Mikä auto kääntää pääsi?
Tesla Model x? Vai Pontiac Firebird? Kupla? Vai mikä. Kesällä näin liikenteessä Lincoln Continentalin, ja pakko sanoa, kyllä päät kääntyivät. Aikeessa ite ostaa tuunattavaksi jokin vanha helmi.
Kommentit (1344)
Ambulanssia tai poliisiautoa pillit huutamassa tulee vilkaistua ihmeissään.
Luin kaksi sivua ja olen samaa mieltä kuin monet. Mustang 60 -luvun korimallilla. Ei viistoperäisenä eikä ainakaan nykymustang. Ja joku kysyi autojen äänistä. Kyllä V8 -moottorissa on oma hyrinä. 70 -luvulla halusin ostaa Mustangin. Silloin ne maksoivat 18000mk. Sitten yhtäkkiä olivatkin karanneet liian kalliiksi, eli noin 30000mk. Ostamatta jäi ja jääkin.
Näin S-Marketin parkkipaikalla sellaisen mustan BMV-katumaasturin. Herranjestas, että se oli sitten komea auto. Ihan katselin sitä kuin maalainen eduskuntataloa.
Oli se upea auto!
LT 28 ilman turboa jo 20km matkaa ajelles tuntuu että se matkanteko kestää vähintään ½ päivää
No oishan se hienoo,jos tohon pihaan tulis semmonen mukava,hauska mies hakemaan sellasella hienolla maasturilla,bemari,audi tai toyota ja naapurit sais kyylätä kun me taas lähetään :D
Sellainen auto, jonka kuski ajelee miten sattuu. Esim. eilen suojatien yli kiihdyttänyt auto, ilmeisesti jottei vaan olisi tarvinnut väistää. Kiihdytti vieläpä päätyäkseen heti jarruttamaan seuraaviin punaisiin valoihin. Kyllä käänsi pään ja kiinnitti huomion
Vierailija kirjoitti:
Sellainen auto, jonka kuski ajelee miten sattuu. Esim. eilen suojatien yli kiihdyttänyt auto, ilmeisesti jottei vaan olisi tarvinnut väistää. Kiihdytti vieläpä päätyäkseen heti jarruttamaan seuraaviin punaisiin valoihin. Kyllä käänsi pään ja kiinnitti huomion
mulla ei käännä päätä vaan avaa suun :D siis hemmetin ärsyttävä tälläinen edessä ajava,välillä kiihdyttelee,sitten maleksii,että itse on katsottava,jos vois ohittaa jossain hyvässä välissä,kun itsellä sattuu kiireempi olemaan
Vierailija kirjoitti:
BMW M6 GC Competition
Joo. Järkyttävä möhkö.
Vierailija kirjoitti:
No oishan se hienoo,jos tohon pihaan tulis semmonen mukava,hauska mies hakemaan sellasella hienolla maasturilla,bemari,audi tai toyota ja naapurit sais kyylätä kun me taas lähetään :D
Älä nyt tojotmiestä kelpuuta. Sellailla on tuulipuku ja tojolippis. Laskee laskun tarkasti puoliksinja pyytää bensarahaa edestakaisista matkoista. On audi/-bemari-miehissäkin ongelmansa.
Minun pääni kääntää mies joka fillaroi autojonon ohi aamuruuhkassa, säänkestävissä vaatteissa. Iloisella mielellä saapuu töihin.
Toki mukavaa jos sillä on vielä autokin, vaikka joku pieni tai keskikokoinen eurooppalainen auto. Ranskalaisesta plussa, luulen että renault-mies olisi hyvä sängyssä. Ihailen sportteja mutta en kaipaa miestä jonka täytyy ostaa sellainen. Entisöijämies voisi olla ok.
Vierailija kirjoitti:
Tuo varmaan kääntäisi ja saisi hymyn huulille:
Muotoilussa on lainattu 2CV:stä etumaskin muoto ja takapyörien peitehelmat.
Kirkkaan keltaiset ynnä muut huomiovärit saa katseen kääntymään niihin useammin kuin muun väriset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muotoilussa on lainattu 2CV:stä etumaskin muoto ja takapyörien peitehelmat.
Nojaa, 2CV:n muotoilu oli lähinnä käytännön syistä, ja siksi ihan yleismaailmallinen. Yksinkertaisin tapa vähentää ilmanvastusta. Rättärissä ei tarvinnut takalokasuojien helmaan tehdä koloa, koska ylösnostettuna rengaspultteihin pääsi käsiksi. Kuplassa esimerkiksi olisi joutunut tekemään irroitettavan helman. Tipparellussa oli lojasuojaa sen verran että pultteihin pääsi käsiksi.
Kaikki räyhäkkäät Toyotat. Toyota on vain universumin kovin auton valmista ja sillä on upeita urheiluautoja kuten Supra. Mikään muu valmistaja ei ole lähelläkään
Menee aika paljolti museoautopuolelle kyllä minulla. Aina kun voi todeta, että "oho, tuollainenkin vielä liikenteessä", kiinnittää huomion. Ikää on jo itselläkin sen verran, että jos oman lapsuuden uutuusauton näkee liikenteessä, se on ihmettelyn aihe.
Nykyajan statusesineautot eivät oikein osaa sytyttää.
Useastikin pää kääntyy, poispäin, kun joku urpo revittää köyhän velkavankkurilla.
https://www.aamulehti.fi/ihmiset/art-2000009116412.html