Karmein pikkujoulukokemuksesi?
Pikkujoulujen aika lähestyy ja nyt on taas jokavuotisten pikkujoulukokemusten vuoro. Kertokaa pahimmat ja parhaimmat pikkujoulukokemuksenne!
Kommentit (90)
Firman pikkujoulut on tulossa ensiviikolla. Aivan karseeta kakkaa. Miten tuon saisi vältettyä? Pitäisi keksiä jokin hyvä tekosyy. Sairastuminen voi olla liian läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Firman pikkujoulut on tulossa ensiviikolla. Aivan karseeta kakkaa. Miten tuon saisi vältettyä? Pitäisi keksiä jokin hyvä tekosyy. Sairastuminen voi olla liian läpinäkyvää.
Minä en ole mennyt koskaan työpaikkani pikkujouluun. En ole selitellyt kenellekään mitään. Suhteeni työtovereihini on ollut kuitenkin yleensä hyvä.
Meillä oli muuten ihan normaalit pikkujoulut paitsi, kun tuli aika lähteä jatkoilta kotiin. Oltiin juhlittu koko yö ja olin pikkujouluporukan mukana päässyt K24 baariin, vaikka olin vasta 19v. Esimieheni, joka on noin 25-vuotias nainen (toimitusjohtajan tytär) kutsui minut vielä henkilökohtaisesti luokseen "aamukahville".
Siinä sitten istuttiin hänen ruokapöydässään ja juotiin kahvia. Yhtäkkiä hän sanoi, että käy tuolla makuuhuoneen puolella. No siinä meni sitten varmaan kymmenen minuuttia ja makuuhuonesta tuli ulos sellaiseen nahkaiseen catsuittiin pukeutunut nainen jolla oli toisessa kädessä käsiraudat ja toisessa piiska. Hämmentyneenä sanoin vaan, että minua et muuten mihinkään rautoihin laita tai piiskaa. Nainen vastasi virnuileva ilme kasvoillaan, että sehän muuten nähdään. Vastasin vain, että minun täytyy käydä vessassa, että mene sinä jo makuuhuoneeseen. Sitten kun hän oli mennyt makuuhuoneeseen lähdin suorinta tietä kohti eteistä ja juoksin ovesta ulos. Ei enää ikinä työpaikalle.
Ei se nyt ollut karmein,jouduin istumaan tuikituntemattomien pöytään ja yritin siinä keksiä puhumistä ja voi että sitä yrittämistä :D lähin työkaverini istui toisessa pöydässä,jonka kanssa edes juttu ois luistanu :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ollut karmein,jouduin istumaan tuikituntemattomien pöytään ja yritin siinä keksiä puhumistä ja voi että sitä yrittämistä :D lähin työkaverini istui toisessa pöydässä,jonka kanssa edes juttu ois luistanu :D :D
Juttu alkaa luistamaan kun juo tarpeeksi
Skandinaavinen, hoikka ja hyvännäköinen naispomo iski minut. Käytiin naimassa toimiston ylimmässä kerroksessa, työntelin takaapäin hameen alta näköalaikkunan ääressä kun muut lähtivät ulos toimistosta. Vedettiin ainakin kolme kierrosta kännipäissä.
Seuraavana päivänä esitti kuin ei olisi tuntenut.
Yleensä mennään työkavereiden kanssa, miehet sekä naiset kiskomaan kaljaa baariin, perus duunaritolloja ku ollaan niin kaikilla on kivaa.
Yhen kerran toisen vuoron, humalassa täys kusipääksi muuttuva mies alkoi minua sättimään ja haukkumaan minua kun vieressä istui. Jonkun aikaa sitä kestin ja olin siinä pisteessä että olisin potkassut hänet tuolin kanssa selälleen, murskannut olutpullon pöydän nurkkaa vasten ja uhannut silputa hänen kurkun auki.
Yks työkaveri ehti äkätä minut kun pitelin pulloa kaulasta kiinni ja vei minut tiskille ottamaan yhet ja rauhoittumaan.
Onneksi näin.
Vierailija kirjoitti:
Pikkujoulujen jälkeen oli niin kova krapula, että pelkäsin jo kuolemaa 🥴
Vielä asteen pahemmassa krapulassa olisit toivonut sitä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi pikkujouluissa kuuluu vetää pää täyteen viinaa ja sitten sekoilla huolella? Rivoja puheita, nöyryytystä, oksentelua ja pettämistä - niistä pikkujoulut koostuvat.
En tiedä. Ei ainakaan meidän työpaikalla ole noin. Jokainen kyllä ottaa alkoholia, mutta ihan maltillisesti ja niin, että kaikilla on hauskaa. Muutenkin on hyvä yhteishenki.
Nussin pomon vaipoa takaapäin invavessassa, en saanut potkuja. Kiitteli myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi pikkujouluissa kuuluu vetää pää täyteen viinaa ja sitten sekoilla huolella? Rivoja puheita, nöyryytystä, oksentelua ja pettämistä - niistä pikkujoulut koostuvat.
En tiedä. Ei ainakaan meidän työpaikalla ole noin. Jokainen kyllä ottaa alkoholia, mutta ihan maltillisesti ja niin, että kaikilla on hauskaa. Muutenkin on hyvä yhteishenki.
Taidatte olla tylsiä
Pomo tipahti pöydän alle, teloi itsensä tuoliin, veti liinalla kaljat toisten syliin. Seuraavalla viikolla kyseli, että kuka potkaisi häntä pikkujoulussa.
Ryynikännit ja pari kaatui humalassa yhtiön uima-altaaseen
Meidän firmassa kaikki joutui erikseen ilmoittautumaan pikkujouluihin ja sitten joutui maksamaan 85e ruokamaksun. No ruuan oikea hinta oli varmaan siinä kymmenen euron hujakoilla joten tuli aika kusetettu olo. Firma meni vuoden päästä konkurssiin.
Burleski oli yhdessä vaiheessa muodissa niin pomo oli tilannut burleskiryhmän esiintymään. Kyseessähän ei sitten ollut mitään tavallisia naisia, jotka ottaa vähän sukkaa pois vaan strippareita, jotka riisuivat itsensä täysin alasti. Miehet tykkäsi, mutta naisilla oli hieman kiusallinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Nussin pomon vaipoa takaapäin invavessassa, en saanut potkuja. Kiitteli myöhemmin.
Pomo vai vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Risteilyllä yksi neljästä naisesta, varattu pienten lasten äiti kaiken lisäksi, raahasi miehen mukana hyttiin ja harrastivat seksiä hyvin äänekkäästi, niin että me kaikki muut herättiin siihen. Oli muuten kollega jokseenkin hiljainen pitkän aikaa sen jälkeen :D
Muutko jäivät ilman?
Meidän pikkujouluissa oli tehty ohjelmanumero minun sinkkuudesta. En mennyt enää uudestaan pikkujouluihin.