Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksatteko laskut joka kuukausi yksitellen vai meneekö ne suoraveloituksella tililtä?

Vierailija
02.11.2022 |

Moni sanoo, että menee aikaa kun joutuu laskuja makselemaan. Itselläni ei ole yhtäkään laskua minkä maksan joka kuukausi manuaalisesti. Vuokra, vakuutukset, puhelinlasku, Netflix, lainavähennykset yms. menevät kaikki automaattisesti tililtäni joka kuukausi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläon useampia asuntoja ja mökkejä. Ihan mapillinen tulee kolmessa kuukaudessa. ja Vakuutusia ja muista pitää kyllä tarkastaa, autoja, veneitä,  sähköjä , putkimiehen laskuja.  Minä naisena nyt vuorollani hoidan näitä,   lähinnä  netin kautta jos voi. Onko vuokrat tulleet , pitää  huolehtia.

Vierailija
22/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainavähennykset...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan itse, suurin osa tuled verkkopankkiin suoraan, pitää vain hyväksyä.

Ei tähän mene kuin 5min/kk, ja säilyy hahmotus siitä, mihin rahaa menee.

Vierailija
24/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen aikuinen asuu vuokralla?

Esimerkiksi minunlaiseni, joka ei ole osannut vielä päättää mihin haluaisin asettua. - Jos tietäisin, että seuraavat vaikka viisi vuotta tulisin asumaan paikassa X niin saattaisin hetken harkita asunnon ostamista mutta en silloinkaan välttämättä ostaisi, koska niin paljon varallisuutta minulla ei ole, että voisin ostaa asunnon, ainakaan tämänhetkiseltä asuinpaikkakunnalta kokonaan ilman lainaa. Toki omas asunnon voi aina myydä pois mutta omat säätönsä ja vääntämisensä siinäkin saattaa olla. - Eikä nykyisessä taloudellisessa tilanteessa mitään varmuutta, että myyntihetkellä saisi edes omansa pois.