Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OP jättää pankkitilien talletuskorot maksamatta, mutta OP bonuksia saa nyt jatkossa triplana.

Vierailija
04.11.2022 |

Bonuksia voi käyttää vain jos on vakuutuksia Pohjola -ryhmässä.

Reilua.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei triplana vaan 30% enemmän.

Voi niitä käyttää palvelumaksuihin tai nostaa rahanaki mut siihen menee joku vuosi et ne saa.

Vierailija
2/19 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee bonuksia joku 7snt/kk, eli katkossa saan 21snt. Wau, mihinköhän joudunkaan näiden bonusten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas.

Jos tuo pitää paikkansa, niin minun säästöni lähtevät etsimään uutta kotia.

Linkkiä?

Vierailija
4/19 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se Osuuspankki ole enää moneen vuoteen maksanut kunnollisia talletuskorkoja.

Vierailija
5/19 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, saa matka- ja autovakuutukset kuitattua noilla.

Vierailija
6/19 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitetilini tiedoissa kyllä lukee että korko on 3kk euribor vähennettynä 0,9% marginaali. Tämä on siis valetta?

Vierailija
7/19 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puliveivareita ei siis kiinnosta maksaa korkoa nyt kun euriborit nousee kohisten, vaan jotain 0,1% korkoa vastaavaa bonusta?

Vierailija
8/19 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollakorkojen aikana OP ei maksanut meille korkoa, mutta kehitti kaikenlaisia palvelumaksuja.

Nyt korkojen aikana OP ei edelleenkään maksa meille korkoja, mutta me maksetaan edelleen palvelumaksuja.

Aika päästää raha vaeltamaan, vai?

Vierailija
9/19 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin juuri kympin siitä hyvstä että sain taas palvella itseäni nettipankissa.  Kiitos tästäkin.

Vierailija
10/19 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas.

Jos tuo pitää paikkansa, niin minun säästöni lähtevät etsimään uutta kotia.

Linkkiä?

Ihan kaikkea mitä Vauva.fi AV-palstalta lukee kannata uskoa :)

Vierailija
11/19 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä?

Vierailija
12/19 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on saletti että siirrän sitten rahani ennemmin vaikka nordnettiin ja sijoitan. Mitä niitä pitää missään makaamassa kun ei niistä mitään saa ja inflaatio syö.

Vierailija
13/19 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se Osuuspankki ole enää moneen vuoteen maksanut kunnollisia talletuskorkoja.

Ei mikään muukaan pankki ole. Sitähän ne matalat korot tarkoittaa.

Vierailija
14/19 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs pankista sä olet korkoja saanut viimevuosina kun ne korot yleisesti on olleet miinuksella?

Vierailija
15/19 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin joskus käyttää OP bonuksia vakuutuksiin, mutta tyssäsi siihen että oli halvempaa keskittää minun yksittäinen vakuutus yhteen miehen useamman vakuutuksen kanssa ja miehen vakuutuksiin bonuksia ei voinut käyttää, koska hänen tilinsä ovat eri pankissa. OP:n neuvottelija tosissaan ehdotti, että siirtäisimme miehen auton minun nimiini, jotta voisin maksaa hänen autovakuutuksen bonuksilla. :D

Vierailija
16/19 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei triplana vaan 30% enemmän.

Voi niitä käyttää palvelumaksuihin tai nostaa rahanaki mut siihen menee joku vuosi et ne saa.

Ei niitä nykyään saa rahana. Joskus 10 - 15 vuotta sitten vielä sai.

Vierailija
17/19 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käyttää bonukset korotettuihin palvelumaksuihin  hihii. Ihanan kieroa. Raha on vaihdannan väline ei jotkut bonukset.

Vierailija
18/19 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OP:n neuvottelija tosissaan ehdotti, että siirtäisimme miehen auton minun nimiini, jotta voisin maksaa hänen autovakuutuksen bonuksilla. :D

Ihan järkevä ehdotus. Meilläkin laitettiin toinen auto mun nimiin just siksi että mulla oli vain matkavakuutus ja bonuksia jäi joka vuosi käyttämättä.

Vierailija
19/19 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä bonukset mattimeikäläiselle sama kuin taiteilijalle näkyvyys, eli kaikki tarjoavat tätä maksuksi mutta kukaan ei kerro miten sillä maksetaan vuokra?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi