Mistä tunnistaa varakkaan miehen?
Olen kaunis, skandinaavinen ja hyväkroppainen. En kutsu tätä hyväksikäytöksi koska mies saa nätin, nuoren tottelevaisen vaimon ja itse hyödyn rahallisesti. Ärsyttää olla köyhä ja haluan tehdä elämäni aikana asioita, joihin
Ei moraalisaarnaa tähän väliin vaan ihan oikeita vinkkejä ja neuvoja/kokemuksia. :) Kiitos.
Kommentit (41)
Mene yökerhoon ja etsi sieltä käsiisi mies jonka ympärillä on paljon naisia. Harjoitus: tunnista videosta kuka on rikas.
Sinähän kaupittelet itseäsi kuin koiraa tai hevosta. Täytyy olla tyytyväinen, että oma kumppanini ei etsinyt noilla kriteereillä, vaikka varakas onkin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnistaa golddiggerin?
Tämä olisi tarpeellinen tieto. Iskisin kiinni varmasti jos tämän tietäisin. Minulla on rahaa enemmän kuin mille keksin itse mitään järkevää käyttöä ja lisää tulee koko ajan. Mielelläni sponsoroisin jotain nuorta hyväkroppaista mimmiä jos pääsisin välillä pökkimään. Etenkin jos raha menisi johonkin hyvään tarkoitukseen kuten opiskelun rahoittamiseen tai opiskelijan elämän helpommaksi ja mukavammaksi tekemiseen. M53
Menestyneet ihmiset ihastuvat usein toisiin menestyjiin. Ihmisiin, joiden kanssa voi oikeasti keskustella asioista.
Onnea vaan metsästykseen! Varakkaan ihmisen tunnistaa vasta keskustelemalla. Nousukkaat haluavat ulkoisia merkkejä vahvistamaan egoaan. Vanha raha ei näy päälle, muutoin kuin sivistyksestä ja (yleensä) hyvästä käytöksestä.
Olen hyvin nuorena perinyt miljoona omaisuuden. Kuljen kaupungilla risasissa vaatteissa tarkoituksella jotta saan olla rauhassa pyrkyreiltä. Eli et ainakaan vaatetuksesta.
Jos sen ei tarvitse käydä töissä. Rikas ja varakas on muuten eri asioita.
Ei välttämättä mistään.
Tosi varakkaat voivat salata hyvät tulonsa, ja varakkuutensa kokonaan.
Naisia iskevät miehet eivät useinkaan näin tee, siillä he tietävät että varmin tapa saada nuorta lihaa ja tiukkaa persettä, on että näyttä, jotta mulla on varaa maksaa siitä.
Tunnen yhden varakkaan naisen. Ku hän liikkuu kaupungilla, kukaan ei vois edes kuvitella, että hänellä on kallis asunto, muhkea sijoitussalkku asiantuntijoiden neuvonnan ansioista, ja että hän reissaa mitä ihmeellisimmissä maissa lomillaan.
Oudoilla kaukaisilla saarilla.
Hän pukeutuu melkein kuin kerjäläinen, pipo päässä pakkasella, toppis niskassa, villahanskat, mutta aina hänellä kesät talvet kalliit, laadukkaat nahkakengät jalassaan.
Johtunee siitä, että hän kävelee paljon.
Myöskään ruuassa ei pihistele.
Joskus minua huvittaa, kun ollaan ulkona yhdessä syömässä, ja tarjoilija kattelee häntä, kuin epäilisi, jotta onkohan tuolla naisella varaa maksaa tilaamansa ruoka, viinistä puhumattakaan!
Ei välttämättä julkisesti mistään. Kaikki kuten minä ei halua näyttää varakkuuttaan julkisesti :)
Hyvä auto 100k€+, nuuka ja usein jopa pihi, tavalliset mutta laadukkaat vaatteet, joissa ei isoja merkkilogoja, aluksi kohtelias, mutta sisäisesti huonotapainen, useimmat vähintään +35 vuotta, nelikymppisistä löytyy jo melko hyvin.
Usein varakas mies ei kiinnostu sellaisista, jotka ovat helppoja. Ulkonäkö pitää olla tiptop, mutta luonnollinen tai luonnollisen näköinen (esim. miehen mielestä meikitön.
Vierailija kirjoitti:
Kello ja kengät
LOL :D
Näyttää tosi köyhältä koska haluaa olla rauhassa.
Rikkaan miehen tunnistat yleensä kauniista nuoresta vaimosta.
Rahahan ei tunnetusti ei kiinosta naisia eivätkä he siitä niin välitä mutta kummasti rumakin mies saa kauniin vaimon jos rahaa löytyy enemmän, kuin suurimmalta osalta muista miehistä.
Tässä olis sulle semmoinen. Tunnistat mut duopolista eli mulla on kaikkee kaks. On ihan paska vanha auto (Corolla) ja sit tuliterä ökyauto M-sarjan bemu. Halpa paska Q&Q rannekello ja sit Panerai. Rötkyverkkarit ja smokki. Juon lonkkua ja samppanjaa. Asun miljoonalukaalissa ja välillä vaatimattomassa mökissä. Puhun vahvaa murretta ja sit taas viittä kieltä sujuvasti. Oon maailman mies ja samalla peräkammarin juntti. En tiedä pankkitilini saldoa edes miljoonan tarkkuudella mutta tiedän, että rahaa on riittävästi. Oon nuorempi kuin Renny mutta säkin oot ehkä vähintään Johannan ikäinen. Vois toimia, jos kohdattais.
Vierailija kirjoitti:
Tässä olis sulle semmoinen. Tunnistat mut duopolista eli mulla on kaikkee kaks. On ihan paska vanha auto (Corolla) ja sit tuliterä ökyauto M-sarjan bemu. Halpa paska Q&Q rannekello ja sit Panerai. Rötkyverkkarit ja smokki. Juon lonkkua ja samppanjaa. Asun miljoonalukaalissa ja välillä vaatimattomassa mökissä. Puhun vahvaa murretta ja sit taas viittä kieltä sujuvasti. Oon maailman mies ja samalla peräkammarin juntti. En tiedä pankkitilini saldoa edes miljoonan tarkkuudella mutta tiedän, että rahaa on riittävästi. Oon nuorempi kuin Renny mutta säkin oot ehkä vähintään Johannan ikäinen. Vois toimia, jos kohdattais.
23 vastaa
Tutustuin tuohon rötkyyn ja meillä oli muutama kiva tapaaminen. Siinä vaiheessa, kun totuus paljastui, minä vihelsin pelin poikki. Täytyy sanoa, että olipa jymäytetty olo. Kului kaksikymmentä vuotta seuraavaan tapaamiseen ja jotenkin päädyttiin yhteen. Mutta sen voin ap:lle sanoa, että ei ainakaan tottelevaisuus kuulu omiin vahvuuksiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23 vastaa
Tutustuin tuohon rötkyyn ja meillä oli muutama kiva tapaaminen. Siinä vaiheessa, kun totuus paljastui, minä vihelsin pelin poikki. Täytyy sanoa, että olipa jymäytetty olo. Kului kaksikymmentä vuotta seuraavaan tapaamiseen ja jotenkin päädyttiin yhteen. Mutta sen voin ap:lle sanoa, että ei ainakaan tottelevaisuus kuulu omiin vahvuuksiini.
AP haluskin vain tunnistaa varakkaan miehen. Näitä siis oikeesti on!
Gold digerillä on sisäinen radari joka alkaa helkähdellä vähän kuten gaydar....
Vierailija kirjoitti:
Tää ois niin mua. Mikset sä soita?
Joku esport tapahtuma nykyjään varmaan hyvä, paljon rikkaita pelaajia ja heidän sponsoreitaan. Myös yleisössä todennäköisesti enemmän varakasta sakkia kuin jossain jääkiekko ottelussa.