Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina kannattaa suhteuttaa omaa tilannetta ja miettiä miten asiat voisi olla vielä huonommin

Vierailija
03.11.2022 |

Esim. voisi omistaa ison ja vanhan sähkölämmitteisen talon jota ei saa kaupaksi, mutta joutuu maksamaan sähkölaskut ja velasta yhä kasvavia korkoja.

Tuo olisi oikeasti oma painajainen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihminen vähään tyytyy jos ei ole valinnan varaa.

Usein vähään tyytyvät ovat niitä elämään tyytyväisimpiä, kun taas ihmiset joilla on jo kaikkea hamuavat vain lisää eikä mikään riitä.

Vierailija
22/24 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sananvapaus kirjoitti:

Kommenttini jätetään hyväksymättä.

Onhan noita pienemmän sensuurin palstoja, kukaan täysjärkinen ei vaan niitä käyvä kun ovat sellaisia viemäreitä.

Tätä sivustoa varten pitää opetella että joitain sanoja ei saa käyttää tai ne pitää kirjoittaa toisella tapaa jotta menee läpi.

Tämä on yleinen keskustelupalsta. Tämä kuuluu Sanoma-konserniin. Sanoma-konsernin luulisi tietävän mitä on vapaus mielipiteen ilmaisuun.

Mielestäni en käytä ns ylilautatyyliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koska olen ollut koko elämäni sinkku ja sosiaalista elämää mulla on ollut viimeksi 15 vuotta sitten, mun pitäisi ajatella että hei, vois olla pahemminkin; mitä jos mulla ei olis ollut niitä kavereita edes sillon 15 vuotta sittenkään. Eipä paljoa lohduta.

Vierailija
24/24 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli koska olen ollut koko elämäni sinkku ja sosiaalista elämää mulla on ollut viimeksi 15 vuotta sitten, mun pitäisi ajatella että hei, vois olla pahemminkin; mitä jos mulla ei olis ollut niitä kavereita edes sillon 15 vuotta sittenkään. Eipä paljoa lohduta.

Voisit olla hyvin sairas, ulosotossa, olla hakkaava puoliso jne.