Mikä on parasta juuri tänä iltana elämässäsi?
Aloitan kauan odottamani suomalais-espanjalaisen sarjan 2. kauden kohta.
Ihan sama onko ulkona p...a sää.
Kommentit (41)
Ostettiin papan kanssa pieni kinkku ja pidetään kahdestaan pikkujoulut.
Näin myö ollaan tehty jo 34 vuotta.
Ihania tunnelmia teillä! Mä teen ruokaa mulle ja tytölle ja käydään rauhaksiin iltalenkillä ja katsellaan joku leffa :) tunnelmallista iltaa kaikille <3
Kiva ohjelma illalla, päivän jaksaminen tässä kaksi.
Rauhaisaa iltaa teille kaikille. Nautiskelen rauhasta, kiva olla hämärässä. Maalla. Kausivalot näkyy kauniisti. Ukkoni palaa huomenna.
Pentulive, Spotify Premium ja lasissa Baileysia.
Lapsi kotona, kohta tehdään yhdessä ruokaa, inspiraatiokin iski, monta ideaa ja ajatusta ihmisenä olosta. Rakkautta teitä kaikkia kohtaan.
Toteutan pitkäaikaista unelmaani, opiskelen tanssinopettajaksi. Keski-ikäisenä!
Kohta tulee juustonaksuja nettikaupasta
Mökillä. Hiljaista ja pimeää. Takkatuli. Hyvä kirja. Tulee hyvät unet.
Vierailija kirjoitti:
Ihana mennä elokuviin. Oikeaan elokuvateatteriin, tänä iltana.
Mitä elokuvaa meet katsoo?
Työviikon tuoma terve väsymys, raukeus ja tyytyväisyys. Koiran kanssa lenkillä vauva-palstaa lukien.
Kauppa on tuossa ihan lähellä. Laitoin kahvia tulemaan ja sillä välillä hain omarmunkin.
Kuopus tuli kotiin opiskelupaikkakunnalta ja 2 ystäväpariskuntaa on tulossa päivälliselle
Koko perheen monen viikon sairastelukierre alkaa ehkä hieman jo helpottaa. Hyvä kirja luettavana. Takkatuli loimuaa, koirat nukkuvat jaloissa. Kohta vaahtokylpyyn ihan vain itseni ja kylmän kuoharilasillisen kanssa.
Mies lähti omaan kotiinsa. Mukavaa hänenkin kanssaan oli, mutta jollain tavalla rasittavaa (ei osaa laittaa astioita kaappiin oikealla tavalla). Nyt on taas kiva olla itsekseen.
Heittäydy sänkyyn ja ryhdyn kuuntelemaan äänikirjaa. Sitten untenmaille
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Mun miesystävä on tulossa yöksi mun luo.
Ollaan nyt 4 kk tapailtu ja ollaan tosi rakastuneita.
Yh mamma on tulossa perinteiseen lauantai illan painiin kanssani. Toistaiseksi olen selättänyt joka vkloppu eli 6-0 johdossa.
Ihanaa olla yksin mökillä, mökki on täysin korvessa. On pilkkopimeää. Ei kuulu mitään ääniä. Nuotion ääressä istuskelen.
Pari poroa kävi äskön pihalla🙂