Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turkki ratifioi Suomen Nato-jäsenyyden ennen vuodenvaihdetta!

Vierailija
03.11.2022 |

Erdolla on jo kynä valmiina!

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tämä on. Siksi suomalaisia valmistellaan ottamaan ensi-iskun ydinaseita maaperälleen.

Samalla siirretään Venäjän maalitusta Saksasta, Ranskasta ja Briteistä pois.

Suomi tulee olemaan Venäjän ohjusten ykköskohde ja sehän meille hölmöläisille sopii :D

Suomesta tehdään sotatanner USA:n seuraavalla proxy-sodalle Venäjää vastaan, mutta aivopestyt natorotat eivät tätä tajua ennenkuin se tapahtuu.

Osoita viestisi rikollisrysylälle ettei aloita uusia kansanmurhaan tähtääviä hyökkäysoperaatioita, niin ei tule mitään "proxy-sotia".

Etkö oikeasti ole tietoinen ukrainassa yli 8 vuotta käynnissä olleesta rikollisesta kansanmurhasta? Korruptoitunut eliitti kansalaisiaan vastaan.

Kannattaa perehtyä taustoihin niin saattaa sada selville tosiasiat.

Olen hyvin perillä siitä, että rikollisrysy aloitti kansanmurhaan tähtäävän hyökkäyssotansa Ukrainassa pienemmässä mittakaavassa jo 2014.

Vierailija
82/84 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kova nato-fani mutta suomalaisten wt-kohkaus ja uhoaminen jäsenyydestä on ollut nyt niin kuvottavaa, että olen kääntänyt kelkan kokonaan.

Toivottavasti ei päästä jäseniksi.

Igor, et ole koskaan kääntänyt kelkkaasi tässä asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirkus touhuksi meni tämäkin homma . Otsikosta puuttui vuosiluku ? Taidettiin taas olla sinisilmäisiä .

Vierailija
84/84 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoiset putinistit tietävät itsekin, että Suomi tulee väistämättä olemaan Naton jäsen (menee siihen aikaa sitten pari kuukautta tai pari vuotta). Siksi näissä heidän itkuvirsitrollauksissaankin on aika lannistunut pohjavire. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan