Älä käy sähkökatkojen aikana vessassa, puolustusministeriö ohjeistaa
Kommentit (1627)
Sillon mennään, kun asiat vaatii. Siinä paljon katkot pitele!
Muistakaa kouluissa, että sähkökatkon aikana opettajat kuljettavat lasten ulosteet pusseissa ulos roskikseen. Tästä on annettu asetukset.
Jos pöntön säiliössä on vettä niin voi sen kerran vetää !
Vierailija kirjoitti:
Pissat ämpäriin ja kaataa pissat veesee pöntön säiliöön. Kakka normaalisti pönttöön. Huuhtelee pöntön pissalla.
Niksipirkka kamaa !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit paska vaan haisee ja balalaikka soi?
Päästään ihan neukkukuutioisamme neukkutunnelmaan 😭Keitetään vielä porukalla kunnon kaalikeitot, niin hajusinfonia on täydellinen.
..Paloviinaa perään niin meno on kuin pyccälandiassa konsanaan, paska haisee ja balalaikka soi !
Saako yleiseen puistoon asentaa silloin riukusysteemin?
Vanhat puhelinkopit voisi muuttaa yleisiksi ulkohuusseiksi.
Vierailija kirjoitti:
Asun ylimässä kerroksessa ja todellakin teen tarpeet jos tarvitsee.
Todellakin maksat sitten kun putket tukkeutuvat jätöksestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Saako yleiseen puistoon asentaa silloin riukusysteemin?
Kannellinen ämpäri on ihan kätevä.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa kouluissa, että sähkökatkon aikana opettajat kuljettavat lasten ulosteet pusseissa ulos roskikseen. Tästä on annettu asetukset.
Kyllä se sinun kullannuppusi kantaa ihan omin pikku kätösin kakkapussukkansa määrättyyn paikkaan.
Minä olen itselleellinen ihminen ja opetan lapsilleni saman, ettei usko yhteenskää ohjeeseen, mikä tutlee valtiovallalta tai muualta. Teemme kuin itse haluamme. Niin tekevät eduskuntakin.
Käymme vessassa kun haluamme, käytämme säkö kun haluamme, ajamme bensa autolla kun haluamme, on typerää tehdä mitäkäsketään. Suomesta on tullut snelupoliittinen maa, että meille sanotaan mitä pitää tehdä. MUTTA ME EMME TEE.
Emme käytä lypuhelinta emme luottokortteja, maksamme käteisellä ja soitamme näppäinpuhelimella ja lakut tulevat paperisina.
Me osaamme itse elää oman elämän, ei tarvitä kenenkään ohejistuksia. EMME OLE TYHMIÄ VAAN TEEMME MIKÄ MEILLE ON PARASTA. nauramme aina moisille kielloille ja käskyille... hehee... niissä ei ole mitään jräkee.
Alkoholikin säännöstellään mutta itse eduskuntalaiset on kännissä päivittäin! He pitävät kansaa tyhminä ja lapsina joille sanotaan mitä teet ja mihin meet. Tosin alkoholia emme käytä joten ei koske meitä. Mutta me emme tee niin kun sanotaan, meidän oma ajatusmaailma on paras, huiiis, v..uun kaikki säädökset.
Lyhytkin sähkökatko vaikuttaa kuitenkin jätevesihuoltoon, sillä veden siirtämiseen jätevedenpuhdistamoille käytetään sähköllä toimivia pumppuja, jotka pysähtyvät katkon ajaksi. Jos pumppua ei ole varustettu varavoimalla, ei jätevesi pääse katkon aikana liikkumaan putkessa eteenpäin.
Veden laskemista viemäriin tulee katkon aikana välttää, jotta viemäriverkoston jätevedet eivät aiheuta ylivuotoja ympäristöön tai viemärien tulvimista kiinteistöihin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itselleellinen ihminen ja opetan lapsilleni saman, ettei usko yhteenskää ohjeeseen, mikä tutlee valtiovallalta tai muualta. Teemme kuin itse haluamme. Niin tekevät eduskuntakin.
Käymme vessassa kun haluamme, käytämme säkö kun haluamme, ajamme bensa autolla kun haluamme, on typerää tehdä mitäkäsketään. Suomesta on tullut snelupoliittinen maa, että meille sanotaan mitä pitää tehdä. MUTTA ME EMME TEE.
Emme käytä lypuhelinta emme luottokortteja, maksamme käteisellä ja soitamme näppäinpuhelimella ja lakut tulevat paperisina.
Me osaamme itse elää oman elämän, ei tarvitä kenenkään ohejistuksia. EMME OLE TYHMIÄ VAAN TEEMME MIKÄ MEILLE ON PARASTA. nauramme aina moisille kielloille ja käskyille... hehee... niissä ei ole mitään jräkee.
Alkoholikin säännöstellään mutta itse eduskuntalaiset on kännissä päivittäin! He pitävät kansaa tyhminä ja lapsina joille sanotaan mitä teet ja mihin meet. Tosin alkoholia emme käytä joten ei koske meitä. Mutta me emme tee niin kun sanotaan, meidän oma ajatusmaailma on paras, huiiis, v..uun kaikki säädökset.
Mikä sopii Juppiterille ei sovi härälle.
Vierailija kirjoitti:
Asun ylimässä kerroksessa ja todellakin teen tarpeet jos tarvitsee.
Toki avannet sitten myös viemärin?
Vierailija kirjoitti:
TYHMÄ sinä olet - ja kasvatat lapsistasikin samanlaisia.
Kun sähköt on poikki ja pimeää, on vaikea nähdä kuka on kyykkypaskannut keskelle pihaa tai kussut istutuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos pöntön säiliössä on vettä niin voi sen kerran vetää !
Pökäleesi ei silti liiku putkistossa, jos pumput eivät sähkönpuutteessa pyöri.
Kakata tai pissata voi lattiallekin tai vaikka ämpäriin. Suomalaisethan rakastavat suorastaan ämpäreitä! Myöhemmin sitten voi siivota sotkut.
Tämmöistä retoriikkaa käydään vuonna 2023 vauraassa, tasa-arvoisessa hyvinvointivaltiossa. Tapellaan, kenelle riittää energiaa ja kenellä on sitä varaa ostaa. Suomi on viherhulluudessaan mennyt liian pitkälle. Edellisen hallituksen jälkiä tässä nyt siivotaan.
Teen tarpeet ämpäriin ja heitän parvekkeelta alas. Ei tehdä numeroa mitättömästä asiasta.