Saitteko uuden muumimukin?
Tuli myyntiin tänään. Se on se minkä on saanut Japanin muumipuistosta aiemmin.
Kommentit (22)
Boring as hell. On niin noloa kun joku vielä myöntää julkisesti keräilevänsä tuota ylihinnoiteltua tusinapaskaa made in Thailand
Vierailija kirjoitti:
Boring as hell. On niin noloa kun joku vielä myöntää julkisesti keräilevänsä tuota ylihinnoiteltua tusinapaskaa made in Thailand
No siel oli Iittalan sivut matalana ku se tuli myyntiin, ni kyl sitä joku vielä kerää.
Siis mikä muki tää nyt on? Lopetin keräilyn aikanaan, kun en saanut sitä erikoismukia, joka oli myynnissä vain yhden päivän ajan. Mukeja tulee myös koko ajan lisää. Ei riitä rahat eikä säilytystila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siel oli Iittalan sivut matalana ku se tuli myyntiin, ni kyl sitä joku vielä kerää.
Et tainnut ihan ymmärtää viestiäni, otin kantaa hulluuteen sinänsä, en hullujen määrään
Jaa ne teki ton taas. Luulis että Iittalalle itselleen olisi kannattavampaa laittaa niitä mukeja niin paljon myyntiin kun niitä vaan menee. Itse olen jo niin kyllästynyt koko muumeihin, että mietin josko myisi kaikki mukit pois ja ostaisi jotain ihan uutta tilalle.
Muumimukien parasta ennen-päiväys meni jo. Myykää "aarteenne" kiireen vilkkaa, muuten jää rahat saamatta kun kymmenet tuhannet haluaa luopua samoista kipoista yhtä aikaa.
Sitä saa moomin comista, iittalasta, muumimukit rahaksi. Hyvin on tarjolla.
Lähes 40 euroa jostain halpismukista 🙄On mennyt aivan överiksi tämä muumimukijuttu. Mukeja tulee jatkuvalla syötöllä. Melkein aloin keräillä näitä, mutta liikaa erikoismukeja ja liikaa muutenkin mukeja tuli markkinoille. Myin sitten arvokkaimmat pois ja lopetin keräilyn. Kahvikupeiksikin ovat liian pieniä.
Mä ostin pari lahjaksi. Mut ne ei sit mennytkään tuol kaupassa heti, ni taitaaki olla isompi sarja ja lahjan saajat mahollisesti siis ostaneet itsekin jo...Sääli.
Hah! Niitä on edelleen saatavilla! Ja tulleet myyntiin melkein neljä tuntia sitten. Kyllä nyt jää trokareille luu käteen. :) Vai onkohan tuo joku virhe? Itse tilasin mukin Iittalan kaupasta noin puoli tuntia sitten, en ole vielä saanut tilausvahvistusta sähköpostiin...
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tästä uusimmasta mutta haluaisin sen Muumipeikon pallit- mukin:D ihan vaan sen takia et se on niin koominen
Mä näen edelleen siinä mukissa vain Muumipeikon jalat. Vaikka kuinka yritetään selittää, että etkö näe - en vain näe muuta kuin jalat.
Mä olen ostanut omani jo 2019 kun muki julkaistiin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tästä uusimmasta mutta haluaisin sen Muumipeikon pallit- mukin:D ihan vaan sen takia et se on niin koominen
Taitaa olla vielä ihan kaupoista ostettavissa. Oli ainakin kuukausi sitten muutama kuormalavallinen lähisprismassa. Jätin silloin ostamatta kun ajattelin että ostan myöhemmin. Ny taidan jättää tykkänään ostamatta koska inhottaa ne muumipeikon pallit. Ei muumit ole sellasia.
Vierailija kirjoitti:
Hah! Niitä on edelleen saatavilla! Ja tulleet myyntiin melkein neljä tuntia sitten. Kyllä nyt jää trokareille luu käteen. :) Vai onkohan tuo joku virhe? Itse tilasin mukin Iittalan kaupasta noin puoli tuntia sitten, en ole vielä saanut tilausvahvistusta sähköpostiin...
Sain kuusi verkkokaupan ostoskoriin ja kun odotin maksamaan pääsyä, niin joku päivitti ne pois siitä. Eli en saanut yhtään mukia.
Olen ostanut vain niitä mukeja joista tykkään ja ne ovat käytössä. En ole ostanut mukeja keräilytarkoitukseen, vaan käyttöön.
Joo! Tilattu on.
Ei keäikyä varten vaan koska se näytti kivalle.
Mietin jo, pitäisikö ostaa se Japanimuki, kun oli mielestäni oikeasti ihan kaunis ja tytär tykkää muumikuoseista. En kuitenkaan viitsinyt, puolet liikaa hintaa, että olisin.
Minulla oli kertynyt paljon lähinnä lahjaksi saatuja muumimukeja, mitä ei kuitenkaan tullut koskaan käytettyä. Myin lähes kaikki pois ja sain hyvät rahat, lapsille jätin käyttöön kummallekin yhden 😊
Vierailija kirjoitti:
Joo! Tilattu on.
Ei keäikyä varten vaan koska se näytti kivalle.
Keräilyä
korjaan