Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko paikalla yhtään esimiestä

Vierailija
05.11.2006 |

millainen suhde on alaisiinne. Voiko olla työntekijän kanssa ystävä, hankaloittaako se suhdetta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se sentapainen ystävyys kärsii ja ehkä loppuu kokonaan.

Esimiehen on oltava esimies myös sille ystävälleen, ja pystyttävä esimerkiksi antamaan kriittistä palautetta yhtälailla tälle ystävälleen kuin muillekin.

Vierailija
2/4 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pitäis alkaa esimieheks ja mulla on töissä yks hyvä ystävä. Vähän vaikea suhtautua tähän jatkossa alaisena...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuitenkaan anna tämän tilanteen vaikuttaa päätökseesi ryhtyä esimieheksi.

Minun entinen ystäväni, nykyinen alaiseni, tekee jatkuvasti kaikkensa, jotta saisi minut näyttämään epäpätevältä. Hänen itsetuntonsa ei kestänyt sitä, että minut nostettiin rivistä esimieheksi. Kademieli on pahin negatiivisuutta herättävä voima työpaikoilla.

Vierailija
4/4 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkaan ei riitä, että esimies kohtelee sitä ystäväänsä samalla lailla kuin muita. Eli todellisuudessa pitää kohdella tiukemmin, jotta se tuntuisi muista tasapuoliselta kohtelulta.

Ongelmia aiheuttaa myös se, että esimiehenä olet vaitiolovelvollinen muiden asioista. Pystytkö oikeasti pitämään asiat omana tietonasi, vai kerrotko tälle ystävällesi, koska pidät häntä luotettavana aikaisemman historianne perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän