Jatkuvasti matkustavat, mitä pakenette?
Aivan kuin olisitte tyhjiä. Täytätte elämää jatkuvalla lentomatkustamisella ja reissuilla.
Ne tietysti sometetaan. Mitenkähän teillä menisi ilman somea ja matkustusta?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Kummeksun myös jatkuvaa ulkomaanmatkailua.
Hotelli, ravintola, baari ja rantakuviot useasti vuodessa koettuna. Eikö kyllästytä?
Ei ole mikään pakko toistaa matkoillaan samoja kuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa 'jatkuvasti'? Kukaan tuntemani ihminen ei lentomatkaile kovin montaa kertaa vuodessa.
Jatkuvasti tarkoittaa 'usein' 'tiheään' ja niin päin pois.
Mutta mitä tarkoittaa sanomasi "ei lentomatkaile kovin montaa kertaa vuodessa"?
Vierailija kirjoitti:
Olen matkustanut jo kauan ennen somea, ja tulen matkustamaan kunnes en enää fyysisesti kykene. 4-5 ulkomaanmatkaa vuodessa, sekä junalla että lentäen. Matkustaminen on elämäni suurin nautinto, enkä luovu siitä ennen kuin on pakko.
Junalla? No ehkä Venäjälle, mutta lähteekö kukaan Ruotsiin ja etelämmäs junalla?
Minä pakenin vuodenvaihteessa kaamosmasennusta, siihen etelänmatka auttaa heti.
No, sitten keksin että on halvempikin keino. Ostin LED G23 polttimon pöytävalaisimeeni, sillä tuuttaan silmille 10cm etäisyydeltä valoa aamuisin 3x1min. Ei saa katsoa suoraan lamppuun vaan sen ohi.
Joku matkanjärjestäjä ilmoittaa tämän viestin asiattomaksi jos yhtään ymmärtää bisneksensä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Hotelli, ravintola, baari ja rantakuviot useasti vuodessa koettuna. Eikö kyllästytä?
Tästä kommentista tulee erittäin selkeästi esiin se, miksi matkailu kannattaisi. Jos tämä on sinun käsityksesi matkailusta, on ymmärryksesi hyvin pieni.
No jaa.
Pakenen pimeyttä, sadetta, tuulta, kipuja. Myönnän sen ihan mielelläni, niin tuskaisaa on olo n 10kk vuodessa.
Onneksi tähän tulee nyt muutos kun talomme etelässä valmistuu. Pyrin olemaan siellä 5kk vuodessa kunnes mieskin saa järjestettyä etätyöt yms
Tänävuonna oltiin vasta 10 vkoa
Someen olen laittanut 3 kuvaa. Yhdessäkään ei ole omaa pärstää eikä heruteltu mitään.
Matkustan niin kauan kun kykenen
Aina ollut sellainen "tuli perseen alla", sisäinen tarve vaihtaa paikkaa, tavata uusia ihmisiä ja paikoillaan pysyttelystä kuukausitolkulla seuraa ahdistusta. En lennä kuin harvoin (junalla ja laivalla menen yleensä) ja en someta matkoistani.
Vierailija kirjoitti:
le.
Mä kärsin myös, mutta en ole oikein koskaan onnistunut saamaan tähän inhottavimpaan aikaan lomaa.
Miten pitkään se matka auttoi ( ja miten pitkä matka), ja millaista takaisin paluu pimeään kylmään oli ?
Matkustaminen on harrastus.
Kysytkö myös kaveriltasi mitä hän pakenee lenkkeilemällä joka ikinen aamu ennen töihin menoaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa 'jatkuvasti'? Kukaan tuntemani ihminen ei lentomatkaile kovin montaa kertaa vuodessa.
Mutta mitä tarkoittaa sanomasi "ei lentomatkaile kovin montaa kertaa vuodessa"?
No max. 2-3 matkaa vuodessa, eihän useimmilla riitä lomatkaan enempään. Mutta mitä on se 'jatkuva lentely'?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotelli, ravintola, baari ja rantakuviot useasti vuodessa koettuna. Eikö kyllästytä?Tästä kommentista tulee erittäin selkeästi esiin se, miksi matkailu kannattaisi. Jos tämä on sinun käsityksesi matkailusta, on ymmärryksesi hyvin pieni.
Juuri näin😂
Hotellissa vain työmatkoilla, baarissa vain jos työmatkalla on seurassa pakko. Omilla reissuila ei koskaan, viinitiloilla käydään maistelemassa laatuviinejä. Ravintoloita toki kierrellään, tänäkin vuonna useampi Michelinin noteeraama vielä tähdetön. Samoin ihania pieniä kylätrattorioita. Rannalla olimme 2 pv/10 vkoa
27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä tarkoittaa sanomasi "ei lentomatkaile kovin montaa kertaa vuodessa"?No max. 2-3 matkaa vuodessa, eihän useimmilla riitä lomatkaan enempään. Mutta mitä on se 'jatkuva lentely'?
Mä en ajattele tuollaistakaan vielä jatkuvana. Ehkä sellaine 5 ja yli matkaa, kun tehdään niitä pitkän viikonlopun reissailuja jatkuvasti.
Sellaisia vähän paheksun, vaikka paheksun kyllä paheksumistakin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen matkustanut jo kauan ennen somea, ja tulen matkustamaan kunnes en enää fyysisesti kykene. 4-5 ulkomaanmatkaa vuodessa, sekä junalla että lentäen. Matkustaminen on elämäni suurin nautinto, enkä luovu siitä ennen kuin on pakko.
Junalla? No ehkä Venäjälle, mutta lähteekö kukaan Ruotsiin ja etelämmäs junalla?
Asun keskellä Eurooppaa. Ja silloinkin kun en asunut, tulin laivalla esim. Saksaan, ja jatkoin sieltä junalla ympäri Eurooppaa.
Pakenen työstressiä ja kotitöitä. Olen matkustellut kaikissa seitsemässä maanosassa ja yli 50 maassa. En ole somessa, joten matkoistani tietää vaan lähipiiri, ei mitkään hyvänpäiväntutut tai vanhat koulukaverit ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
le.
Mä kärsin myös, mutta en ole oikein koskaan onnistunut saamaan tähän inhottavimpaan aikaan lomaa.
Miten pitkään se matka auttoi ( ja miten pitkä matka), ja millaista takaisin paluu pimeään kylmään oli ?
Kyllä 7 päivääkin piristää. Kun on palannut takaisin Suomeen, ei se kovin pitkään auta.
Olen ollut myös 4 viikkoa Thaimaassa tammikuussa, sen vaikutus kestää toiset 4 viikkoa Suomessa, ja sittenhän täällä alkaakin päivä pitenemään.
Mutta olen funtsinut että niillä joilla kaamos masentaa pitäisi olla oikeus tehdä etätyötä (jos se on mahdollista muuten) pari kuukautta talvessa jostakin missä on valoisampaa.
Vierailija kirjoitti:
Matkustaminen on harrastus.
Kysytkö myös kaveriltasi mitä hän pakenee lenkkeilemällä joka ikinen aamu ennen töihin menoaan?
Tämä😂
Itseasiassa tässä voi piillä pieni totuus. Yksi mun miespuolinen ystäväni juoksi jalkansa hajalle päivittäisillä lenkeillä ja useilla vuosittaisilla maratoneilla. Kertoi että lähti aina juoksemaan kun vaimo kieltäytyi seksistä!
Miesparka!
En tykkää matkustaa ulkomaille, koska aikaero ja matkustaminen ei anna voimia vaan vie niitä!!
Suurin osa töissäkäyvistäkin lusmuaa kaikki hetket mitkä voi ja ottaa työpaikaltaan tavaraa.
Suurin osa leuhkivista on saanut paljon apua.
Harvassa on täysin omalla työllään rikastuneet.
Suomen rikkaimmat ovat kaikki perinnöllä rikastuneet.