Taas hiivatulehdus. En jaksa :(
Vasta puoli vuotta sitten oli viimeeksi. Minulla aina todella rajut oireet, alapää menee haavoille asti, kutina aivan järkyttävää. Nyt löytyi diflucan laatikosta. Oireet alkoivat tänä iltana, eivätkä ole vielä pahat. Auttaakohan tässä vaiheessa otettu diflucan, etteivät oireet ehdi pahentua?
Kommentit (24)
Sun petikaveri vois hoidattaa hiivansa kans ja pitää hygieniastaan huolta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko lopettaa sokerin syönti.
Ja kiljun juonti.
c-vitamiini...hoitaja ehdotti mulle tätä, kun toista kertaa menin saman vaivan takia lääkärille.Ja yllätys!..ei oo hiiva vaivannut sen jälkeen.
Hyvä kun ruoka on nykyään niin kallista. Kannattaa muidenkin sheivata niin saa ilmaista hiivaa.
Vierailija kirjoitti:
Sun petikaveri vois hoidattaa hiivansa kans ja pitää hygieniastaan huolta.
Mistä keksit, että minulla olisi petikaveri?
Ap
Vierailija kirjoitti:
c-vitamiini...hoitaja ehdotti mulle tätä, kun toista kertaa menin saman vaivan takia lääkärille.Ja yllätys!..ei oo hiiva vaivannut sen jälkeen.
Olen käyttänyt karpalovalmisteita, näköjään turhaan. C-vitamiini menee seuraavaksi testiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Apteekista joku multi-gyn voide. Kysy apteekista
Kiitos, joku täällä osaa kommentoida asiallisestikin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt karpalovalmisteita, näköjään turhaan. C-vitamiini menee seuraavaksi testiin.
Ap
karpalo tehoa virtsatietulehdukseen
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko lopettaa sokerin syönti.
Tämä on gyneltä saamani neuvo. Hän totesi, että sokeri myös viinirypäleissä ja muissa todella makeissa hedelmissä on hoikalle herkkua. Muuten se perussetti eli alapesu vedellä, väljät puuvillapikkarit. Ei missään nimessä tiukkkoja tekokuituvaatteita alapäätä hautomassa. Hame tai mekko ilman alushousuja kotona jos se on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun ruoka on nykyään niin kallista. Kannattaa muidenkin sheivata niin saa ilmaista hiivaa.
Karvat suojaavat tulehduksilla. Eivät aiheuta niitä. Sheivaus seis!
Mistä sen sait?