OP jättää pankkitilien talletuskorot maksamatta, mutta OP bonuksia saa nyt jatkossa triplana.
Bonuksia voi käyttää vain jos on vakuutuksia Pohjola -ryhmässä.
Reilua.
Kommentit (19)
Minulle tulee bonuksia joku 7snt/kk, eli katkossa saan 21snt. Wau, mihinköhän joudunkaan näiden bonusten kanssa.
Jaahas.
Jos tuo pitää paikkansa, niin minun säästöni lähtevät etsimään uutta kotia.
Linkkiä?
Eipä se Osuuspankki ole enää moneen vuoteen maksanut kunnollisia talletuskorkoja.
Ihan hyvä, saa matka- ja autovakuutukset kuitattua noilla.
Tavoitetilini tiedoissa kyllä lukee että korko on 3kk euribor vähennettynä 0,9% marginaali. Tämä on siis valetta?
Puliveivareita ei siis kiinnosta maksaa korkoa nyt kun euriborit nousee kohisten, vaan jotain 0,1% korkoa vastaavaa bonusta?
Nollakorkojen aikana OP ei maksanut meille korkoa, mutta kehitti kaikenlaisia palvelumaksuja.
Nyt korkojen aikana OP ei edelleenkään maksa meille korkoja, mutta me maksetaan edelleen palvelumaksuja.
Aika päästää raha vaeltamaan, vai?
Maksoin juuri kympin siitä hyvstä että sain taas palvella itseäni nettipankissa. Kiitos tästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas.
Jos tuo pitää paikkansa, niin minun säästöni lähtevät etsimään uutta kotia.
Linkkiä?
Ihan kaikkea mitä Vauva.fi AV-palstalta lukee kannata uskoa :)
No sehän on saletti että siirrän sitten rahani ennemmin vaikka nordnettiin ja sijoitan. Mitä niitä pitää missään makaamassa kun ei niistä mitään saa ja inflaatio syö.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se Osuuspankki ole enää moneen vuoteen maksanut kunnollisia talletuskorkoja.
Ei mikään muukaan pankki ole. Sitähän ne matalat korot tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs pankista sä olet korkoja saanut viimevuosina kun ne korot yleisesti on olleet miinuksella?
Yritin joskus käyttää OP bonuksia vakuutuksiin, mutta tyssäsi siihen että oli halvempaa keskittää minun yksittäinen vakuutus yhteen miehen useamman vakuutuksen kanssa ja miehen vakuutuksiin bonuksia ei voinut käyttää, koska hänen tilinsä ovat eri pankissa. OP:n neuvottelija tosissaan ehdotti, että siirtäisimme miehen auton minun nimiini, jotta voisin maksaa hänen autovakuutuksen bonuksilla. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei triplana vaan 30% enemmän.
Voi niitä käyttää palvelumaksuihin tai nostaa rahanaki mut siihen menee joku vuosi et ne saa.
Ei niitä nykyään saa rahana. Joskus 10 - 15 vuotta sitten vielä sai.
Voi käyttää bonukset korotettuihin palvelumaksuihin hihii. Ihanan kieroa. Raha on vaihdannan väline ei jotkut bonukset.
Vierailija kirjoitti:
OP:n neuvottelija tosissaan ehdotti, että siirtäisimme miehen auton minun nimiini, jotta voisin maksaa hänen autovakuutuksen bonuksilla. :D
Ihan järkevä ehdotus. Meilläkin laitettiin toinen auto mun nimiin just siksi että mulla oli vain matkavakuutus ja bonuksia jäi joka vuosi käyttämättä.
Ovatko nämä bonukset mattimeikäläiselle sama kuin taiteilijalle näkyvyys, eli kaikki tarjoavat tätä maksuksi mutta kukaan ei kerro miten sillä maksetaan vuokra?
Ei triplana vaan 30% enemmän.
Voi niitä käyttää palvelumaksuihin tai nostaa rahanaki mut siihen menee joku vuosi et ne saa.