Miksi ajatellaan yleisesti olevan hyvä asia jos mies on pitkä?
Kommentit (123)
Minulla on ollut pitkiä, keskimittaisia ja lyhyitäkin miehiä enkä ole kiinnittänyt pituuteen mitään huomiota. Jokin aika sitten kuitenkin tapasin pitkän miehen, jossa minua kiihottaa nimenomaan hänen pituutensa. En kyllä tiedä, mistä se johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei tule näihin ketjuihin hakemaan syytä ja tsemppiä lähteä ulos etsimään omaa kultaa. Miehet tulee näihin ketjuihin etsimään syytä jäädä kotiin vetämään kaljaa ja pyörimään itsesäälissä. FAKTA.
Jos mies tulee tämmöseen ketjuun etsimään syytä ja tsemppiä lähteä etsimään itselleen rakastettua, hän löytää sen. Jos hän tulee ketjuun etsimään syytä juoda kaljaa ja pyöriä itsesäälissä, hän löytää sen. It's all in your head.
Riippuu pituudesta. Yli 190 cm on minusta liikaa. Sellainen 180+ on ihannepituus.
Christiiina kirjoitti:
Itse olen 179cm pitkä nainen ja minä viehätyn miehistä, jotka ovat minusta pari senttiä pidempiä.
Mä olen 160cm nainen ja viehätyn miehessä aivan jostain muusta kuin hänen pituudestaan, oli se sitten mitä tahansa.
Vaikea sanoa. Itse olen 162 pitkä mies, eikä ole koskaan ollut vaikeuksia löytää naisseuraa.
Tottakai on nälvitty tumpiksi ja hukkapätkäksi miesten toimesta koko elämän ajan (kukaan tosin enää ei näin yli 40-vuotiaana jaksa semmoista tehdä), mutta niin on nälvitty pitkiäkin ja lihavia, ja kaljuja jajaja. En kyllä ymmärrä miksi miehet tarttuvat aina johonkin ulkoiseen piirteeseen ja nälvivät siitä ja keksivät lempinimiä.
Muut naiset katsoo kateellisina. Saa ansiotonta arvonnousua.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut pitkiä, keskimittaisia ja lyhyitäkin miehiä enkä ole kiinnittänyt pituuteen mitään huomiota. Jokin aika sitten kuitenkin tapasin pitkän miehen, jossa minua kiihottaa nimenomaan hänen pituutensa. En kyllä tiedä, mistä se johtuu.
Ajattelet alitajuisesti olevasi hänen alistama. Se tyydyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa. Itse olen 162 pitkä mies, eikä ole koskaan ollut vaikeuksia löytää naisseuraa.
Tottakai on nälvitty tumpiksi ja hukkapätkäksi miesten toimesta koko elämän ajan (kukaan tosin enää ei näin yli 40-vuotiaana jaksa semmoista tehdä), mutta niin on nälvitty pitkiäkin ja lihavia, ja kaljuja jajaja. En kyllä ymmärrä miksi miehet tarttuvat aina johonkin ulkoiseen piirteeseen ja nälvivät siitä ja keksivät lempinimiä.
Pyöritkö jossain landella tai amispiireissä?
Kuvitellaan ja toivotaan että hänen kanssaan myös jälkeläisistä tulee pitkiä mahd. rikkaita koripalloilijoita tai jääkiekkoilijoita.
Juuret jossain maapallon muinaisissa jättiläisten ajoissa. Googlaa nefilim.
Mikä on "pitkän" määritelmä.
Meillä on vaimon kanssa 25cm pituuseroa. Minun etuni ovat:
- hän saa tuntea olevansa kohtalaisen siro rinnallani
- saan tavarat ylähyllyltä
Mitä siitäkin tulee jos kaksi hobittia pohtii lentokoneessa kuinka saada se monen kilon laukku sinne ylös?
Monet yrityjohtajat ovat pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä tämä henkilö pyörii, mutta mitä voit tästä oppia jos hän pyörisi landella amispiireissä? Todennäköisesti kun olet työtön, mikä estää sinua muuttamasta landelle amikseen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "pitkän" määritelmä.
Meillä on vaimon kanssa 25cm pituuseroa. Minun etuni ovat:
- hän saa tuntea olevansa kohtalaisen siro rinnallani
- saan tavarat ylähyllyltä
Mitä siitäkin tulee jos kaksi hobittia pohtii lentokoneessa kuinka saada se monen kilon laukku sinne ylös?
Lentoemännät ovat sitä varten 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä tämä henkilö pyörii, mutta mitä voit tästä oppia jos hän pyörisi landella amispiireissä? Todennäköisesti kun olet työtön, mikä estää sinua muuttamasta landelle amikseen?
Mitä ihmettä? Ihmettelin vain kovasti, koska en ole yliopistolla ikinä törmännyt tilanteeseen, jossa henkilön ulkomuodosta puhuttaisiin negatiiviseen sävyyn.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pituudesta. Yli 190 cm on minusta liikaa. Sellainen 180+ on ihannepituus.
Meillä Siriuksessa se on 120 cm.👽
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies ei voi suojella naista
Täh? Suojella miltä ensinnäkin?
Olemme samoja ihmiseläimiä kuin 30 000 vuotta sitten metsästäjä-keräilijät ja parinvalintaa hallitsevat edelleen paljolti luolamiesperiaatteet... Siksi isompikokoinen mies viehättää - nainen tuntee olevansa fyysisesti turvassa, täysin vaistonvaraisella tasolla. Turvassa oleminen taas on yksi isoimmista asioista naisten elämässä edelleen, koska naiset ovat tottuneet jatkuvast arvioimaan sitä ovatko turvassa erilaisissa tilanteissa, että koska ovat fyysisesti heikompia kuin miehet, ja lähes 100% naisista on kokenut esim. seksuaalista häirintää. Eli, jos mies ei saa naisessa fiilistä, että tämä on turvassa, haarat tuskin aukeaa. Miehet ei tätä pysty kuvittelemaan, koska heillä ei ole kokemusta turvattomuudesta kuin hyvin harvoissa tilanteissa (nakkikiskan jono jossa känniääliö)... Toki pituus ei ole ainoa asia mikä saa naisen tuntemaan olevansa turvassa - joillekin merkkaa enemmän taloudellinen turva tai älyn tarjoama turva, mutta sanotaan, että se pituus auttaa.
Toinen asia on, että nainen haluaa tuntea itsensä naiselliseksi miehen vierellä. Isoja naisia dissataan niin paljon että tavallinenkin nainen tuntee itsensä heti valaaksi, jos on keposemman miehen kanssa kuin itse on. Eli siksikin nainen haluaa isokokoisemman miehen kuin itse on. Ei välttämättä superpitkän miehen, mutta edes jollain tapaa isomman kuin itse.
Nainen on turvassa? Kuinka turvassa se nainen kokee olevansakaan kun se 2 metrinen ukko alkaa paiskoa sitä naista pitkin seiniä... siinä sitä turvaa tuntee paremmin kuin ikinäkoskaan. AH!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Olen nelikymppinen, en ymmärrä mitä tuo kysymys oikein edes tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Ihmettelin vain kovasti, koska en ole yliopistolla ikinä törmännyt tilanteeseen, jossa henkilön ulkomuodosta puhuttaisiin negatiiviseen sävyyn.
Yliopistolla? Heh :D Tämähän selvitti. Olin lyhin ihan jo tarhassa, sen jälkeen ala-asteella, ja yläasteella, jonne mennessäni olin jotain 146cm "pitkä". Kaikissa harrastusjoukkueissa lapsesta aikuiseksi olen ollut aina se lyhin mies. Olin lyhyin rippikoulussa ja armeijassakin. Olin kesätöissä puutarhalla lyhyin. Ehkä sinä olet mennyt 3-vuotiaana ylipositoon, ja nyt kasikuymppisenä olet edelleen siellä, mutta meillä normaaleilla ihmisillä on aika paljon eri piirejä ja porukoita elämämme varrella.
Miehet ei tule näihin ketjuihin hakemaan syytä ja tsemppiä lähteä ulos etsimään omaa kultaa. Miehet tulee näihin ketjuihin etsimään syytä jäädä kotiin vetämään kaljaa ja pyörimään itsesäälissä. FAKTA.