Jos pariskunnalla on erilaiset syömiset, niin miten syömiset ratkaistaan lasten osalta
Ilman lapsia erilaiset syömiset onnistuu hyvin. Aiheuttaako lasten tulo ja heidän syömisten järjestäminen vaikeuksia perheessä?
Kommentit (5)
Ison suvun kanssa kun ollaan, yks äiti ihmettelee mitä hänen lapsensa syö jos me tehdään vaikka esim. grillissä lihaa ja lohkoperunoita. No sitä samaa. Se itse kuvittelee et sen lapset syö vaan valmislihapullia ja nakkeja.
Sit se kysyy mitä me meidän lapsille tehdään. No sitä lihaa kans ja perunaa, ei mitään erikseen lapsille.
Ei ole aiheuttanut. Kummallakaan ei ole tarvetta puuttua toisen tapaan syödä.
Minä ja mieheni syömme eri ruokia ja lapset tietty sitä, mitä minäkin.
Ei. Lapset saa valita kumpaa haluavat syödä. Meillä siis mies on vegaani, minä sekasyöjä koska vatsa ei kestä papuja. Lapset valitsee välillä syödä miehen vegaaniruokia ja välillä minun. Esim. eilen kun miehellä oli tortilloja, lapset halusi niitä ja minä sain syödä lohimakaronilaatikkoani itsekseni. Jos taas minä teen vaikka spagettia jauhelihakastikkeella ja mies vetää jotain kukkakaaligratiinia niin varmasti valitsevat mun ruoan.
Mä teen mitä teen. Jos ei kelpaa, olkoot syömättä. Allergiat ja nirsous erikseen. Nirso saa tökkiä ruokaansa jos ei maistu.