Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä käy sähkökatkojen aikana vessassa, puolustusministeriö ohjeistaa

Vierailija
02.11.2022 |

Kommentit (1627)

Vierailija
1521/1627 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulla pussi muovinen!

daadirlandirlandaa

Siihen paskon käskyyn alistuen!

daadirlandirlandaa

Koht ei varmaan papruukaa

daadirlandirlandaa

Sit täytyy pyyhkii sukkaan vaa

daadirlandirlandaa

;D

Vierailija
1522/1627 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kaupungilla sähkökatkon sattuessa, etsin vanhimman julkisen käymälän, teen isot tarpeet ja käytän puoli rullaa wc-paperia. Kellarissa asukkaiden puusukset ja talvipalttoot uivat paskassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/1627 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan tasan tarkkaan käyn ja just niin paljon ja usein kuin tarvitseekin. Ei ole minun syytäni, että jossain Ukrainassa ääliöt tappelevat keskenään.

Vierailija
1524/1627 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän tuli aika huvittava ketju :D

Kakka asioitten käsittely auttaa lasta luovuuteen, sen pidättely johtaa jähmettymiseen taas. Antaa siis ketjun inspiroida.

Vierailija
1525/1627 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saadaan taas aikaa ulinaa. Point and shriek ja julista, että suomalaiset ovat tyhmiä, kun eivät halua pilata asuntojaan paskavedellä. Minä poika se paskon minne tahdon ja vaikka housuihini, jos niikseen tulee. Näin on ja mikään ei estä.

Venäläiset osaavat tämänkin maailman parhaasti eikä koskaan missään lue esimerkiksi, että lift nje rabotajet. Johtuu kylläkin tämä paskantamishomma siitä, että puolet kansasta ruikkii lattiassa olevaan reikään tai pihan perällä olevaan huussiin.

Niitä sähkökatkoksia jos tulee, niin kuinka monen paskahätä ylipäätään osuu siihen ajankohtaan? Ja viikosta toiseen.

Vierailija
1526/1627 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpulkan keksijä: ehdotan keksintösi nimeksi nimeksi Viipottaja. Mitä nimeä sinä ehdotat?

Vierailija
1527/1627 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa uidaan kusessa ja paskassa, maalla myhäillään tyytyväisinä ettei mitään ongelmaa. On se prkl että pitää nykypäivänä vielä nykypäivän kodissa miettiä että saako käydä paskalla vai ei. Maksan kallista vuokraa ja veroja paskasta neukkukuutiosta, minä väännän paskan sillon kun paskattaa. Teen vaikka sen huussin sinne parvekkeelle ja vedän poistoputken ränniin jos muuten ei vessaan pääse. Eri arvoisessa asemassa on kaupunkilaiset ja maalaiset!

Vierailija
1528/1627 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkeen te lampaat alistutte, ei voi enää muuta sanoa. Jos puolustusministeriö käskee hyppäämään katolta, varmaan hyppäätte.

Mitä kurjempaa sen enemmän "säästetään" sitten ihmetellään syntyvyyden laskua ja ollaan hoomoilasena että ei kelpaa olemattomat työpaikat.

Vierailija
1529/1627 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkeen te lampaat alistutte, ei voi enää muuta sanoa. Jos puolustusministeriö käskee hyppäämään katolta, varmaan hyppäätte.

Mitä kurjempaa sen enemmän "säästetään" sitten ihmetellään syntyvyyden laskua ja ollaan hoomoilasena että ei kelpaa olemattomat työpaikat.

Jännä ettei syntyvyyden laskun syistä ole ollenkaan juttuja mediassa, se vaan annetaan tapahtua - mikä on todella outoa. Kerran oli vielä artikkeli jossa tuumittiin, että sitten joskus tulevaisuudessa oli vaan kansa ja nimeltä Suomi ja se vaan vaikutti aikansa Pohjolasssa. Tämä kylmäsi kyllä kovasti.

Vierailija
1530/1627 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, pidätelläänpä sitten. 8 tunnin katko. Siinä on sen jälkeen housuja pestävänä.

Ennustetut sähkökatkot on 2 tuntia. Jokainen normi aikuinen ihminen pystyy tuon ajan pidättelemään.

Vierailija
1531/1627 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiöt järjestävät lakisääteiset bajamajat pihoille. Hajaantukaa.

Vierailija
1532/1627 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostaloja tuo vessan käyttökielto koskee. Mä perustan "paska ja pissa-pisteen" kotiini, omakotitalo kerrostaloalueen läheisyydessä. Avoinna 24/7. Tunnelmavalaistus, ei haittaa sähkökatkoksetkaan. Paperit talon puolesta.

P.S.  1 kakka ja/tai pissa/käynti.  

Minäpä olen perustanut  kakka ja pissa auton!  Hieman niin kuin jäätelöauto tyyliin ajelen kylillä ja kättä huiskimalla pääsee viihtyisään koppiin asioimaan.  

Vierailija
1533/1627 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan, että sähkö ja vesikatko kestää kolme päivää tai enempikin.

Ämpäteitä muutama ja ne vuorataan muovipussilla, siihen sitten istutaan ja tehdään ne isommat tarpeet. Astiaa voi säilyttää parvekkeella kannella suljettuna. Sanomalehtiä voi käyttää lisäksi.

Ne tarpeet kannattaa tehdä parvekkeella, ettei huoneet ala haista, sillä ilmastointi ei ehkä toimi.

Ja voihan sitä mennä metsäänkin kyykkimään tarpeille. On sitä ennenkin ulkona paskottu kovallakin pakkasella ulkohuusseissa on tehty kaikki tarpeet.

Kannattaa viimestään nyt säästää ne isot 5-10 litran muoviset lähdevesipullot, niihin mahtuu paljon nestemäistä ainetta ja ne sitten tyhjennetään ulos johoinkin sopivaan paikkaan.

Mutta jos vedestä on pulaa, niin astioita ei ehkä niin usein tarvitse tyhjentää.

Vierailija
1534/1627 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tulevat sähkösukset?

Puolustusvoimille olisi suunnaton hyöty sähkösuksista.

Vierailija
1535/1627 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös robottipulkkia jotka veisivät hangella ruokaa ja panoksi jne, ohjattuina. Ne vaan operoisivat ei tarviisi jonkun juosta viemässä pizzaa rintamalle.

Vierailija
1536/1627 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskannat joko tien viereen tai metsään tai sitten ämpäriin tai sanomalehdelle.Ämpäri 1 on ulosteille ämpäri 2 on puhtaalle vedelle missä kansi.Hätä tilassa voit käyttää roskista tai ruuan jäte astiaa. Lapset käy potalla joten älä hävitä pottaa.Jos vieressä on järvi tai meri käyt nostamassa sieltä vettä kaadat sen pyttyyn niin haju loppuu ja päälle kloriiniia.Pidät ämpäriä kerrostalossa varalla näihin vesi tarpeisiin.Osaat ihan varmasti lämmittää vettä lumesta vaikka ulkona grillissä tai sulattaa lunta siinä ämpärissä ellet ole sairas.Sellainen kuin villahuopa on hyvä ostos mikäli asunto tilapäisesti kylmenee.Lasten täkit voi helposti ommella yhteen kun ne on pessyt saat uuden isomman peiton niistä. Asunnoissa on useimmin pyyhkeitä mitä voit leikata pesulapuksi tai perseenpyyhkimiseen kuten myös sanomalehteä tyynyliinaa jos vesi on poikki eikä paperia saa.Ikävää tietysti laittomasti maassa olevilla joilla ei ole omaa tavaraa täällä jotka varastelee muiden tavaroita.Omassa maassa on helpompi toimia kuitenkin.Mökillä samoin jos loppuu perustarvikkeet voi käyttää niitä mitä on kuten lehtiä ja tuohta.Jos jää jumiin jonnekin voi käyttää hätä rakettia tai savua merkkinä että on ihmisiä alueella.

Vierailija
1537/1627 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostaloja tuo vessan käyttökielto koskee. Mä perustan "paska ja pissa-pisteen" kotiini, omakotitalo kerrostaloalueen läheisyydessä. Avoinna 24/7. Tunnelmavalaistus, ei haittaa sähkökatkoksetkaan. Paperit talon puolesta.

Minäpä olen perustanut  kakka ja pissa auton!  Hieman niin kuin jäätelöauto tyyliin ajelen kylillä ja kättä huiskimalla pääsee viihtyisään koppiin asioimaan.  

Mikä tunnarimusa  autoon?

Vierailija
1538/1627 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään onneksi kaupoissa on vanhuksillekin housunsuojia ja Erikokoisia suojia tiputteluun ja niitä voi varata myös ja muita nehän käy vessapaperia jos loppuu.Nuoriso tekisi hyvin jos veisi vanhoille sukulaisilleen vessapaperit nessut ja tiputtelu suojat.On sitten kun tarvii niitä.Mitä vanhoilta jää voi nuoret käyttää.Ison limu pullon voi kyllä pitää varalla mihin ottaa vettä jos vesi menee poikki tai on poikki voi hakea siihen vettä. YouTube oli videoita missä joku läski joukko marssi KAIKKI ERITAHTIIN jokainen löntysteli omaan tahtiin armeijan puku päällä nämä kuuluu ryhmään itsetuhoiset.

Vierailija
1539/1627 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tunnarimusa  autoon?

Ehdotan Finalndia hymnin jykeviä alkutöräyksiä.

Se kun alkaisi soida kulmilla tietäisi että hetki on koettanut; mun mentävä on.

Vierailija
1540/1627 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi pitsat pitää kieltää ne tukkii suolet lihottaa niissä on yli tuhat kaloria ja niitä ei tosiaan tilata mihinkään sotatilassa kertomaan viholliselle missä ollaan. Hölmöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi