Reklamointi, ripsien kestotaivutus
Hei!
Kävin ripsien kestotaivutuksessa, ja kotiin tullessani huomasin, että toisen silmän ulkonurkka (eli n.kolmasosa koko silmästä) ei ole taipunut. Aikaisemmilla kerroilla samalla tekijällä kys.taivutus on onnistunut moitteetta.
Onko tästä syystä ok laittaa tiedustelua tekijälle, että onko mitään tehtävissä? En ole ennen tehnyt reklamaatiota kauneushoidosta, joten en oikein tiedä, voiko tässä tilanteessa tehdä mitään, vai onko parempi vain tyytyä tilanteeseen. Tällähetkellä -70€ köyhempänä lähinnä harmittaa. Mutta samalla stressaa, koska olen niin kiltti, enkä haluaisi aiheuttaa tekijälle harmia tai vaivaa.
Kommentit (6)
voi kamala, menisin kyllä heti terapiaan
En ainakaan heti alkaisi mitenkään muodollisesti reklamoimaan ja korvauksia vaatimaan, mutta kyllä soittaisin ja kysyisin että voisiko sen korjata kun ei ole taipunut kokonaan.
"Mutta samalla stressaa, koska olen niin kiltti, enkä haluaisi aiheuttaa tekijälle harmia tai vaivaa."
Ymmärrän tuskan, mutta muista: olet asiakkaana maksanut jo tietystä palvelusta, etkä ihan täysin saanut sitä mistä olet maksanut. Eli totta kai soitat/laitat viestiä ja kysyt, että voisiko asian korjata.
Vierailija kirjoitti:
voi kamala, menisin kyllä heti terapiaan
No sinne menisin kyllä mielelläni syystä kuin toisestakin, mutta sepä vasta kalliiksi tulisikin!
Kiitos kaikille kommentoineille!
Taidanpa rohkaistua & laittaa sitä kohteliasta tiedustelua hoitolalle. Eipä siinä varmaan mitään menetäkään, jos oikein ystävällisesti kysyy.
Mahtaakohan kukaan olla käynyt kys.toimenpiteen "korjauksessa"? Mahtaakohan semmoista voida edes tehdä, kun käsittely on sen verta ärtsy, että seuraavaa käsittelyaikaakin suositellaan sinne 8 - 10viikon päähän? :-D
(Kohtahan tämäkin selviää, jos/kun mulle hoitolalta vastataan)
Tietenkin on ok kysyä, että voisiko tilanteen vielä korjata.