Suomalaisten koirahulluudesta olisi päästävä eroon
Suomalaisten koirahulluudesta olisi jotenkin päästävä eroon. Suomeen syntyy nykyään enemmän koiria kuin lapsia ja tämä on täysin pöyristyttävää kehitystä yhteiskunnan kannalta. Koirat eivät koskaan tule tuottamaan mitään vaan ainoastaan kuluttavat luonnonvaroja ja tuovat epävakautta ympäristöönsä.
Koira otetaan vain ja ainoastaan itsekkäistä syistä eikä koiralta kukaan kysy haluaako se olla "lemmikki".
Älkää alkako selittää viranomaisten koirista, koska se ei nyt liity tähän.
Kommentit (46)
Kuinka monelta lapselta kysytään haluaako se syntyä, haluaako se ko. vanhemmat? Mistä muusta syystä joku tekee lapsen kuin itsekkyydestä?
Lapsienkaan tuottavuudesta ei voi olla varma. Moni alle 30 v on työkyvyttömyyseläkkeellä. Voivat olla pelkkiä kulueriä kehdosta hautaan kirjaiyhdistelmä-diagnooseineen.
Suomessa koira on aika paljon jotain turvafirmaa näppärämpi talovahtina maaseudulla, hirvimetsällä ajoapuna, ihan seuralaisena yksinäiselle ihmiselle.
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi lapsia pitäisi hankkia jonkun yleisen hyödyn vuoksi. Ne hankkikoot, jotka lapsia haluavat, siihen ei koira pahemmin vaikuta. Ne, jotka eivät halua lapsia taakaksi, voitaisiin jättää syyllistämättä ja hyväksyä ihmisten erilaiset valinnat elämässä. Turha ylikansoitetulle maapallolle on sellaisten hankkia lapsia, jotka eivät heitä halua ja lisätä onnettomien ihmisten määrää entisestään.
Ja henk. kohtaisella tasolla ennen kun joku mussuttaa, että no mutta kun eläkkeet ja hoitoapu vanhana, niin ihan sijoituksillani olen ajatellut hoitaa eläkkeeni ja maksut plaveluskunnalle, ja Suomessa en ajatellut lusia enää vanhuuspäiviäni.
Ei lapsiltakaan kukaan kysy, haluavatko ne syntyä nykyisenlaiseen maailmaan. Itseäni on teini-iästä asti tuntunut, että voi kunpa vanhempani olisivat jättäneet lisääntymättä! Itse olen toki jättänyt, en halua tällaiseen maailmaan tuottaa ketään kärsimään.
Luuletko sinä, että jos koirien pitäminen kiellettäisiin, ihmiset ryhtyisivät tekemään lapsia niiden korvikkeeksi?
Sinä ap hommaa vaikka 10 lasta yhteiskunnan hyväksi.Koirat ovat tärkeitä ja rakastavat ihmisen seuraa ja haluavat olla ihmisen lähellä.Keskity sinä lastentekoon.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa koira on aika paljon jotain turvafirmaa näppärämpi talovahtina maaseudulla, hirvimetsällä ajoapuna, ihan seuralaisena yksinäiselle ihmiselle.
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi lapsia pitäisi hankkia jonkun yleisen hyödyn vuoksi. Ne hankkikoot, jotka lapsia haluavat, siihen ei koira pahemmin vaikuta. Ne, jotka eivät halua lapsia taakaksi, voitaisiin jättää syyllistämättä ja hyväksyä ihmisten erilaiset valinnat elämässä. Turha ylikansoitetulle maapallolle on sellaisten hankkia lapsia, jotka eivät heitä halua ja lisätä onnettomien ihmisten määrää entisestään.
Ja henk. kohtaisella tasolla ennen kun joku mussuttaa, että no mutta kun eläkkeet ja hoitoapu vanhana, niin ihan sijoituksillani olen ajatellut hoitaa eläkkeeni ja maksut plaveluskunnalle, ja Suomessa en ajatellut lusia enää vanhuuspäiviäni.
Niillä sijoituksillako meinaat että perseesi pyyhkiytyy kun paskot housuusi?
Vierailija kirjoitti:
Sinä ap hommaa vaikka 10 lasta yhteiskunnan hyväksi.Koirat ovat tärkeitä ja rakastavat ihmisen seuraa ja haluavat olla ihmisen lähellä.Keskity sinä lastentekoon.
Mitä seuraa ne rakastavat jos niitä ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan se sun tulevaisuuden muksu pyyhkii sen takamuksen vanhainkodissa.
Jos olisin voinut valita haluanko koiria vai lapsia, niin olisin valinnut koiria. Koiran voi itse valita, mutta lapset tulee lupaa kysymättä.
Maaseututausta yhä useilla aiheuttaa koirasairauden. Kiekkohulluus on paitsi hyvin skaalattu bisnes eräille, myös yhden sortin tauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vakavissasi sitä mieltä, että se tekemäni lapsi pyyhkisi minun perseeni (jos nyt sellaiseen tilaan päädyn ja niin vanhaksi elän, että alan alleni paskomaan)? Rahalla palvelutaloissa palvelua ostetaan nykyäänkin, ihmiset tältä maapallolta eivät lopu ja johan Japanin suunnalla hoivapalveluita on osin korvattu roboteilla. Mua ei siinä tilanteessa varmasti enää kiinnosta hevonveetä onko se ihminen vai robotti, joka sen perseen pyyhkii jos niin onnettomasti käy, että siihen tilanteeseen joutuu.
Lemmikeiksi otettavat koirat pitäisi lailla kieltää, opas, huume jne. viranomaiskäyttöön ainoastaan olisi sallittu. Surkuhupaisa keskustelu esim. ilotulitteiden kiellosta koiran palvojien puolesta, kun ilotuliteita käytetään suomessa 6 tuntia vuodessa ja koirat saavat häiritä 24/7/365.
Olet väärässä ap. Koiranomistaja maksaa koirastaan kaiken itse. Koiriin ei saa mitään yhteiskunnan tukia. Ei edes toimeentulotukea. Lisäksi eläinlääkärikuluissa on 24% arvonlisävero, ihmisten ei. Joten kun vie koiransa eläinlääkäriin, omistaja maksaa kaiken itse ja yhteiskunta saa loppusummasta melkein neljänneksen. Koirien omistaminen myös työllistää suomalaisia, koska lemmikkieläinten tarpeita varten on paljon kauppoja ja palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira nuolee prseen.
Lemmikit kohentavat tutkitusti sekä fyysistä että henkistä hyvinvointia ja lisäävät empaatisuutta.Lemmikinomistajat elävät pidempään.
Jaa koiravihaaja perjantain kunniaksi provoilee.
Monta lasta olet synnyttänyt? Miksi niin vähän?
Nykymaailman tilanteessa ottaisin mieluusti ennemmin vaikka 3 koiraa kuin yhden lapsen vääntäisin. Enkä ole edes koiraihminen.