Mikä auto kääntää pääsi?
Tesla Model x? Vai Pontiac Firebird? Kupla? Vai mikä. Kesällä näin liikenteessä Lincoln Continentalin, ja pakko sanoa, kyllä päät kääntyivät. Aikeessa ite ostaa tuunattavaksi jokin vanha helmi.
Kommentit (1344)
Mulla oli -70 luvulla Opel Manta. Se käänsi likkojen päät.
Vw Kleinbus. Voisin kuvitella kivaksi kesäretki hippiautoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Saabit.
Olen niiden harrastaja ja kiva tsekata ja morjestaa kun tavataan!
93 ohjaustehostimen letku vuotaa, haluatko tulla harrastamaan? :D
Vierailija kirjoitti:
80-luvun japanilainen, jolla on yli 500tkm takana. kaiken järjen mukaan tuollaisia ei pitäisi olla enää liikenteessä, mutta niin vain niillä ajetaan ja kilometrejä edessäkin vielä enemmän kuin uudella BMW:llä.
muutamia yksilöitä on jaksettu entistää ja hyvä niin. 80-90- luvulla japsit olivat hetken jop laadukkaampia kuin eurooppalaiset, joskin vähän muovisia sekä sisäosiltaan että ajettavuudeltaan. Tämä taisi ikävä kyllä kedtää vain hetken sillä Trafin mukaan japsit poistuvat liikenteestä yhtä nopeasti kuin halvimmat fiiut, ja aika vähillä kilemetreillä. Ruostuvat pellit ja D4D-skandaalit ovat epäile ättä osasyyllisiä.
. . . Ne todella kääntää mun pään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Saabit.
Olen niiden harrastaja ja kiva tsekata ja morjestaa kun tavataan!93 ohjaustehostimen letku vuotaa, haluatko tulla harrastamaan? :D
Ei ole tehostinta tuossa mallissa, älä huijaa 😁Mutta harvinainen auto sulla, myytkö pois? 😂😂
Kuljettajan ajama Rolls Royce. Suomessa niitä ei näe, muualla maailmassa edelleen silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Saabit.
Pojallani on kolme Saabia, taitaa olla sairaus :) Ei mutta ihania autoja, kaksi 70-luvulta ja yksi 80-luvulta.
Mun pään kääntää vanhat historiikkiautot. Ne tosissaan erottuvat liikenteestä, myös museorekisterissä olevat huomaa.
Jos näkisin 80-luvun Ladan liikenteessä, niin varmasti pääni kääntyisi 😊!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Saabit.
Olen niiden harrastaja ja kiva tsekata ja morjestaa kun tavataan!93 ohjaustehostimen letku vuotaa, haluatko tulla harrastamaan? :D
Ei ole tehostinta tuossa mallissa, älä huijaa 😁Mutta harvinainen auto sulla, myytkö pois? 😂😂
oho väliviiva jäi pois, 9-3 siis :D
Ihastukseni sininen tila-auto. Oikeasti hän sitä ajamassa.
alfa romeo giuliat, 60-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Saabit.
Olen niiden harrastaja ja kiva tsekata ja morjestaa kun tavataan!Pojallani on kolme Saabia, taitaa olla sairaus :) Ei mutta ihania autoja, kaksi 70-luvulta ja yksi 80-luvulta.
Kiva kuulla!
Onhan se sairaus, mutta ei virallinen, koska oireisiin ei saa kelan korvaamana hoitoa 😅
varmistusnumerot meni edelliseen vahingossa)
Jaguar. Tosin nämä uusimmat mallit näyttää samalta kuin kaikki muutkin uudet automallit, niin ettei niitä paljon toisistaan erota.
Kaikki Saabit.