Mikä auto kääntää pääsi?
Tesla Model x? Vai Pontiac Firebird? Kupla? Vai mikä. Kesällä näin liikenteessä Lincoln Continentalin, ja pakko sanoa, kyllä päät kääntyivät. Aikeessa ite ostaa tuunattavaksi jokin vanha helmi.
Kommentit (1344)
mahollisimman vanha ja ruosteinen romu. sellanen joka just ja just pysyy liikkeellä.
Ei merkillä väliä mutta jos laturin hihna luistaa niin käännyn luontaisesti katsomaan.
Kyllä tulee katsottua pitkään vanhoja - siis tosi vanhoja - autoja. Ne sentään näyttivät autoilta.
Ostappa sinapinvärinen Wartburg niin lupaan katsahtaa koslasi puoleen kun saavut kohjalleni
Dodge Charger isolohkolla ja muut Moparit
Mulla oli -66 Mustang nuorempana, kyllä vtuttaa että jouduin luopumaan siitä rahan puutteen takia. Kääntää aina mun pään kun näen Mustangin.
Kävisikö kova ja miellyttävä ääni? Todellakin on eroja äänissä. Riippuu siitä montako sylinteriä polttaa bensaa. Ja onko suora vai v kone. Dieselit on kauheita roksuttajia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Teslan nähdessä täytyy yleensä kääntää pää ettei yrjö lennä.
X näyttää turvonneelta, rantaan kuolleelta valaalta ja 3 hiekkalaatikolta pöllityltä leluautolta jonka pohjassa luke "Orthex"
S on kyllä edelleen sinänsä hyvän näköinen, muotoilu on vain viime vuosituhannelta kotoisin.
Täysin samat ajatukset!
Naapurin valkoinen auto. Kuskin vuoksi:)
Vierailija kirjoitti:
Laitetut V8 vehkeet.
Tätä tulin sanomaan. Todellakin V kasit!
kivoja näkyjä liikenteessä on/olisivat: Datsun 100a, vanhat Ladat, Fiiatit 500,600, Ritmo, Regata, panda, Uuno, 127, 124, ooppelit Corsa, Kadett, Ascona, Omega, Volvot Amazon, 200-sarja, 340, 360, Peugeot 504, Mitsu Colt, Pajero, Sutsuki Swift ja Justy, Puklavolkkari, Kitröen AX,BX, Visa, 2cv, vanhat Saabit ja onhan niitä. Harva 70- ja 80-luvun auto oli ankeaksi muotoiltu
80-luvun toyota corollat ja 90-luvun honda civicit. Vanhat subaru justyt. Minulla on vaatimaton maku :D