Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmein pikkujoulukokemuksesi?

Vierailija
04.11.2022 |

Pikkujoulujen aika lähestyy ja nyt on taas jokavuotisten pikkujoulukokemusten vuoro. Kertokaa pahimmat ja parhaimmat pikkujoulukokemuksenne!

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltaisen pk:n pikkujoulut. Suurin osa +50v tätejä. Veisattiin hartaita joululauluja kuten varpunen jouluaamuna tonttulakit päässä. Glögiä ja piparia ja ihan vähän viiniä. Jotain jouluruokaa taisi olla. Nuoremmat lähti aika nopeesti baariin sieltä.

Vierailija
2/90 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvaltaisen pk:n pikkujoulut. Suurin osa +50v tätejä. Veisattiin hartaita joululauluja kuten varpunen jouluaamuna tonttulakit päässä. Glögiä ja piparia ja ihan vähän viiniä. Jotain jouluruokaa taisi olla. Nuoremmat lähti aika nopeesti baariin sieltä.

Naisvaltaisten työpaikkojen pikkujoulut on kyllä kaikista karmeimpia. Meillä syötiin jotain marketin halvinta riisipuuroa ja sitten saatiin muoviin pakattu joulutorttu (1kpl per vieras). Taustalla oli joku Spotify top 50 jouluhitit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki pikkujoulut ovat ihan karmeita. Joko tylsää pönötystä tai sitten homma lähtee ihan lapasesta.

Vierailija
4/90 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulu kausi lähestyy, nahka lisääntyy. Mitä ajattelitte pukea ylle pikkujouluihin?

Vierailija
5/90 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten firman pikkujoulussa minua reippaasti vanhempi toimitusjohtaja, jolla oli myös vaimo ja lapsia yritti selitellä minulle miten meillä olisi niin hyvää seksiä keskenään. Yritin torjua sitä, mutta oli tosi aggressiivinen toimari ja roikkui hihassa koko illan. Oli tosi ahdistavaa!

Vierailija
6/90 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee hauska ketju .DD

Vierailija
7/90 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se aiempi ketju hävisi, oli armaan sata sivua näitä.

Vierailija
8/90 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pikkujoulut oli järjestetty firman edustustiloissa, joissa oli muun muassa uima-allas ja hienot saunatilat. Juomaa ja ruokaa oli tarjolla runsaasti ja muutenkin meno oli tosi mukava. Omalta osuudeltani hauskuus loppui siihen kun humalassa ollut työkaverini tönäisi minut vaatteet päällä uima-altaaseen täysin yllättäen. Oli kiva sitten hädässä räpiköidä täysin laittautuneena pois vedestä.

Vierailija
9/90 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että pikkujoulukausi alkaa ja setä tykkää,,,

1. paljon viinaa

2. rivojen puhumista

3. melaa hameeseen

Vierailija
10/90 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulujen jälkeen oli niin kova krapula, että pelkäsin jo kuolemaa 🥴

Vierailija
11/90 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduttiin itse maksamaan jouluruoka, 25€ per nuppi, mietittiin että onko tässä mitään järkeä. No se firma meni sitten konkkaan..

Vierailija
12/90 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeimmissa pikkujouluissani olin ihastuneena työkaveriini, jolla on myös oma vaimo ja lapset kotona. Ilta päättyi intiimeissä tunnelmissa ja lopulta mustasukkaisuuskohtauksen kautta känni itkuun :D

Vierailija
13/90 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluaikaan lohkeaa aina keskusta baareista🥳

Vierailija
14/90 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaikki pikkujoulut ovat ihan karmeita. Joko tylsää pönötystä tai sitten homma lähtee ihan lapasesta.

Ja yleensä vielä samat ihmiset valittaa näistä. On niin tylsää pönötystä ja itse nimenomaan pönöttää siellä turpa nurinpäin ja kyttää muiden "liian villiä menoa" ja ei voi ottaa edes viinilasillista, kun tuli autolla. Jos haluaa reippaampaa menoa ja on jäykkä pönöttäjä ilman alkoholia, niin miksi edes vaivautua paikalle?

Vierailija
15/90 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujouluaikaan lohkeaa aina keskusta baareista🥳

Suomeksi?

Vierailija
16/90 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 22-vuotias herrasmies, kun noin 35-vuotias esimieheni (nainen) tuli pikkujouluissa hiplaamaan reittäni, ja aikansansa hierottuaan suuteli väkisin suulle. Siitä sitten jatkettiin hänen toimistoonsa ja voi veljet mikä ilta...

Vierailija
17/90 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 22-vuotias herrasmies, kun noin 35-vuotias esimieheni (nainen) tuli pikkujouluissa hiplaamaan reittäni, ja aikansansa hierottuaan suuteli väkisin suulle. Siitä sitten jatkettiin hänen toimistoonsa ja voi veljet mikä ilta...

Köyhänä opiskelijana kävin vielä tämän jälkeen monta kertaa hänen luonaan syömässä.

Vierailija
18/90 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pikkujouluissa kuuluu vetää pää täyteen viinaa ja sitten sekoilla huolella? Rivoja puheita, nöyryytystä, oksentelua ja pettämistä - niistä pikkujoulut koostuvat.

Vierailija
19/90 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyllä yksi neljästä naisesta, varattu pienten lasten äiti kaiken lisäksi, raahasi miehen mukana hyttiin ja harrastivat seksiä hyvin äänekkäästi, niin että me kaikki muut herättiin siihen. Oli muuten kollega jokseenkin hiljainen pitkän aikaa sen jälkeen :D

Vierailija
20/90 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden takaiset naisporukan pikkujoulut joissa muiden osallistujien huumorintajua vastasi juomapeli nimeltä Hitler. Ei oikein istu huumorintajuuni vitsailla kansanmurhalla tai no eivät myöskään juomapelit, vaikka ymmärrän, että huumoria voidaan käyttää myös vaikutuksen vaimentamiseen ja uskottavuuden viemiseen. Olen siinä määrin perehtynyt kyseisen ajan tapahtumiin, ettei tosiaankaan naurata kyseinen aihepiiri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän