Vanha kaveri otti yhteyttä
Vuosien jälkeen. Ollaan molemmat muutettu eri paikkakunnille vuosia sitten. Viimeksi nähty ehkä 6v sitten. Jotenkin olisi kiva unohtaa menneet.
Kommentit (49)
Eikö teillä ole uudet kaveripiirit?
Kiitos kommenteista.
En ole vielä vastannut mitään. Itselläni nihkeyden syynä on lähinnä se, että kun tapasimme (lähes 20 vuotta sitten!) elämäntilanne oli molemmilla täysin toinen kuin nyt, ehkä silloin oli tehnyt vähemmän itsenäisiä valintoja elämässä. Iän ja elämän myötä niitä valintoja on sitten tehty ja kumpikin on muotoutunut aivan erilaiseksi kuin nuorena.
Esimerkiksi hänellä on lapsia, minä olen vela. Muutin isompaan kaupunkiin, hän maalle. Kummallakin eri miehet kuin nuorena. Eri kiinnostukset. Luonteeni on muuttunut enkä koe olevani sama ihminen. Pelkään joutuvani vanhaan rooliin.
Vertaistukea sinulle: laita tällainen viesti sille:
"Kiitos viestistä pitkästä aikaa. Mulla on tällä hetkellä tosi raskas/stressaava elämäntilanne, mutta jos sopii, niin laitan viestiä kun on enemmän voimia nähdä taas ihmisiä. Kiva, kun ajattelit mua."
On ihan ok, jos sitä päivää ei tule, jolloin sulla on voimia nähdä häntä. Mutta aina voi silti vasta ystävällisesti.
Mua aina hävettää nähdä ihmisiä menneisyydestäni. Haluan vajota maan alle.
Ok, perun yhteydenoton, ei sittenkään mitään!
T. Vanha kaverisi
Vierailija kirjoitti:
Mä otin yhteyttä lapsuusajan naapureihin. Kukaan ei halunnut enää pitää mitään yhteyttä. Harmillista vaikka ihmiset ovat kasvaneet henkisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Hävettää mennyt itseni. Tiedostan olleeni mulkero.
Yleensä menneiden unohtajat on niitä jotka jättää paskaa jälkeensä.
Kannattaa varoa naista jolla on draamaa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mä otin yhteyttä lapsuusajan naapureihin. Kukaan ei halunnut enää pitää mitään yhteyttä. Harmillista vaikka ihmiset ovat kasvaneet henkisestikin.
Miksi pitäisi pitää yhteyttä?
Minusta oli ihanaa kun lapsuudenkaveri otti yhteyttä about 20 vuoden jälkeen. Ollaan tavattu välillä ja juteltu kuulumisia. Olen iloinen, että hänellä menee hyvin. Hänellä on toki läheiset ystävät erikseen.464
ala keskustelemaan jostain hänelle epämieluisasta muistosta loppui jo kolmanteen kertaan kun näitä muistelin ja häntä mollasin. olen luokkani menestynein kun pärstäni oli telkkarissa alkoivat entiset kiusaajatkin yhteyttä ottamaan olivat muka niin kavereita
Mullekin tulee välillä näitä yhteydenottoja vanhoilta ystäviltä, joita ei ole nähnyt vuosiin. Sitten jutellaan jossain face messengerissä yksi ilta ja muistellaan niitä vanhoja kivoja aikoja ja puhutaan, kuinka olis kiva nähdä. Puhutaan, että koitetaan nähdä jossain kohtaa. Asia jää ja kumpikin jatkaa elämää.
Kai sitä sitten joku elämässä on pistänyt erilleen, mutta kivahan se on muistella vanhoja , jos se oli hyvää aikaa
Ehkä mies jättänyt ja nyt seura kelpaa? Haluaa bilettää?