Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksi ei kiinnosta naisia?

Vierailija
02.11.2022 |

Suhteen alussa seksiä on vähintään kerta viikko, mutta sitten jos alkaa vakavammin seurustelemaan, niin samalla loppuu seksin saaminenkin.

Johtuuko siitä että nainen sai miehen suhteeseen joten enää ei sitten tarvitse seksiä harrastaa?

Kommentit (165)

Vierailija
141/165 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt vaan haluavat pillua enemmän kuin naiset kullia. Väestötasolla. Näin on ollut jo ennen kun lajimme alkoi kävellä kahdella jalalla.

Voit yrittää jankata vastaan ja yrittää selittää, että kissat koiria, jne. Ei se tosiseikkoja muuksi muuta.

Ei se ole noin yksiselitteistä ja määriteltavissä miehen näkökulmasta. Luonto on järjestänyt niin, että enemmistön naisten halujen syttymiseen vaaditaan miehen riiausta ja houkuttelua paritteluun jo hyvissä ajoin ennen seksiä. Sittenkin naiset tekee valinnan ja valitsee itse mieluisammat miehet. Tämä ei näytä mitenkään menevän monellakaan miehellä jakeluun, saati että pää kestää sen, ettei valinta ole miehen käsissä vaan naisen. Näin se on ollut aina ja tulee olemaankin. Naiset haluaa siinä missä miehetkin kun on oikea mies ja uros heidän halujaan herättämässä. Sitäkään ei monet miehet ymmärrä, että

Juu näin menee luonnossa ja tinderissä. Nainen valitsee.

Miehellä ne halut ovat, naisella ne pitää erikseen kaivaa esiin, jos niitä ylipäätään on.

Vierailija
142/165 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen nainen on seksuaalisesti haluton. Hyvin harvoja naisia seksi kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/165 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä olen ollut niin monen kanssa. Olen intohimoinen rakastaja, jonka tasolle muut eivät pääse, naiset eivät pääse siitä yli.

M48, guru

Vierailija
144/165 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen nainen on seksuaalisesti haluton. Hyvin harvoja naisia seksi kiinnostaa.

Niin sinä et saa heräämään.

Vierailija
145/165 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mun monet ystävät valitsevat miehen usein ihan vaan ulkomuodon perusteella. Ja sitten koeajetaan se mies. Jos sattuu mies joka tyydyttää kuten haluamme, jatketaan. Ja silloin ainakin minä olen hyvin himokas, ollut aina. Seksiä haluan päivittäin.

Lopettakaa tuo paskan jauhaminen naisista. Itse ette vaan osaa/halua muuta kuin oman ilonne.

Mihinkään ei tuo "harvat naiset haluuaa"...perustu.

Vierailija
146/165 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja mun monet ystävät valitsevat miehen usein ihan vaan ulkomuodon perusteella. Ja sitten koeajetaan se mies. Jos sattuu mies joka tyydyttää kuten haluamme, jatketaan. Ja silloin ainakin minä olen hyvin himokas, ollut aina. Seksiä haluan päivittäin.

Lopettakaa tuo paskan jauhaminen naisista. Itse ette vaan osaa/halua muuta kuin oman ilonne.

Eli taas kaikki on miehistä kiinni, kun ei osata/haluta. 

Liikaa intohimoa ja nautintoa.

M48, guru

Vierailija
147/165 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit toki kirjoittaa nuo samat mietteet omana itsenäsi.Tämä on jo kolmas päivä flippaamistasi. 

t. Häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä aito M48, guru

Vierailija
148/165 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

Oletkos guru sitä mieltä, ettei miehen tekemisillä ole mitään vaikutusta naisen tyydytykseen ja sitä myötä naisen haluun. 

Vierailija
149/165 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

Oletkos guru sitä mieltä, ettei miehen tekemisillä ole mitään vaikutusta naisen tyydytykseen ja sitä myötä naisen haluun. 

Mistä minä tietäisin kun en ole tuon psykoositapauksen kirjoituksista tietoinen eikä sihe kiinnosta. 

Minua kiinnostaa ulkonevat sisrmmät häpyhuulet. Millaiset sinulla on? 

Vierailija
150/165 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerran tapasin komean (hyvin tunnetun muuten) miehen, ja sänkyyn  päädyimme. Oli niin karsea kokemus, että kesken yhdynnän sanoin että nyt lähden kotiin, tästä  ei tule mitään.

Sinne jäi mies, eikä toista kertaa tullut.

Vierailija
151/165 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerran tapasin komean (hyvin tunnetun muuten) miehen, ja sänkyyn  päädyimme. Oli niin karsea kokemus, että kesken yhdynnän sanoin että nyt lähden kotiin, tästä  ei tule mitään.

Millaiset sisemmät häpyhuulet sinulla on? Innie vai outie häbärit? 

Vierailija
152/165 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä, kun ei mies muuta pysty sanomaan, turvaudutaan ääliövastaukseen. 

Vierailija
153/165 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

En osaa sanoa, olen intohimon ja nautinnon skaaloilla normaaleja miehiä ylempänä. Naiset parveilevat ympärilläni ja tyydytän heidät kaikki pelkällä olemassaolollani. Jokaisella on ristinsä kannettavana.

M48, guru

Vierailija
154/165 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä, kun ei mies muuta pysty sanomaan, turvaudutaan ääliövastaukseen. 

Se oli kysymys. Vastaisitko siihen.

Vierailija
155/165 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

En osaa sanoa, olen intohimon ja nautinnon skaaloilla normaaleja miehiä ylemp

Eikä, källeen, sanaakaan häpyhuulista. Siitä tunnistaa väärentäjän. 😘

Vierailija
156/165 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvista typoista väärentäjä tunnistaa. Ei osaa edes kirjoittaa.

M48 trueguru

Vierailija
157/165 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvista typoista väärentäjä tunnistaa. Ei osaa edes kirjoittaa.

M48 trueguru

Niinpä, tuossakin oli kirjoitusvirhe. Väärentäjä tunnistaa kusettajan, sanotaanko näin.

Tällä kertaa ajatelin czechcasting -mallien roikkuvia häppäreitä. Onko sinulle ennalta tuttu sivusto? Työkalupakkiisi siis tämäkin :)

Vierailija
158/165 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä jotain häppärikontettia niin tsekataan oletko true vai trolli. Ja kerro myös syy miksi et todellakaan aio tehdä niin ;)

Vierailija
159/165 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit toki kirjoittaa nuo samat mietteet omana itsenäsi.Tämä on jo kolmas päivä flippaamistasi. 

t. Häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä aito M48, guru

Olet näemmä saanut saman niccejä varastavan mulkun riesaksesi kuin minä, jota Pateksi kutsuttu. Samaisesta syystä en ole enää niccejä käyttänyt , kun aina joku mulkku alkanut esiintymään minuna heti kun minusta tullut tutumpi kirjoittaja. Nyt saanut kirjoitella rauhassa, kun vain toisinaan stalkkari huomaa ja toisinaan luulee ja huilee etten ole saitilla. Ei vaikka juuri on lukenut kirjoittamaani, muttei pöljä ole tajunnut. 

Tsemppiä mulkun kanssa. Kohta se huutaa taas kuin hinaaja. 

Vierailija
160/165 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista että hän ei kykene suoriutumaan roolistaan vulvan ihailijana vaan epäonnistuu toistuvasti. Temuversio minusta 😘, roskiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi