Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksi ei kiinnosta naisia?

Vierailija
02.11.2022 |

Suhteen alussa seksiä on vähintään kerta viikko, mutta sitten jos alkaa vakavammin seurustelemaan, niin samalla loppuu seksin saaminenkin.

Johtuuko siitä että nainen sai miehen suhteeseen joten enää ei sitten tarvitse seksiä harrastaa?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on halut loppuneet jos A) mies on huono seksissä eikä parannu edes palautteella tai B) mies on muuten suhteessa huono, esim itsekäs tai ei ole kiinnostunut minusta ihmisenä. Toki molemmissa tapauksissa koko suhde on tuomittu, mutta ei se aina etenkään nuorempana ole (ollut) niin helppoa heti lopettaa suhdetta.

Vierailija
42/56 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jos mies pyrkii vain panolle (kuten useimmat) niin siihen jää. Mutta jos on kiinnostunut myös minun nautinnostani, ja myös antaa sitä nautintoa, eli orgasmeja, äänestän jatkoon. Ihan yksinkertaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina suhde loppunut ennen kuin seksi. 

Vierailija
44/56 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat niin täydellisiä. Vika on aina miehessä. Jos mies sitä, tätä ja tota niin ehkä antaisin. Jos siis mies sen jälkeen... itsessä ei koskaan vikaa.

Vierailija
45/56 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä halut ovat suoraan verrannollisia siihen kuinka naiseksi mies saa minut tuntemaan. Alussa kohtelu on hyvää ja imartelee niin himot on huipussa. Vakiintuneessa suhteessa kun mies siirtyy rötväämään pelikonsolin eteen niin himot alkaa hiipumaan.

Vierailija
46/56 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat niin täydellisiä. Vika on aina miehessä. Jos mies sitä, tätä ja tota niin ehkä antaisin. Jos siis mies sen jälkeen... itsessä ei koskaan vikaa.

No ei minun tarvitse olla täydellinen että minulla voi olla standardeja. En "anna" eli en harrasta seksiä jos mies on tyly, välinpitämätön, itsekäs (sängyssä tai muuten), laiska (ks. edellinen) tai muuten epämiellyttävä. 

Ei vika välttämättä ole kenessäkään jos ei halut kohtaa mutta kyllä miehessä tai naisessa voi myös helposti olla sellaista "vikaa" ettei toinen enää seksiä haluakaan. 

Hyväntekeväisyytenäkö sinä itse täydellisyys annat niin miehille kuin naisille jos he sinulta haluavat? Ai et vai? 

Vierailija
47/56 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille naisille tyypillinen tapa on syyllistää miestä naisen omista vajavaisuuksista. Ja sellaisena moni nainen oman haluttomuutensa kokee. Onneksi tästä löytyy tutkimustietoa. Miehet ovat merkittävästi halukkaampia kuin naiset ihan lähtökohtaisesti. Kaikkein vähiten seksiä harrastetaan lesbosuhteissa, ja harmillisesti he eivät oikein voi syyttää siitä miehiä. 

"Mitä vanhemmasta ikäryhmästä on kyse, sitä harvemmin sekä naiset että miehet tuntevat seksuaalista halua. Silti kuusikymppisetkin miehet tuntevat seksuaalista halua useammin kuin nuorinkaan naisikäryhmä."

https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/tahdotko-suomalaisten-paris…

Vierailija
48/56 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on jatkuvasti ongelmia naisten (monikossa) kanssa, niin kannattaisi tarkistaa omaa asennettaan ja asennoitumista naiseen ihmisenä ja miten hänet pitäisi tyydyttää. 

Vierailija
49/56 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. No ite ainakin kyllästyn. Se on vähän sillein, että kun on kerran tyypin alasti nähnyt, mitäpä siinä sitten enää on mielenkiintoista?

Vierailija
50/56 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halu vaan hiipuu, siihen ei auta mikään ja niin sen on luonto tehnyt. Minulla on mies joka on hyvä sängyssä ja suostun kyllä seksiin, mutta ei haittaisi jos loppuisi ja ne alkuaikojen pitkät sessiot tuntuu jo ajatuksena epämiellyttäviltä. Ei mieskään ehdottele enää niitä vaan harrastamme tylsää parisuhdesksiä jossa vaihtelua tuovat eri asennot. En tiedä onko hänkin kyllästynyt vai johtuuko tämä minusta. Joskus otan itseni niskasta kiinni ja annan blow jobin mutta ajattelen koko ajan muuta ja tehtävä tuntuu aika epämiellyttävältä. En usko että meissä kummassakaan on mitään vikaa, näin se vaan menee.

Vierailija
51/56 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä sama juttu. Vaimo harrastaa seksiä kanssani vain pari kertaa vuodessa. Nämäkin varmaan vain, koska olen asiasta maininnut.

Paremmin pärjää, kun ei mieti enää seksiä ollenkaan.

Välillä tulee kyllä mietittyä, että olisko vain parempi ottaa ero. Ehkä sitä vois vielä löytää naisen joka on kiinnostunut myös minusta.

Vierailija
52/56 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se halu vaan hiipuu, siihen ei auta mikään ja niin sen on luonto tehnyt. Minulla on mies joka on hyvä sängyssä ja suostun kyllä seksiin, mutta ei haittaisi jos loppuisi ja ne alkuaikojen pitkät sessiot tuntuu jo ajatuksena epämiellyttäviltä. Ei mieskään ehdottele enää niitä vaan harrastamme tylsää parisuhdesksiä jossa vaihtelua tuovat eri asennot. En tiedä onko hänkin kyllästynyt vai johtuuko tämä minusta. Joskus otan itseni niskasta kiinni ja annan blow jobin mutta ajattelen koko ajan muuta ja tehtävä tuntuu aika epämiellyttävältä. En usko että meissä kummassakaan on mitään vikaa, näin se vaan menee.

Lisään tähän omaan kirjoitukseeni että annan miehelle aina kun hän ehdottaa ja itsekin voin kysyä että milloin olisi aika, kun tiedän että hän usein haluaa. Tällaiseen tilanteeseen pääsee, kun mies on huomaavainen ja puhdas ja seksiin liittyy aina se, että minäkin saan orgasmin ja jälkikäteen halailua ja mies kuuntelee asioitani. Jos en saisi seksiltä kaikkea tätä, en suostuisi. Vain suhteen alkukiimassa spontaani seksi kiinnostaa naisia, sen jälkeen hiipuu. Olen miettinyt että varmaan monet miehetkään eivät siitä seksistä niin välitä kun eivät jaksa nähdä sen eteen vaivaa. 

Vierailija
53/56 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on miehen syytä jotenkin

Vierailija
54/56 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan se on miehen syytä jotenkin

Näin on. Mutta onneksi maailmasta löytyy halukkaita naisia, eikä ole mikään pakko roikkua suhteessa, jossa seksiä ei ole. Ihan oma valinta, millaisessa suhteessa haluaa olla.

Vierailija
55/56 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on vaihdannan väline, jos annat naiselle kaiken ja kaikkesi ilmankin, niin varmasti on suhtesi seksitön, kunnes kyllästyt ja ryhdyt paremman naisen kanssa kimppaan.

Vierailija
56/56 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä turhia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi