Yökkiminen seksin jälkeen
Onko paikalla keittiöpsykologeja tai ihan aitoja sellaisia? Olen kärsinyt tästä vuosia ja pahemmaksi on vaan mennyt. Yökin siis aina etenkin suuseksin jälkeen. Minulle tulee ensin todella hyvä olo seksissä, sitten alkaa tuntumaan siltä että järki katoaa mielihyvän noustessa...ja kuin salama kirkkaalta taivaalta, älyän että jossen nyt heti lopeta mitä sitten teenkään, yökkään. Äsken otin mieheltä suihin enkä taatusti liian syvälle- mies laukesi naamalleni ja samassa silmäni menivät nurin kun voimakas yökkäys tuli tyhjästä.
Itkettää ja masentaa. Mikä minussa on vialla??
Kommentit (6)
Olen harkinnut seksuaaliterapeutin tms. puheille hakeutumista. Lapsuudessani on paljon aukkoja ja itsetuntoni on ollut nolla niin kauan kuin muistan (vaikkei minua koskaan mollattu tms.). Olen viime kuukausina alkanut näkemään outoja unia, joiden takia välillä mietin että onko minua käytetty hyväksi.
Ap
jos kerran yökkäyttää, lopeta koko homma. luulisi että mies olisi jo ehdottanut asiaa, mutta taitaa taas olla niitä miehiä joille oma muna on tärkeempi kuin puolison hyvinvointi. huh huh
Ihan tavallinenkin seksi (josta nautin paljon) saa aikaan sen että lähellä eufoorista oloa täytyy lopettaa, muuten alan yökkimään.
Ap
Pääpuoskarille vaan. mars mars