Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten täällä ei ymmärretä sitä, että juominen on kivaa vain jos kaikki juo

Vierailija
04.11.2022 |

Tunnelmaa latistaa se yksi tai kaksi vesipäätä, jotka eivät pysty sanalla tavalla rentoutumaan ja pitämään hauskaa kuin kännissä voi. Sitten he muistavat kaiken vaikkeivät tavallaan edes kuuluneet porukkaan.

Älkää tulko bileisiin selvinpäin, kiitos.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme bileissä säkin käyt. Meillä on kaveriporukassa pari absolutistia/streittaria ja ikänä ei ole heidän vuokseen bileet menneet pilalle. Eikä ole tapana huomautella toisille jälkeenpäin.

Yllättävän moni osaa rentoutua ja pitää hauskaa ilman alkoakin.

Vierailija
2/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä vierittää omaa pahaa oloasi omasta juomisestasi toisten harteille.

Ihan on oma valintasi, milloin ja miksi juot.

Turha siis oksentaa juomattomien syyksi millään lailla.

Juomattomat ovat oikeutettuja ihan yhtä paljon juhlimaan ja pitämään hauskaa niissä samoissa paikoissa, joissa sinä käyt örveltämässä.

Se, että sinua kalvaa heidän kykynsä juhlia ja pitää hauskaa juomatta, kielii vain sinun omasta alkoholiongelmastasi, josta et halua ottaa minkäänlaista vastuuta etkä kestä katsoa itseäsi peilistä.

Pysy sinä itse pois känniörveltämästä ja dokaa itsesi vaikka hengiltä omassa homeisessa kämpässäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ongelmasi poistuu kun dokaat yksin.

Vierailija
4/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on väärässä. Itse raitistuin ja juon illanvietoissa sokeritonta jaffaa. Ei haittaa ketään.

Vierailija
5/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on nyt rantautunut näemmä joku, jolla on kovasti ongelmia oman alkoholinkäyttönsä kanssa.

Vierailija
6/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys että menee mammoilta olkiukot yli hilseen

Vierailija
7/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pienessä humalassa, se vähän häiritsee jos yksi on selvin päin. Kun humala kovenee, ei haittaa enää yhtään.

Vierailija
8/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juo En tule koskaan mihinkään bileisiin koska ei kiinnosta katsella kännisiä ihmisiä jotenka älkää kutsuko mua, kiitos.

Vierailija
9/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa ap. Se ei välttämättä ole ongelma jos illanvietto on sellainen kuivakas viinin maistelu. Mutta esimerkiksi meillä kun juttu lentää ja välillä aitaa kaatuu, sattuu ja tapahtuu niin ei se ole millekkään osapuolille hyvä jos porukassa on selvinpäin olevia. Näin se totuus on.

Vierailija
10/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorena tapahtui vähän hassusti. Tapasin yhden naisen ja tuli molemminpuolista kiinostusta. Lähdettiin yhdessä ja tämä istui autoon niin kysyin meinaatko ajaa humalassa? Hän kertoi olevansa selvinpäin. Onhan tuosta kymmeniä vuosia. Se siinä ihmetytti kun selvä nainen saattoi kiinostua minusta kun olin juomassa baarissa.

Eikä ne raittius tai juominen ole ainoat vaihtoehdot....

Vierailija
11/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran nuorena tapahtui vähän hassusti. Tapasin yhden naisen ja tuli molemminpuolista kiinostusta. Lähdettiin yhdessä ja tämä istui autoon niin kysyin meinaatko ajaa humalassa? Hän kertoi olevansa selvinpäin. Onhan tuosta kymmeniä vuosia. Se siinä ihmetytti kun selvä nainen saattoi kiinostua minusta kun olin juomassa baarissa.

Eikä ne raittius tai juominen ole ainoat vaihtoehdot....

Se ei ole mies eikä mikään, joka ei ole yllätyksekseen juomattoman naisen vierestä aamulla herännyt.

Vierailija
12/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin viimeksi että ootko nyt ihan varmasti ajokunnossa, kun oli bileistä lähdössä ja ottamassa kaveria kyytiin, että heitän sen kotiin. Totesin, että kyllä olen, kun join vaan limua. Ilmeisesti minusta ei huomaa, että olen selvinpäin :D Ei mua haittaa että muut on humalassa, paitsi jos ne on sellasessa kännissä että eivät enää pysty puhumaan.

Vierailija
13/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat hyväksyttävät syyt olla juomatta: raskaana oleminen tai alkoholismi tausta, jolloin jää heti ryyppy päälle viikkokausiksi. Muut ovat tekosyitä.

Vierailija
14/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppiminen kai sitten on ihan vihun noloa niille ryyppiöille jos yksikin porukasta on selvinpäin. kaikki ku noloilee nii ketää ei nolota

Vierailija
15/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tulee selvinpäin sitten vittuillen ja juoruten jälkeenpäin saaden jotain nautintoa siitä kun joku on päissään töppäillyt ja minä inhoan näitä tyyppejä.

Kun olin nuori ja kokematon niin juhlin työpaikan juhlissa viimeisen päälle minulle siitä vittuileva ämmä kun nauroi ja irvisteli minulle niin sanoin että katso noita leegojasi ihan päivänvalossa kuinka karmean näköiset ne ovat niin se akka sulki suunsa sen jälkeen. Minä osasin nuorena jo lyödä luun kurkkuun irvailijoille. 

Minä en ole koskaan naureskellut tai saanut mitään sairasta nautintoa jos joku on töpännyt tai mennyt vähän överiksi. Pääasia että on hauskaa ollut. Minä en häpäise ketään juhlinnasta enkä saa sellaisesta mitään kiksejä. 

Vierailija
16/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

fgth kirjoitti:

Ryyppiminen kai sitten on ihan vihun noloa niille ryyppiöille jos yksikin porukasta on selvinpäin. kaikki ku noloilee nii ketää ei nolota

Siihenhän se juttu perustuu että yhdessä hupsutellaan.

Vierailija
17/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalainen örveltäjä ei ole kaunista katseltavaa eikä kuultavaa. Pieni iloinen hiprakka voi olla joskus hauskaa mutta humalaisten seurassa ei.

Vierailija
18/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa tulee selvinpäin sitten vittuillen ja juoruten jälkeenpäin saaden jotain nautintoa siitä kun joku on päissään töppäillyt ja minä inhoan näitä tyyppejä.

Kun olin nuori ja kokematon niin juhlin työpaikan juhlissa viimeisen päälle minulle siitä vittuileva ämmä kun nauroi ja irvisteli minulle niin sanoin että katso noita leegojasi ihan päivänvalossa kuinka karmean näköiset ne ovat niin se akka sulki suunsa sen jälkeen. Minä osasin nuorena jo lyödä luun kurkkuun irvailijoille. 

Minä en ole koskaan naureskellut tai saanut mitään sairasta nautintoa jos joku on töpännyt tai mennyt vähän överiksi. Pääasia että on hauskaa ollut. Minä en häpäise ketään juhlinnasta enkä saa sellaisesta mitään kiksejä. 

Tämähän se. Alkoholia nauttivat tietävät että jutut jää sille illalle. Tuollaiset kyttääjät taas varmaan merkitsevät oikein muistiin että mitä kukakin sanoi ja teki. Oikein kieli pitkällä odottaa että joku sanoisi jotain harkitsematonta ja pääsisi siitä muistuttamaan vielä vuosikausien jälkeenkin.

Vierailija
19/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mieluummin humalassa selvän henkilön kanssa kuin selvänä humalaisen henkilön kanssa.

Vierailija
20/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta kysyttiin viimeksi että ootko nyt ihan varmasti ajokunnossa, kun oli bileistä lähdössä ja ottamassa kaveria kyytiin, että heitän sen kotiin. Totesin, että kyllä olen, kun join vaan limua. Ilmeisesti minusta ei huomaa, että olen selvinpäin :D Ei mua haittaa että muut on humalassa, paitsi jos ne on sellasessa kännissä että eivät enää pysty puhumaan.

Itseltäni vietiin portsarin toimesta avaimet, kun oltiin porukalla lähdössä kotiin. Selitin, että kun olen vähän se kuski. Portsari sanoi, että olin eniten kännissä. No, poliisit ajoivat ohi ja tulivat ihmettelemään, kun pompin niitä pakastimen kokoisen portsarin kädessä roikkuvia avaimia ja yritin nauraen selittää, et pitäisi kotiin päästä. No, puhalluttivat. Nollaa näytti ja pääsin rattiin.

Eli voin huoletta olla selvinpäin bileissä, näytän silti eniten örvelöltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme