Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten täällä ei ymmärretä sitä, että juominen on kivaa vain jos kaikki juo

Vierailija
04.11.2022 |

Tunnelmaa latistaa se yksi tai kaksi vesipäätä, jotka eivät pysty sanalla tavalla rentoutumaan ja pitämään hauskaa kuin kännissä voi. Sitten he muistavat kaiken vaikkeivät tavallaan edes kuuluneet porukkaan.

Älkää tulko bileisiin selvinpäin, kiitos.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat hyväksyttävät syyt olla juomatta: raskaana oleminen tai alkoholismi tausta, jolloin jää heti ryyppy päälle viikkokausiksi. Muut ovat tekosyitä.

Rasvamaksa kolmas. Onhan näitä.

Vierailija
22/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta kysyttiin viimeksi että ootko nyt ihan varmasti ajokunnossa, kun oli bileistä lähdössä ja ottamassa kaveria kyytiin, että heitän sen kotiin. Totesin, että kyllä olen, kun join vaan limua. Ilmeisesti minusta ei huomaa, että olen selvinpäin :D Ei mua haittaa että muut on humalassa, paitsi jos ne on sellasessa kännissä että eivät enää pysty puhumaan.

Itseltäni vietiin portsarin toimesta avaimet, kun oltiin porukalla lähdössä kotiin. Selitin, että kun olen vähän se kuski. Portsari sanoi, että olin eniten kännissä. No, poliisit ajoivat ohi ja tulivat ihmettelemään, kun pompin niitä pakastimen kokoisen portsarin kädessä roikkuvia avaimia ja yritin nauraen selittää, et pitäisi kotiin päästä. No, puhalluttivat. Nollaa näytti ja pääsin rattiin.

Eli voin huoletta olla selvinpäin bileissä, näytän silti eniten örvelöltä.

Minä olen samanlainen! Viva la Hupsu!

Minä lopetin juomisen, jatkoin silti tanssia ja hupsuttelua entiseen malliin. Kännissä en tajunnut sitä, mutta nyt selvänä huomasin ketkä kavereista katsovat minua halveksuen kun iloitsen. Arvaa montako heistä on elämässäni enää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

fgth kirjoitti:

Ryyppiminen kai sitten on ihan vihun noloa niille ryyppiöille jos yksikin porukasta on selvinpäin. kaikki ku noloilee nii ketää ei nolota

Eihän känninen edes huomaa että yksi ei juo. Mitä selität. Minä olen ryypännyt porukassa ja nyt olen raittiina samassa porukassa , ainoa" negatiivinen" kommentti raittiudestani on kuulunut "susta on tullut h..tin suulas" : D D 

Vierailija
24/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta kysyttiin viimeksi että ootko nyt ihan varmasti ajokunnossa, kun oli bileistä lähdössä ja ottamassa kaveria kyytiin, että heitän sen kotiin. Totesin, että kyllä olen, kun join vaan limua. Ilmeisesti minusta ei huomaa, että olen selvinpäin :D Ei mua haittaa että muut on humalassa, paitsi jos ne on sellasessa kännissä että eivät enää pysty puhumaan.

Itseltäni vietiin portsarin toimesta avaimet, kun oltiin porukalla lähdössä kotiin. Selitin, että kun olen vähän se kuski. Portsari sanoi, että olin eniten kännissä. No, poliisit ajoivat ohi ja tulivat ihmettelemään, kun pompin niitä pakastimen kokoisen portsarin kädessä roikkuvia avaimia ja yritin nauraen selittää, et pitäisi kotiin päästä. No, puhalluttivat. Nollaa näytti ja pääsin rattiin.

Eli voin huoletta olla selvinpäin bileissä, näytän silti eniten örvelöltä.

Minä olen samanlainen! Viva la Hupsu!

Minä lopetin juomisen, jatkoin silti tanssia ja hupsuttelua entiseen malliin. Kännissä en tajunnut sitä, mutta nyt selvänä huomasin ketkä kavereista katsovat minua halveksuen kun iloitsen. Arvaa montako heistä on elämässäni enää?

Sama juttu. Kaveripiiri meni kyllä uusiksi lähes täysin, kun en jaksanut olla kännissä enää. Oli kivempaa päästä autolla kotiin ja herätä aamulla lenkille ilman pääkipua.

Vierailija
25/25 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nuo selväpäiset pilaavat koko illan ja muiden ilon! Siksi kutsujen emännän/isännän velvollisuus on tarjoilla noille mukamas alkoholittomia juomia, joihin on kuitenkin salaa lisätty alkoholia. Tulevat sit huomaamattaan känniin ;). Myös raskaana olevatkin voivat ainakin vähän juoda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme