Mistä tunnistaa varakkaan miehen?
Olen kaunis, skandinaavinen ja hyväkroppainen. En kutsu tätä hyväksikäytöksi koska mies saa nätin, nuoren tottelevaisen vaimon ja itse hyödyn rahallisesti. Ärsyttää olla köyhä ja haluan tehdä elämäni aikana asioita, joihin
Ei moraalisaarnaa tähän väliin vaan ihan oikeita vinkkejä ja neuvoja/kokemuksia. :) Kiitos.
Kommentit (41)
Siitä etteivät av-mammat kiinnosta häntä. Eikä varsinkaan ketkään köyhät.
Kallis kello, kallis vyö, hoidetut kalliit kengät, kallis puku, kallis auto. Lentää business-luokassa, voi bongata lentoasemilla. Harrastaa kalliita harrastuksia.
Jos on musta amex, niin kannattaa pitää kynsin hampain kiinni.
Sillä on sinun kaltaisia taloudellisia hyväksikäyttäjiä perässä kunnon lokkiparven tavoin
Naiset ovat kyllä persoja rahalle. Tämän olen huomannut paljon maailmaa nähneenä pätevän kaikkialla maailmassa. Räkeimmin se näkyy köyhemmissä maissa mutta kyllä Suomessakin yhä enemmän kun maamme köyhtyy vuosi vuodelta surkean politiikan vuoksi.
Ei mistään. Et sinä ulkonäön perusteella kenenkään omaisuutta saa selville. Työtönkin voi hyvin olla miljonääri.
Siitä, että näyttää aina ihan aavistuksen tylsistyneeltä.
En minäkään koe sitä hyväksikäytöksi että valehtelen naisille seksin toivossa kun saahan nainenkin seksiä
Hups tulee kirjoitusvirheitä kun kirjoittaa panssarilasin läpi puhelimella. Tarkoitus oli kirjoittaa, että ärsyttää olla köyhä ja haluan tehdä elämäni aikana asioita, joihin tarvitaan rahaa. Pliis jotain konkreettisia vinkkejä kehiin!
Täällä kysytään suoraan vinkkejä varakkaiden miesten etsimiseen mutta väitetään ettei miehen rahoilla ole väliä.
Naiset ovat hyväksikäyttäjiä. Alanuolittakaa vain ja ylänuolittakaa AP:n, "siskon", avausta ja tukekaa.
Aloitus nyt taitaa olla provo, mutta tunnen oikeasti pari naista jotka sanovat mielellään ääneen olevansa kauniita ja kokevat ansaitsevansa jonkun todella kovatasoisen miehen. Kumpikaan heistä ei kyllä ole millään mittarilla kaunis.
Slushiin näyttäytymään kultamekossa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kysytään suoraan vinkkejä varakkaiden miesten etsimiseen mutta väitetään ettei miehen rahoilla ole väliä.
Naiset ovat hyväksikäyttäjiä, mutta eivät halua myöntää sitä.
Etsi käsiisi nörtti kilttis. Hoidat hänen itsetuntoaan ja muutaman vuoden päästä sulla on rikas ja menestynyt komea mies.
Vierailija kirjoitti:
Määritä ensin varakas
Netto varallisuus vähintään 1 000,000 € siitä lähdetään.
Vierailija kirjoitti:
Kello ja kengät
Mulla on Tagin kello ja Bossin kengät. Eli ei mitään huippukallista mutta olen silti varakas. Kyllä minulle sugarbeibe kelpaisi mutta mistä sellaisen löytää? Sama ongelma kuin ap:lla mutta toisin päin.
Kello ja kengät