Miksi ajatellaan yleisesti olevan hyvä asia jos mies on pitkä?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toinen asia on, että nainen haluaa tuntea itsensä naiselliseksi miehen vierellä. Isoja naisia dissataan niin paljon että tavallinenkin nainen tuntee itsensä heti valaaksi, jos on keposemman miehen kanssa kuin itse on. Eli siksikin nainen haluaa isokokoisemman miehen kuin itse on. Ei välttämättä superpitkän miehen, mutta edes jollain tapaa isomman kuin itse."
Miksi juuri naisilla on tämä että ajatellaan itseä miehen vartalon ulokkeena?Sinä et ole yhtään sen hoikemman tai siromman näköinen isomman miehen rinnalla.
Eivätkö miehet mieti sitä miltä he kumppanin rinnalla näyttävät?
No todellakin miettivät, vaikka usein kuulee muuta väitettävän. Tosielämän kokemukset ovat osoittaneet että miehille, erityisesti pienikokoisille sellaisille, naisen pituus on yleensä merkittävä asia. Vissiin käy hauraan egon päälle jos nainen on saman pituinen?
Itse en enää koske lyhyisiin miehiin pitkällä tikullakaan. Liian todennäköistä että 1) ovat huonoitsetuntoisia ja se näkyy kusipäisenä tai muuten epämiellyttävänä käytöksenä ja 2) haluavat sen ihkun taskuvenuksen, isompaan voivat tyytyä hetkellisesti paremman puutteessa. Kukaan ei todellakaan halua tulla jonkun pikkuäijän käyttämäksi ja jättämäksi. Hyi hitto.Tämä on naisilta yleinen logiikkakukkanen. Normipituinen/pitkä kusipäinen mies on naisten mielestä... no vain kusipäinen. Kun taas lyhyt kusipäinen mies kärsii heidän mielestä huonosta itsetunnosta.
Olen tuon kommentin kirjoittaja. Koomista että huomaan taas kiinnostuneeni lyhyehköstä miehestä... Että se siitä uhoamisesta.
182/80/148/18/36/252000/0406669993 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta keskipituinen mies näyttää paljon paremmalta kuin hongankolistaja.
Kyllä näin on miehenkin silmään. Optimaalisin olisi varmaan hieman yli keskiarvon eli joku 185 cm. Toki pidemmätkin voivat näyttää hyvältä, jos on myös raamikas, mutta pitkät luikut ovat naurettavan näköisiä linnunpelättimiä.
Naisten viehtymys pituuteen on kuitenkin biologista, kuten lähes koko pariutumisprosessi on. Kivikautisilla vaistoilla pitkä mies on hyvä suojelija, vaikka elämä on muuttunut Kivi ja keppi-ajoista suuresti, mutta naisilla kivikausi on jäänyt päälle.
Onneksi miehillä ei ole yhtään jäänyt, kun se 50 vee möhömaha yrittää iskeä pakoon juoksevia parikymppisiä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies ei voi suojella naista
Täh? Suojella miltä ensinnäkin?
Karhuilta
Tähän riskiin naisen tosiaan kannattaa varautua hankkimalla itselleen mies. Vai hankkisiko sittenkin mieluummin käsiaseen?
Mieshän on naiselle suurempi riski kuin karhu. Kannattaa siis hankkia ase sekä miestä että karhua varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karhuilta
Tähän riskiin naisen tosiaan kannattaa varautua hankkimalla itselleen mies. Vai hankkisiko sittenkin mieluummin käsiaseen?
Käsiaseella ei muuten pysäytetä karhua. Kiväärilläkään harva osuu hyökkäävään karhuun.
Ehkä pitkän miehen sijasta kannattaisi olla kuitenkin rohkea mies, jos karhu pitäisi karkottaa. ;)
Syötetäänkö rohkea mies karhulle, jotta nainen ehtii karkuun?
En arvannut parinvalintaa tehtävän tällaisilla kriteereillä nyky-Suomessa?
Ehkä sitten jossain Lieksassa tai Ilomantsissa nämä ovat valideja kriteerejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme samoja ihmiseläimiä kuin 30 000 vuotta sitten metsästäjä-keräilijät ja parinvalintaa hallitsevat edelleen paljolti luolamiesperiaatteet... Siksi isompikokoinen mies viehättää - nainen tuntee olevansa fyysisesti turvassa, täysin vaistonvaraisella tasolla. Turvassa oleminen taas on yksi isoimmista asioista naisten elämässä edelleen, koska naiset ovat tottuneet jatkuvast arvioimaan sitä ovatko turvassa erilaisissa tilanteissa, että koska ovat fyysisesti heikompia kuin miehet, ja lähes 100% naisista on kokenut esim. seksuaalista häirintää. Eli, jos mies ei saa naisessa fiilistä, että tämä on turvassa, haarat tuskin aukeaa. Miehet ei tätä pysty kuvittelemaan, koska heillä ei ole kokemusta turvattomuudesta kuin hyvin harvoissa tilanteissa (nakkikiskan jono jossa känniääliö)... Toki pituus ei ole ainoa asia mikä saa naisen tuntemaan olevansa turvassa - joillekin merkkaa enemmän taloudellinen turva tai älyn tarjoama turva, mutta sanotaan, että se pituus auttaa.
Toinen asia on, että nainen haluaa tuntea itsensä naiselliseksi miehen vierellä. Isoja naisia dissataan niin paljon että tavallinenkin nainen tuntee itsensä heti valaaksi, jos on keposemman miehen kanssa kuin itse on. Eli siksikin nainen haluaa isokokoisemman miehen kuin itse on. Ei välttämättä superpitkän miehen, mutta edes jollain tapaa isomman kuin itse.
Miehet joutuvat huomattavasti naisia useammin väkivallan kohteiksi. Miehillä todellakin on kokemusta turvattomuudesta, et vain tajua sitä koska mies ei saa osoittaa heikkoutta myöntämällä sitä.
Tilanne jossa naiset ovat pahemmassa vaarassa, on parisuhde. Ja siksi miehen pitää olla iso ja roteva...eiku siis hetkinen...
Minä totuin miehenä päivittäiseen väkivaltaan tai väkivallan uhkaan koko ala-asteen ja yläasteen ajan. Jos olisin mennyt amikseen lukion sijaan, tuo olisi saanut jatkoa 2-3 vuotta.
Baareissa on aina miehiä jotka hakevat tappelua, ja kohteeksi otetaan lähes poikkeuksetta mies.
Minua on uhattu puukolla ja ladatulla haulikolla.
Mutta koska olen mies, en ymmärrä väkivallan uhkaa? Joopa joo.
Hanki turvaksesi roteva ja pitkä nainen. Näytätkin söpön hennolta ja turvaa tarvitsevalta hänen rinnallaan. Elämme 2020-lukua!
Kyse on tunteista eli pitkä mies tuntuu vahvalta ja lyhyt mies heikolta. Myös pitkä nainen tuntuu mieheltä ja lyhyt nainen naiselta.
Näin se vain menee. Koittakaa kestää. Ei korttipakasta riitä kaikille hyviä kortteja!
On parempi olla pitkämies kuin lyhytmies koska lyhkäinenmies kompensoi aina lyhyyttään jollain, ja se voi olla ympäristölle haitaksi.
Itse olen 179cm pitkä nainen ja minä viehätyn miehistä, jotka ovat minusta pari senttiä pidempiä.
Keskipituuden nousu alkoi, kun ympäri maailmaa ruvettiin tuottamaan geenimuunneltuja vihanneksia ja erityisesti kasvuhormooneilla kasvatettua liha ja siipikarjaa. Nämä kasvuhormoonijäämät kulkeutuvat lasten elimistöön.
Ymmärrän hyvin että naiset ei tykkää lyhyistä miehistä. Aivan sama miehillä, suurin osa miehistä pitää pitkiä naisia rumina.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on tunteista eli pitkä mies tuntuu vahvalta ja lyhyt mies heikolta. Myös pitkä nainen tuntuu mieheltä ja lyhyt nainen naiselta.
Näin se vain menee. Koittakaa kestää. Ei korttipakasta riitä kaikille hyviä kortteja!
Eli lyhyiden miesten kannattaa käydä vain maksullisissa ja jättää haaveet parisuhteesta pitkille miehille?
Yhteenveto ketjusta on - naiset haluavat pitkän miehen.
Haluan pitkän miehen, ettei tarvitse kiivetä jakkaralle, jos haluan käyttää myös kaappien ylähyllyllä olevia tavaroita. Lyhyempi mies olisi samassa tilanteessa kanssani eli hakemassa sitä jakkaraa avuksi.
Vierailija kirjoitti:
No ohan se nyt kätevä. T: 155cm ja 193cm
Mä naisena olen 175 ja mieheni on 177 cm. Ei ongelmaa. Joka makuun löytyy pari. Mä oon liian pitkä lyhyille miehille enkä viehäty 190+ miehistä.
Mieheni taas on liian lyhyt lyhyille naisille. He tahtoo 185+ miehen. Tää ketju selventää asioita :)
Niinpä me 170 kerholaiset valitaan puoliso samasta pituusryhmästä mitä itsekin edustetaan.
Korkkareita en omista.
He te ro ihmisiä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karhuilta
Tai sitten kulkunen vaatteisiin kilisemään. Ei tarvitse miehiä eikä aseita.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet ei halua pitkää naista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mutta sun aivoissa on joku sellainen vika, että vaihtoehdot ovat joko naiset haluavat pitkän miehen tai naiset haluavat lyhyen miehen. Eikä todellisuutta, jossa jotkut haluaa pitkän ja jotkut lyhyen. Sen takia olet juuttunut lauantai-illaksi tänne helvetilliseen ikiliikkujaluuppiin, jossa jankkaat että kumpi se nyt on, lyhyt vai pitkä, lyhyt vai pitkä, kumpi kumpi kumpi
Pitkä voi rikastua pelaamalla korista NBA:ssa vaikka olisi vähän tyhmäkin.
Lyhyet miehet elävät pitempään, joten jos tarkoituksena on saada perintöä, niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme samoja ihmiseläimiä kuin 30 000 vuotta sitten metsästäjä-keräilijät ja parinvalintaa hallitsevat edelleen paljolti luolamiesperiaatteet... Siksi isompikokoinen mies viehättää - nainen tuntee olevansa fyysisesti turvassa, täysin vaistonvaraisella tasolla. Turvassa oleminen taas on yksi isoimmista asioista naisten elämässä edelleen, koska naiset ovat tottuneet jatkuvast arvioimaan sitä ovatko turvassa erilaisissa tilanteissa, että koska ovat fyysisesti heikompia kuin miehet, ja lähes 100% naisista on kokenut esim. seksuaalista häirintää. Eli, jos mies ei saa naisessa fiilistä, että tämä on turvassa, haarat tuskin aukeaa. Miehet ei tätä pysty kuvittelemaan, koska heillä ei ole kokemusta turvattomuudesta kuin hyvin harvoissa tilanteissa (nakkikiskan jono jossa känniääliö)... Toki pituus ei ole ainoa asia mikä saa naisen tuntemaan olevansa turvassa - joillekin merkkaa enemmän taloudellinen turva tai älyn tarjoama turva, mutta sanotaan, että se pituus auttaa.
Toinen asia on, että nainen haluaa tuntea itsensä naiselliseksi miehen vierellä. Isoja naisia dissataan niin paljon että tavallinenkin nainen tuntee itsensä heti valaaksi, jos on keposemman miehen kanssa kuin itse on. Eli siksikin nainen haluaa isokokoisemman miehen kuin itse on. Ei välttämättä superpitkän miehen, mutta edes jollain tapaa isomman kuin itse.
Miehet joutuvat huomattavasti naisia useammin väkivallan kohteiksi. Miehillä todellakin on kokemusta turvattomuudesta, et vain tajua sitä koska mies ei saa osoittaa heikkoutta myöntämällä sitä.
Tilanne jossa naiset ovat pahemmassa vaarassa, on parisuhde. Ja siksi miehen pitää olla iso ja roteva...eiku siis hetkinen...
Minä totuin miehenä päivittäiseen väkivaltaan tai väkivallan uhkaan koko ala-asteen ja yläasteen ajan. Jos olisin mennyt amikseen lukion sijaan, tuo olisi saanut jatkoa 2-3 vuotta.
Baareissa on aina miehiä jotka hakevat tappelua, ja kohteeksi otetaan lähes poikkeuksetta mies.
Minua on uhattu puukolla ja ladatulla haulikolla.
Mutta koska olen mies, en ymmärrä väkivallan uhkaa? Joopa joo.
Hanki turvaksesi roteva ja pitkä nainen. Näytätkin söpön hennolta ja turvaa tarvitsevalta hänen rinnallaan. Elämme 2020-lukua!
Pitkä ja roteva nainenko haluaa lyhyen ja hintelän miehen...?
No ohan se nyt kätevä. T: 155cm ja 193cm