Älä käy sähkökatkojen aikana vessassa, puolustusministeriö ohjeistaa
Kommentit (1627)
Vierailija kirjoitti:
Yksi sana: käsikakka.
Miten olis sankokakka?
Vai oikein puolustusministeriö 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tietysti voisi olla myös sellainen kulkeva vessarobotti johon tyhjentää astia, niitä kulkisi automaatilla ympäri kaupunkia heti kun sähkö poikki. Vaikka bajamaja joka olisikin robotti ja rymistelisi sitten menemään. Jos jumittuisi niin ihmiset kyllä tyrkkäisivät taas mäkeen.
kuolen nauruun, tää oli niin hauska 😂😂
Miksi tiedote tuli PUOLUSTUSministeriöstä. Ei varmaan liity mitenkään Suomen sotimiseen Venäjää vastaan?! :-O
Tää tiedote ei ns. vanhentunut hyvin. Vainoharhaiset luuli, että oikeasti jotakin katkoja tulossa.
Mun lapset on aikuisia ja heillä on omat perheet. he ovat omaksuneet itseellisen elämän, eikä tarvi siihen hullujen eduskuntalaisten neuvoja. Meidän perhe lapsineen ja lastenlapsineetn ovat omatoimisia ihmisiä kaikki, eikä tehdä niinkuin muut sanoo. Jokainen fiksu ihminen osaa itse ja tietää itse mikä on hänelle hyväksi. Eduskunta vaan haluaa orjuuttaa ihmisiä ja määrätä heidän elämää, meidän ei määrää.
Jos menisimme samalla muotilla kuin muut ja miten eduskunta määrää sinun elämää, olisimme katastrofalisessa tilassa.
Emme käsitä miten jotkut antavat toisten määritellä miten elät, mitä syöt, mihin menet, mitä sanot, missä olet, mitä ostat, mitä harrastat ym... aivan järjen vastaista.
Meidän perhe ja suku osaa itse tietää, eikä ole riippuvasia muista.
Nyt onneksi asia on ratkaistu siten että myös sähkökatkojen aikana voi käydä vessassa. Onhan?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pissat ämpäriin ja kaataa pissat veesee pöntön säiliöön. Kakka normaalisti pönttöön. Huuhtelee pöntön pissalla.
Niksipirkka kamaa !!
Niin onkin! Tää pisti naurattaan vakavalla asialla😂
Mut oikeesti meillä on täällä maalla sähkökatkoihin totuttu. Jopa useita päiviä ovat kestäneet. Silloin ei
vessaakaan voi tietenkään vetää.
Paitsi meillä on se hyvä juttu että voidaan huuhdella pönttö sadevedellä. Jopa lumestakin on vettä sulateltu. Jätevedet menee omaan säiliöön. Kesällä huussi on kätsy!
Kyllä toi ämpäriin tarpeitten tekeminen on todellakin järkevämpää kuin alkaa virittelemään mitään muovipusseja. Tai portatiivin voi tehdä vaikka itse jos ei oo rahaa ostaa sellaista.
Lapset potalle ja tyhjennetään potta siihen portatiiviin. Siis kaupungissa tekisin näin.
Kahden tunnin kiertävä sähkökatko ei ole todellakaan vakava juttu.
Hei, olen blondi, myönnän. Luin puolustusministeriön sivut poikkeusoloissa ja Kyllä, kyllä siellä oli seikkaperäiset ohjeet jos tulee sähkökatko, vesikatto. Kannattaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lukihäiriö. Leikisti en tätäkään artikkelia nähnyt. Kai ne jakaa ohjeet miten ja mihin ne tarpeet pitää tehdä.? Toki sitä aikuisten vaippojakin vois käydä ostamassa. Helpompi se kun virittää pussia pönttöön.
Kai olet varastoinut riittävän määrän niitä vaippoja? Sähkökatkon aikana ei kaupat myy yhtään mitään.
Saa pönttöön kakata, mutta ei saa vetää.
Olen keksinyt ratkaisun. Sähkökatkojen aikana kuvittelen olevani lokki ja käyn kakkimassa autojen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti voisi olla myös sellainen kulkeva vessarobotti johon tyhjentää astia, niitä kulkisi automaatilla ympäri kaupunkia heti kun sähkö poikki. Vaikka bajamaja joka olisikin robotti ja rymistelisi sitten menemään. Jos jumittuisi niin ihmiset kyllä tyrkkäisivät taas mäkeen.
Kiitos. Tai VC voltti robottibajamaja ruokarobotin kokoinen jonka voisi tilata pihalle kun ois iso hätä! Sillä vois olla pyörät alla! Ja toimisi kuin ruokarobotti mutta toisessa tehtävässä pyttynä. Se osaisi mennä siimekseen että saisi kyykkiä suojassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Tai VC voltti robottibajamaja ruokarobotin kokoinen jonka voisi tilata pihalle kun ois iso hätä! Sillä vois olla pyörät alla! Ja toimisi kuin ruokarobotti mutta toisessa tehtävässä pyttynä. Se osaisi mennä siimekseen että saisi kyykkiä suojassa
Sehän voisi olla wc pytyn muotoinenkin sekaannusten vältt! Se rymistelisi sitten kotiin!
Vierailija kirjoitti:
Tämmöistä retoriikkaa käydään vuonna 2023 vauraassa, tasa-arvoisessa hyvinvointivaltiossa. Tapellaan, kenelle riittää energiaa ja kenellä on sitä varaa ostaa. Suomi on viherhulluudessaan mennyt liian pitkälle. Edellisen hallituksen jälkiä tässä nyt siivotaan.
Venäjä on ilmoittanut olevansa sodassa länttä vastaan ja pitävänsä myös Suomea vihollisena. Tuskin ne tänne silti asein hyökkäävät, kun kuulumme nyt Natoon, mutta tuollaista hybridi-kiusantekoa hyvinkin kuin sabotoida sähkönjakelua talvipakkasilla. Ihan oman asumismukavuuden takia jokaisen kannattaa varautua yllättäviin sähkökatkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tiedote tuli PUOLUSTUSministeriöstä. Ei varmaan liity mitenkään Suomen sotimiseen Venäjää vastaan?! :-O
Kuvittele nyt. Ryhmä huippukoulutettuja ammattisotilaita räjäyttää lähiöasunnon oven, paiskaa kaasukranaatit ja flashbangit luukkuun sekä vyöryttää koko kämpän huomatakseen kahlaavansa kusessa ja paskassa.
Vihreiden ansiosta sähkö loppuu, jos ei tuule. Istumme pimeässä. Valmistamme ruokamme kolmelta yöllä ja pesemme astiamme ja pyykit. Ulostamme muovipusseihin ja heitämme ne ulos. Vihreä puolue 2023.
Vierailija kirjoitti:
Hei, olen blondi, myönnän. Luin puolustusministeriön sivut poikkeusoloissa ja Kyllä, kyllä siellä oli seikkaperäiset ohjeet jos tulee sähkökatko, vesikatto. Kannattaa lukea.
Olen aina pitänyt blondeista!
Vierailija kirjoitti:
Onnea on olla kissanomistaja. Käyn sen laatikolla katkojen aikaan.
Mitä kissasi siitä pitää? Mahtaa olla viikset pörhöllä ja häntä pystyssä!
Kun asuu ok talossa,niin ei tuollaisia ongelmia edes ole.
Sähköä saa jokatapauksessa omasta aurinkopaneeli järjestelmästä,vesi tulee omasta lähteestä ja viemärikärjestelmäkin on oma.
Kerrostaloissa asuu vain kommunistit ja viherpipertäjät.