Miksi ajatellaan yleisesti olevan hyvä asia jos mies on pitkä?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies ei voi suojella naista
Täh? Suojella miltä ensinnäkin?
Olemme samoja ihmiseläimiä kuin 30 000 vuotta sitten metsästäjä-keräilijät ja parinvalintaa hallitsevat edelleen paljolti luolamiesperiaatteet... Siksi isompikokoinen mies viehättää - nainen tuntee olevansa fyysisesti turvassa, täysin vaistonvaraisella tasolla. Turvassa oleminen taas on yksi isoimmista asioista naisten elämässä edelleen, koska naiset ovat tottuneet jatkuvast arvioimaan sitä ovatko turvassa erilaisissa tilanteissa, että koska ovat fyysisesti heikompia kuin miehet, ja lähes 100% naisista on kokenut esim. seksuaalista häirintää. Eli, jos mies ei saa naisessa fiilistä, että tämä on turvassa, haarat tuskin aukeaa. Miehet ei tätä pysty kuvittelemaan, koska heillä ei ole kokemusta turvattomuudesta kuin hyvin harvoissa tilanteissa (nakkikiskan jono jossa känniääliö)... Toki pituus ei ole ainoa asia mikä saa naisen tuntemaan olevansa turvassa - joillekin merkkaa enemmän taloudellinen turva tai älyn tarjoama turva, mutta sanotaan, että se pituus auttaa.
Toinen asia on, että nainen haluaa tuntea itsensä naiselliseksi miehen vierellä. Isoja naisia dissataan niin paljon että tavallinenkin nainen tuntee itsensä heti valaaksi, jos on keposemman miehen kanssa kuin itse on. Eli siksikin nainen haluaa isokokoisemman miehen kuin itse on. Ei välttämättä superpitkän miehen, mutta edes jollain tapaa isomman kuin itse.
Pituus ei liity voimaan mitenkään. 😁 Usein pitkillä käsillä voi olla hauraammat luut. Esim kaverillanu katkesi käsivarren luu lennosta, kun väännettiin kerran tosissaan kättä.
Parempi vaan et kaikki pinnalliset ja yksinkertaisemmat pituusnaiset jonottaa niitä 180cm+ miehiä. Näillä naisilla myös useim huonompi itsetunto.
t. 172cm ja vahvempi kuin 98% miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Pienet miehet on ilkeitä ja agressiivisia. Ei niitä enää muuten olisi.
Senhän luulisi olevan juuri päinvastoin: lyhyet miehet ovat päässeet lisääntymään juuri siksi, että ovat käyttäytyneet miellyttävästi. Aggressiiviset ja ilkeät lyhyet miehet, eivät pääse parisuhteisiin ja lisääntymään.
N. 5 cm tai enemmän itseäni pidempi on sopiva, olen 168 cm, mutta tilastollisesti kai suurin osa tuohon asettuukin.