Mikä auto kääntää pääsi?
Tesla Model x? Vai Pontiac Firebird? Kupla? Vai mikä. Kesällä näin liikenteessä Lincoln Continentalin, ja pakko sanoa, kyllä päät kääntyivät. Aikeessa ite ostaa tuunattavaksi jokin vanha helmi.
Kommentit (1344)
Lähes kaikki vanhat jenkit kääntää pään ja kylmät väreet nousee kun matalaääninen V8 pörähtää.
Wou.
Olen aina haaveillut omasta punaisesta avo Puicistä tms.
N 52v
Porche Panamera sport tourismo
eteenkin sähkönsinisenä tai punaisena
Kaikki joiden kuskin penkillä istun
Vierailija kirjoitti:
Ferrari.
Rumia.
Joku hienosti entisöity vintage-auto, mieluiten 1950-60 luvulta ja mieluiten eurooppalainen.
Vanhat jenkkiraudat ja eteenki ku ne on hyvin laitettuja ja kiillotettuja.
Käyn usein ko tapahtumissa vain katselemassa ja haaveilemassa että saisin joskus itse ajaa jollain valtavalla avolotjalla hiljaksiin kesäillassa, jossa kasikone purputtaa tasaisesti konepellin alla.
Pitkän harkinnan jälkeen päädyin vanhaan kunnon rättisitikkaan.
Volkswagen kupla kääntää aina pääni, ellei ole muuttelemalla pilattu. Maailman seksikkäin auto. Siinä on naiselliset muodot.
Vierailija kirjoitti:
Amerikanhymy
🤮🤮🤮🤮🤮🤮!!!
Kaikki mitkä löytyy American car showsta tai muista vastaavista tapahtumista.
Myös upeasti maalatut kiiltävät rekat kääntää pääni
Vierailija kirjoitti:
Vanhat jenkkiraudat ja eteenki ku ne on hyvin laitettuja ja kiillotettuja.
Käyn usein ko tapahtumissa vain katselemassa ja haaveilemassa että saisin joskus itse ajaa jollain valtavalla avolotjalla hiljaksiin kesäillassa, jossa kasikone purputtaa tasaisesti konepellin alla.
Herättää yhtä paljon intohimoja kuin Lada tai Mosse. Pakko kääntää pään poispäin. Pää siis kääntyy ,mutta pelkästä oksetuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli -66 Mustang nuorempana, kyllä vtuttaa että jouduin luopumaan siitä rahan puutteen takia. Kääntää aina mun pään kun näen Mustangin.
Toi on ainoa kaunis Musse.
"hopeinen" lue vaalean harmaa, 1988 takavetoinen toyota hiace pylväsvaihteinen. Grrrrr! Rehellinen työmiehen auto
Vierailija kirjoitti:
Teslan kun näen, pää kääntyy toiseen suuntaan.
Kaikki Teslat on rumia ja niiden laatukin on vähintäänkin kyseenalainen. En ymmärrä miksi niitä kukaan ostaa. Kauppalehden mukaan Teslan ostajat eivät välitä Teslan laatuongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Bugatti Veyron.
Aika ruma. Luulisi tuolla rahalla saavan kauniimpaa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vokswagen kupla 1970-luvulla, koska sellaisessa pienenä lapsena olin kyydissä perheen mukana. Ihmettelen kyllä, miten me 5 ihmistä siihen mahduimme!
Ei hitto! Tollasen kyydissä me kuljettiin aina yökerhoon 2000-luvun alussa viiden nuoren miehen joukolla naisia katsomaan, ei toki aina samoilla kokoonpanoilla, mutta auto täynnä miehiä ja välillä toimin juoppokuskinakin. Hauska auto ja jotenkin me mahduttiin aina hyvin kyytiin.
Todella kallis, öky, luksusluokan auto. Ei näe pikku-Suomessa.
Ainakin Trabantit ja Wartburg Touristit. 😊