin näyttäisi tutkimusten mukaan olevan hyvin tyypillistä samoin kuin seksin määrän väheneminen/loppuminen kokonaan parisuhteissa.

Nyt jaksan oikeastaan ihan hyvin. Ajoittain tuntuu parisuhdemielessä yksinäiseltä, sinkkuna kun elelen. Tämä ajoittainen yksinäisyys on kuitenkin kevyttä verrattuna siihen yksinäisyyteen jota parisuhteessa ollessani koin.

Tuo on kuin minun näppäimistöltä; en näköjään ole ainut. Minä kärvistelen vielä liitossa, mutta seksiä ei ole ollut enää vuosiin.  Ei ole saanut lähdetyksi, eikä tilanne siitä varmaankaan paranisi; törmäisi vaan toiseen haluttomaan.

Sekään ei pidä paikkaansa mitä tässäkin ketjussa on mainostettu, että jos naiselleen hoitaan aina orgasmin niin seksi saaminen on taattu. Ei pidä paikkansa.

Meillä orgasmit menevät avioliiton ajalta jotakuinkin suhteella 3 vaimolle 1 minulle. Ei se seksi siitä huolimatta lisääntynyt siitä kerrasta kuukaudesta vilkaimpinakaan aikoina.  Hiipui vaan tuohon 1-2 kertaa vuodessa kunnes tuli ilmoitus ettei tarvitse ollenkaan vaivautua. 

Vierailija
74/77 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pre-menopaussi vähensi haluja. Tosin syitä löytyi ihan arjestakin. Nyt on siinä ja siinä, että oikea menopaussi alkaa. Halut heräävät taas kevään myötä.

Tässä 2 vuoden sisällä on ollut himokausia ja hiljaisempaa. Syksyllä oli selvä hormonaalinen romahdus, olin liki frigidi kuukausikaupalla.

Muutkin fyysiset oireet ovat tietysti vaikuttaneet. Enää ei ole miestä, eroa on prosessoitu. Vasta nyt alan olla valmis uusiin koitoksiin.

Vierailija
75/77 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

apua68 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, puoli vuotta nyt on peruskauraa ihan nelikymppisilläkin, jos vain on pidempi parisuhde takana. Sitten vasta voi puhua seksittömyydestä kun kertojen väli mitataan vuosissa...

Mites olet jaksanut? Etkö tiedä että voi aina vaikka sexpoon tms saada teille tapaamisen?

Kyllä on minun/meidän tilanteessa sexpo sujuvasti myöhässä....  Mitenkäkö jaksoin? Vaihtelevasti. Joskus tuntui aivan tolkuttoman pahalta, aikaa myöten siihen tilanteeseen turtui, yhteenkuuluvaisuuden ja kiintymyksen tunteet puolisoa kohtaan turtuivat samaa tahtia... Miehiltä odotetaan/oletetaan paksunahkaisuutta jatkuvien pakkien suhteen, paksunahkainen olin minäkin mutta en kuitenkaan täysin immuuni. Lapsellisesti kuvittelin että minullakin olisi oikeus tuntea itseni halutuksi. Nyt tiedän että niin ei ole, parisuhteessa vähemmän haluava päättää  kuinka paljon/vähän seksiä on, ja milloinka sitä on. Meillä sitä oli vuosia kerran kuukaudessa, juuri ennen rouvan kuukautisia. Siis olisi voinut olla, koska jos sinä yhtenä päivänä oli mitä tahansa joka "vei fiilikset" niin se oli sitten sen kuukauden osalta siinä. Useita vuosia 1-2 kertaa vuodessa. Lopulta puoliso ilmoitti että mitä vähemmän seksiä sen parempi. Puolentoista vuoden kuluttua postimme alkoi tulemaan eri osoitteisiin. Yli kahdenkymmenen vuoden yhdessäolo oli loppu, the end ja finito. Aikaa tästä on jo useita vuosia. Eromme sattui juurikin samoihin aikoihin rouvan vaihdevuosien kanssa, tämäkin näyttäisi tutkimusten mukaan olevan hyvin tyypillistä samoin kuin seksin määrän väheneminen/loppuminen kokonaan parisuhteissa.

Nyt jaksan oikeastaan ihan hyvin. Ajoittain tuntuu parisuhdemielessä yksinäiseltä, sinkkuna kun elelen. Tämä ajoittainen yksinäisyys on kuitenkin kevyttä verrattuna siihen yksinäisyyteen jota parisuhteessa ollessani koin.

Tuo on kuin minun näppäimistöltä; en näköjään ole ainut. Minä kärvistelen vielä liitossa, mutta seksiä ei ole ollut enää vuosiin.  Ei ole saanut lähdetyksi, eikä tilanne siitä varmaankaan paranisi; törmäisi vaan toiseen haluttomaan.

Sekään ei pidä paikkaansa mitä tässäkin ketjussa on mainostettu, että jos naiselleen hoitaan aina orgasmin niin seksi saaminen on taattu. Ei pidä paikkansa.

Meillä orgasmit menevät avioliiton ajalta jotakuinkin suhteella 3 vaimolle 1 minulle. Ei se seksi siitä huolimatta lisääntynyt siitä kerrasta kuukaudesta vilkaimpinakaan aikoina.  Hiipui vaan tuohon 1-2 kertaa vuodessa kunnes tuli ilmoitus ettei tarvitse ollenkaan vaivautua. 

Surullista. Et tosiaankaan ole ainut. Seksuaalinen eriparisuus on erittäin yleistä. Se, kuinka itsekukin pari asian kanssa sinnittelee, vaihtelee tapauskohtaisesti. Osa sopeutuu verta pierren kämppäkaveri- moodiin, osa eroaa. Osa hoitaa asian niin että enemmän haluava hakee seksin muualta, ja vähemmän haluava teeskentelee olevansa huomaamatta mitään.

Teki niin tai näin, tuommoisessa liitossa eläminen ei ole hyväksi kummallekaan. Kulissit pidetään yllä, mutta muuten on silkkoa sisältä.

Vierailija
76/77 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rouvalla loppu seksihalut kun seinään ( tai löysi toisen ) 45 vuotiaana. Vuoden kärvistelin seksittömyydessä ja sen jälkeen "sokka irti" nyt 5v myöhemmin on 3 vakkari panoa ja vaimo saa leikkiä mummua lastenlasten kanssa ihan rauhassa.

Viiminen muksu täyttää piakkoin 19 ja lähtee opiskelemaan ulkomaille.

Lähden samalla avauksella ja jo etukään pelkään mikä sota siitä tulee, kun toi tajuaa että joutuu jatkossa ihan itse hoitamaan asiansa.

Varsinkin sen että raha ei kasva puissa, vaan eurojen ja sitä kautta kivan elintason eteen pitää tehdä muutakin kun " olla naimisissa sopivan pässin kanssa joka ahkeroi molempien eteen" Ei tälläisiä pässejä joka oksalla kasva.

Rouvalla, vaikka ikäisekseen ok kunnossa onkin, rupeaa kuitenkin "parasta ennen" päiväys lähestymään...

Vierailija
77/77 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrakuuukko kirjoitti:

Meidän rouvalla loppu seksihalut kun seinään ( tai löysi toisen ) 45 vuotiaana. Vuoden kärvistelin seksittömyydessä ja sen jälkeen "sokka irti" nyt 5v myöhemmin on 3 vakkari panoa ja vaimo saa leikkiä mummua lastenlasten kanssa ihan rauhassa.

Viiminen muksu täyttää piakkoin 19 ja lähtee opiskelemaan ulkomaille.

Lähden samalla avauksella ja jo etukään pelkään mikä sota siitä tulee, kun toi tajuaa että joutuu jatkossa ihan itse hoitamaan asiansa.

Varsinkin sen että raha ei kasva puissa, vaan eurojen ja sitä kautta kivan elintason eteen pitää tehdä muutakin kun " olla naimisissa sopivan pässin kanssa joka ahkeroi molempien eteen" Ei tälläisiä pässejä joka oksalla kasva.

Rouvalla, vaikka ikäisekseen ok kunnossa onkin, rupeaa kuitenkin "parasta ennen" päiväys lähestymään...

Tuossa paistaa vihaa

Itsellä sama tilanne, mutta olen rakastajattaren avulla päässy eroon katkeroitumisesta.

Kyse on kuitenkin lapsieni Äitistä, jonka asioita hoitaisin ja elintasoa ylläpitäisin mahdollisen eronkin jälkeen. Kaunaan ei kannata jäädä kiinni juu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan