Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi seksi ei kiinnosta naisia?

Vierailija
02.11.2022 |

Suhteen alussa seksiä on vähintään kerta viikko, mutta sitten jos alkaa vakavammin seurustelemaan, niin samalla loppuu seksin saaminenkin.

Johtuuko siitä että nainen sai miehen suhteeseen joten enää ei sitten tarvitse seksiä harrastaa?

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt vaan haluavat pillua enemmän kuin naiset kullia. Väestötasolla. Näin on ollut jo ennen kun lajimme alkoi kävellä kahdella jalalla.

Voit yrittää jankata vastaan ja yrittää selittää, että kissat koiria, jne. Ei se tosiseikkoja muuksi muuta.

Ei se ole noin yksiselitteistä ja määriteltavissä miehen näkökulmasta. Luonto on järjestänyt niin, että enemmistön naisten halujen syttymiseen vaaditaan miehen riiausta ja houkuttelua paritteluun jo hyvissä ajoin ennen seksiä. Sittenkin naiset tekee valinnan ja valitsee itse mieluisammat miehet. Tämä ei näytä mitenkään menevän monellakaan miehellä jakeluun, saati että pää kestää sen, ettei valinta ole miehen käsissä vaan naisen. Näin se on ollut aina ja tulee olemaankin. Naiset haluaa siinä missä miehetkin kun on oikea mies ja uros heidän halujaan herättämässä. Sitäkään ei monet miehet ymmärrä, että

Juu näin menee luonnossa ja tinderissä. Nainen valitsee.

Miehellä ne halut ovat, naisella ne pitää erikseen kaivaa esiin, jos niitä ylipäätään on.

Vierailija
142/144 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen nainen on seksuaalisesti haluton. Hyvin harvoja naisia seksi kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä olen ollut niin monen kanssa. Olen intohimoinen rakastaja, jonka tasolle muut eivät pääse, naiset eivät pääse siitä yli.

M48, guru

Vierailija
144/144 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen nainen on seksuaalisesti haluton. Hyvin harvoja naisia seksi kiinnostaa.

Niin sinä et saa heräämään.