Karmein pikkujoulukokemuksesi?
Pikkujoulujen aika lähestyy ja nyt on taas jokavuotisten pikkujoulukokemusten vuoro. Kertokaa pahimmat ja parhaimmat pikkujoulukokemuksenne!
Kommentit (90)
Juontiin viinaa ja poltettiin sikareita kolmistaan johtajan kanssa. Aika diippi olo noin kello kolmelta aamuyöstä.
On kyllä outoa miten arkena ihan normaaleista ihmisistä kuoriutuu kunnon possuja kun saavat vähän viinaa. Todella ällöttäviä ja alentavia kommentteja monilla, lähentelyä väkisin, oksentelua, pettämistä ja muuta mukavaa.
Pomo veti meillä bileissä sellaiset lärvit ettei saanut edes talvisaappaitaan jalkoihinsa 😂😂😂😂 No pari alaista kantoi sitten hänet taxiin ja lähti saattamaan kotiin
Vierailija kirjoitti:
Meillä yksi sammui lumihankeen
Lisätietoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä yksi sammui lumihankeen
Lisätietoja
Sammui pois
Meillä yksi naisharjoittelija oksensi kolmannesta kerroksesta aulaan sellaisen lasikaiteen yli. Ja se haju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussin pomon vaipoa takaapäin invavessassa, en saanut potkuja. Kiitteli myöhemmin.
Pomo vai vaimo?
vaimon poikaystävä
Yövartija herätteli minua ja työkaveriani aamukuudelta työpaikan aulan sohvilta ja käski menemään kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Yövartija herätteli minua ja työkaveriani aamukuudelta työpaikan aulan sohvilta ja käski menemään kotiin.
Paljonko tuli juotua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tuli juotua?
2 bisseä ja pullo viinaa
Meillä oli juhlat yhtiön edustustiloissa. No saunassa sitten oltiin jo niin humalassa että useat miehet tulivat lähentelemään minua.
Työkaverini rakastajar avautui tunteellisesti minulle kännipäissä. Seuraavana päivänä esitti kuin ei olisi tuntenut.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini rakastajar avautui tunteellisesti minulle kännipäissä. Seuraavana päivänä esitti kuin ei olisi tuntenut.
Lisätietoja tästä?
Ihan jäätävä tappelu lähti pikkujouluista kun joku nuoli jonkun tyttöystävän kanssa. Seuraavan päivänä kysymys oli: "kuka löi jouluna?"
Vierailija kirjoitti:
Firman pikkujoulut on tulossa ensiviikolla. Aivan karseeta kakkaa. Miten tuon saisi vältettyä? Pitäisi keksiä jokin hyvä tekosyy. Sairastuminen voi olla liian läpinäkyvää.
hautajaiset
Vierailija kirjoitti:
Ai että pikkujoulukausi alkaa ja setä tykkää,,,
1. paljon viinaa
2. rivojen puhumista
3. melaa hameeseen
Hyvin sait kuvattua pikkujoulut pähkinänkuoressa
Tää pitää näyttää miehelle. Yksityisyrittäjä hänkin. 😂