Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ajatellaan yleisesti olevan hyvä asia jos mies on pitkä?

Vierailija
03.11.2022 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toinen asia on, että nainen haluaa tuntea itsensä naiselliseksi miehen vierellä. Isoja naisia dissataan niin paljon että tavallinenkin nainen tuntee itsensä heti valaaksi, jos on keposemman miehen kanssa kuin itse on. Eli siksikin nainen haluaa isokokoisemman miehen kuin itse on. Ei välttämättä superpitkän miehen, mutta edes jollain tapaa isomman kuin itse."

Miksi juuri naisilla on tämä että ajatellaan itseä miehen vartalon ulokkeena?

Sinä et ole yhtään sen hoikemman tai siromman näköinen isomman miehen rinnalla.

Vierailija
22/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt mies ei voi suojella naista

Täh? Suojella miltä ensinnäkin?

Olemme samoja ihmiseläimiä kuin 30 000 vuotta sitten metsästäjä-keräilijät ja parinvalintaa hallitsevat edelleen paljolti luolamiesperiaatteet... Siksi isompikokoinen mies viehättää - nainen tuntee olevansa fyysisesti turvassa, täysin vaistonvaraisella tasolla. Turvassa oleminen taas on yksi isoimmista asioista naisten elämässä edelleen, koska naiset ovat tottuneet jatkuvast arvioimaan sitä ovatko turvassa erilaisissa tilanteissa, että koska ovat fyysisesti heikompia kuin miehet, ja lähes 100% naisista on kokenut esim. seksuaalista häirintää. Eli, jos mies ei saa naisessa fiilistä, että tämä on turvassa, haarat tuskin aukeaa. Miehet ei tätä pysty kuvittelemaan, koska heillä ei ole kokemusta turvattomuudesta kuin hyvin harvoissa tilanteissa (nakkikiskan jono jossa känniääliö)... Toki pituus ei ole ainoa asia mikä saa naisen tuntemaan olevansa turvassa - joillekin merkkaa enemmän taloudellinen turva tai älyn tarjoama turva, mutta sanotaan, että se pituus auttaa. 

Toinen asia on, että nainen haluaa tuntea itsensä naiselliseksi miehen vierellä. Isoja naisia dissataan niin paljon että tavallinenkin nainen tuntee itsensä heti valaaksi, jos on keposemman miehen kanssa kuin itse on. Eli siksikin nainen haluaa isokokoisemman miehen kuin itse on. Ei välttämättä superpitkän miehen, mutta edes jollain tapaa isomman kuin itse.

Miehet joutuvat huomattavasti naisia useammin väkivallan kohteiksi. Miehillä todellakin on kokemusta turvattomuudesta, et vain tajua sitä koska mies ei saa osoittaa heikkoutta myöntämällä sitä.

Tilanne jossa naiset ovat pahemmassa vaarassa, on parisuhde. Ja siksi miehen pitää olla iso ja roteva...eiku siis hetkinen...

Ja tämä miesten turvattomuuden tunne on siis niin valtava, että he etsivät puolisoikseen raavaita, vahvoja naisia?

Joo, on selvästi suurempi turvattomuuden tunne kuin naisilla... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme samoja ihmiseläimiä kuin 30 000 vuotta sitten metsästäjä-keräilijät ja parinvalintaa hallitsevat edelleen paljolti luolamiesperiaatteet... Siksi isompikokoinen mies viehättää - nainen tuntee olevansa fyysisesti turvassa, täysin vaistonvaraisella tasolla. Turvassa oleminen taas on yksi isoimmista asioista naisten elämässä edelleen, koska naiset ovat tottuneet jatkuvast arvioimaan sitä ovatko turvassa erilaisissa tilanteissa, että koska ovat fyysisesti heikompia kuin miehet, ja lähes 100% naisista on kokenut esim. seksuaalista häirintää. Eli, jos mies ei saa naisessa fiilistä, että tämä on turvassa, haarat tuskin aukeaa. Miehet ei tätä pysty kuvittelemaan, koska heillä ei ole kokemusta turvattomuudesta kuin hyvin harvoissa tilanteissa (nakkikiskan jono jossa känniääliö)... Toki pituus ei ole ainoa asia mikä saa naisen tuntemaan olevansa turvassa - joillekin merkkaa enemmän taloudellinen turva tai älyn tarjoama turva, mutta sanotaan, että se pituus auttaa. 

Toinen asia on, että nainen haluaa tuntea itsensä naiselliseksi miehen vierellä. Isoja naisia dissataan niin paljon että tavallinenkin nainen tuntee itsensä heti valaaksi, jos on keposemman miehen kanssa kuin itse on. Eli siksikin nainen haluaa isokokoisemman miehen kuin itse on. Ei välttämättä superpitkän miehen, mutta edes jollain tapaa isomman kuin itse.

Mieshän on yleensä se suurin riski naisen turvallisuudelle. Parisuhteessa yhteenotot voivat kärjistyä fyysisiksi ja pariskunnan pienikokoisempi osapuoli on silloin helisemässä.

Näin se on. Mutta kukaan ei varmaan lähde parisuhteeseen ajatuksella, että puoliso vetää joskus pataan.

Vierailija
24/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karhuilta

Tähän riskiin naisen tosiaan kannattaa varautua hankkimalla itselleen mies. Vai hankkisiko sittenkin mieluummin käsiaseen?

Käsiaseella ei muuten pysäytetä karhua. Kiväärilläkään harva osuu hyökkäävään karhuun.

Ehkä pitkän miehen sijasta kannattaisi olla kuitenkin rohkea mies, jos karhu pitäisi karkottaa. ;)

Syötetäänkö rohkea mies karhulle, jotta nainen ehtii karkuun?

En arvannut parinvalintaa tehtävän tällaisilla kriteereillä nyky-Suomessa?

Vierailija
25/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet joutuvat huomattavasti naisia useammin väkivallan kohteiksi. Miehillä todellakin on kokemusta turvattomuudesta, et vain tajua sitä koska mies ei saa osoittaa heikkoutta myöntämällä sitä.

Tilanne jossa naiset ovat pahemmassa vaarassa, on parisuhde. Ja siksi miehen pitää olla iso ja roteva...eiku siis hetkinen...

Minä totuin miehenä päivittäiseen väkivaltaan tai väkivallan uhkaan koko ala-asteen ja yläasteen ajan. Jos olisin mennyt amikseen lukion sijaan, tuo olisi saanut jatkoa 2-3 vuotta.

Baareissa on aina miehiä jotka hakevat tappelua, ja kohteeksi otetaan lähes poikkeuksetta mies.

Minua on uhattu puukolla ja ladatulla haulikolla.

Mutta koska olen mies, en ymmärrä väkivallan uhkaa? Joopa joo.

Vierailija
26/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Don't kill the messenger. Sanoin vain, miten asiat on. Voit toki toivoa, että ne olisivat toisin, mutta ei se mitään muuta. Itsestäkin olisi mukava, että miehet tykkäisivät naisista sitä enemmän mitä vanhemmiksi tulevat. Mutta ilmeisesti kuitenkin naiset kiinnostavat sitä enemmän mitä hedelmällisemmässä iässä ovat ja mitä kauniimpia. Parinhakuasiat ovat luolamiesosastoa, mitä tulee ulkoisiin tekijöihin. Onneksi on vielä ylimääräinen tekijä, nimittäin rakkaus, jolla näistäkin voi päästä yli. Se tuppaa joskus näissä karuissa keskusteluissa unohtumaan.

Vierailija
27/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä miesten turvattomuuden tunne on siis niin valtava, että he etsivät puolisoikseen raavaita, vahvoja naisia?

Joo, on selvästi suurempi turvattomuuden tunne kuin naisilla... :)

Luitko mitä kirjoitin?

Turvattomuuden tunne ei ole mitään verattuna häpeän tunteeseen jos mies on heikko, ja etenkin jos mies hakee suojaa naisesta.

Tuollainen on kuolinisku miehelle sosiaalisesti ja romanttisesti. Sen jälkeen hän ei ole mies, hänen arvonsa on mennyttä.

ps. raavas ja vahva nainen ei ota heikompaa miestä.

Vierailija
28/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toinen asia on, että nainen haluaa tuntea itsensä naiselliseksi miehen vierellä. Isoja naisia dissataan niin paljon että tavallinenkin nainen tuntee itsensä heti valaaksi, jos on keposemman miehen kanssa kuin itse on. Eli siksikin nainen haluaa isokokoisemman miehen kuin itse on. Ei välttämättä superpitkän miehen, mutta edes jollain tapaa isomman kuin itse."

Eivätkö miehet mieti sitä miltä he kumppanin rinnalla näyttävät?

Vierailija
29/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö miehet mieti sitä miltä he kumppanin rinnalla näyttävät?

Onnistuuko pussailu ison pituuseron takia helposti jne?

Vierailija
30/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se ns. "sateenkariperheen" lapsena oleminen aiheuttanut että Sannasta on tulluts ns."peggaaja", eli panee Markusta per*eeseen vyämulukulla? Ja miten Markuksesta on tullut niin "vaimo" ?

Onko sinulla kaikki kunnossa? Voisi olla syytä laittaa korkki kiinni ja mennä nukkumaan.

Vierailija
31/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että viehättyminen terveemmistä ja täten myös korkeamman testosteronitason omaavista miehistä ei liity naisen omaan turvallisuuteen. Niiden naisten, jotka tällaisista vahvemmista jne. miehistä vaan ovat pitäneet, jälkeläiset ovat olleet vahvempia ja selvinneet elämässä pidemmälle. Ja lisääntyneet muita paremmalla menestyksellä. Että enemmänkin sillä tavoin on se vahvojen ja isokokoisten miesten preferoiminen edistänyt ihan sen naisen suvunjatkamista. Toki naiselle on myös iso plussa jos hän tuntee ja tunnistaa olonsa turvalliseksi ja miehen luotettavaksi koska se myös edistää naisen oman elämän olosuhteita JA jälleen kerran tällaisten naisen lapset selviävät elämässä pidemmälle, jolloinka näiden piirteiden preferoiminen yleistyy populaatiossa.

Vierailija
32/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että viehättyminen terveemmistä ja täten myös korkeamman testosteronitason omaavista miehistä ei liity naisen omaan turvallisuuteen. Niiden naisten, jotka tällaisista vahvemmista jne. miehistä vaan ovat pitäneet, jälkeläiset ovat olleet vahvempia ja selvinneet elämässä pidemmälle. Ja lisääntyneet muita paremmalla menestyksellä. Että enemmänkin sillä tavoin on se vahvojen ja isokokoisten miesten preferoiminen edistänyt ihan sen naisen suvunjatkamista. Toki naiselle on myös iso plussa jos hän tuntee ja tunnistaa olonsa turvalliseksi ja miehen luotettavaksi koska se myös edistää naisen oman elämän olosuhteita JA jälleen kerran tällaisten naisen lapset selviävät elämässä pidemmälle, jolloinka näiden piirteiden preferoiminen yleistyy populaatiossa.

Ovatko pituus ja voimakkuus sitten keskenään sinusta noin selkeässä korrelaatiossa?

Vierailija
33/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karhuilta

Tähän riskiin naisen tosiaan kannattaa varautua hankkimalla itselleen mies. Vai hankkisiko sittenkin mieluummin käsiaseen?

Käsiaseita ei ollut saatavilla silloin kun ihmisen synnynnäiset vietit muokkautuivat evoluutiossa varhaisella kivikaudella. Toimimme vaistomaisesti tavalla, joka oli muinoin savannilla järkevä.

Vierailija
34/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä totuin miehenä päivittäiseen väkivaltaan tai väkivallan uhkaan koko ala-asteen ja yläasteen ajan. Jos olisin mennyt amikseen lukion sijaan, tuo olisi saanut jatkoa 2-3 vuotta.

Baareissa on aina miehiä jotka hakevat tappelua, ja kohteeksi otetaan lähes poikkeuksetta mies.

Minua on uhattu puukolla ja ladatulla haulikolla.

Mutta koska olen mies, en ymmärrä väkivallan uhkaa? Joopa joo.

Miten tämä liittyy ap:n kysymykseen siitä, mikä tekee pitkistä miehistä halutumpia? 

Vierailija
35/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko pituus ja voimakkuus sitten keskenään sinusta noin selkeässä korrelaatiossa?

Ei, mutta pituus ja testosteronitaso hieman. Ja naisethan pitävätkin lihaksikkaista miehistä, pituus on enemmän sivuseikka. Terveellä miehellä se on kuitenkin yleensä normaalin rajoissa.

Vierailija
36/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 190cm ja harteikas, kapealanteinen ja pitkäjalkainen. Sopusuhtainen, kaiken huipuksi komeakin. Tällainen näköjään viehättää naisia. Ihan suoraan ollaan tultu ehdottelemaan, vaikka itse olen ollut vieressä, kun ollaan esim. viihteellä oltu. Eräs miehen naispuolinen työkaveri alkoi todella vainoamaan, ja oli kertonut ystävälleen (joka paljasti asian) että oli päättänyt saada miehen.

Entinen työnantajanikin (nainen) sanoi mieheni nähtyään, kun haki mua töistä, että tuopas uudelleenkin näytille, oli silmänruokaa kerrakseen.

Maskuliinisuus puree, onhan tuollainen ihana, ja on hän joutunut minua kyllä suojelemaankin, kun on joku lähestynyt ei niin ystävällisissä merkeissä.

On ollut aikoinaan lyhyempikin miesystävä minulla, kukaan ei kahta kertaa vilkaissut. Anteeksi nyt kovasti, lyhyemmät miehet. Ja tässähän on kyse vain ulkonäöstä, ei muusta. Äly sitten erikseen ja kaikki muu.

Vierailija
37/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karhuilta

Käsiaseita ei ollut saatavilla silloin kun ihmisen synnynnäiset vietit muokkautuivat evoluutiossa varhaisella kivikaudella. Toimimme vaistomaisesti tavalla, joka oli muinoin savannilla järkevä.

Haloo. Riski petoeläimen hyökkäämisestä kimppuun on täysin mitätön. Todennäköisesti nainen on ollut entisinä aikoina ilman miestä poimimassa marjoja, jos joku eläin on käynyt kimppuun.

Vierailija
38/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karhuilta

Käsiaseella ei muuten pysäytetä karhua. Kiväärilläkään harva osuu hyökkäävään karhuun.

Ehkä pitkän miehen sijasta kannattaisi olla kuitenkin rohkea mies, jos karhu pitäisi karkottaa. ;)

Minun mieheni on karhun kaatanut. Siis sellaisen oikean eläimen. Se on sellainen köntsikäs muutenkin.

Vierailija
39/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karhuilta

Minun mieheni on karhun kaatanut. Siis sellaisen oikean eläimen. Se on sellainen köntsikäs muutenkin.

Ai paljain käsin? Siinäpä on sitten varsinainen metsien sankari kerrakseen.

Vierailija
40/123 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on 190cm ja harteikas, kapealanteinen ja pitkäjalkainen. Sopusuhtainen, kaiken huipuksi komeakin. Tällainen näköjään viehättää naisia. Ihan suoraan ollaan tultu ehdottelemaan, vaikka itse olen ollut vieressä, kun ollaan esim. viihteellä oltu. Eräs miehen naispuolinen työkaveri alkoi todella vainoamaan, ja oli kertonut ystävälleen (joka paljasti asian) että oli päättänyt saada miehen.

Entinen työnantajanikin (nainen) sanoi mieheni nähtyään, kun haki mua töistä, että tuopas uudelleenkin näytille, oli silmänruokaa kerrakseen.

Maskuliinisuus puree, onhan tuollainen ihana, ja on hän joutunut minua kyllä suojelemaankin, kun on joku lähestynyt ei niin ystävällisissä merkeissä.

On ollut aikoinaan lyhyempikin miesystävä minulla, kukaan ei kahta kertaa vilkaissut. Anteeksi nyt kovasti, lyhyemmät miehet. Ja tässähän on kyse vain ulkonäöstä, ei muusta. Äly sitten erikseen ja kaikki muu.

Kyllähän tuohon, jos olisi totta, täytyisin liittyä myös karismaattinen olemus, mukava luonne, käytöstavat jne. Anteeksi, mutta enemmistö naisista ei haikaile eniten varattua miestä, jonka perse on naisen rintojen korkeudella... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi