Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisen raha-asiat

Vierailija
02.11.2022 |

Minulla on säästässä tilillä 43.000e. On myös velaton rivitalo asunto mutta on remontoimaton ja juuri ja juuri asumiskunnossa. arvoa tällä ei ole kuin ehkä 60.000e. Muutakaan velkaa minulla ei ole. Olen jo 39v ja tälläinen taloudellinen tilanne, onko ihan toivoton ja huono?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantamisen varaa on kosolti. Itselläni on säästössä 67.000 euroa ja osakkeisiin sijoitettuna reilu 10.000 euroa. Lisäksi velaton omakotitalo hyvällä alueella ja velaton auto, josta tosin saisi vain noin 5000 euroa jos sen myisi.

Selvähän se kuten sekin, että me molemmat trollataan - eikö vain?

Vierailija
2/9 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huolestuttavaa kun haet mammapalstalta hyväksyntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko että olet tätä toistellut jo useasti? Ota yhteyttä terveydenhoitoon alkavan muistisairauden toteamiseksi, apua on saatavilla. Mitä nopeammin sairaus todetaan ja saadaan lääkitys ja mahdolliset tukitoimet kuntoon, sitä useampia hyviä vuosia voi vielä olla ja saatat selvitä itsenäisesti asuenkin vielä pitkään.

Vierailija
4/9 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parantamisen varaa on kosolti. Itselläni on säästössä 67.000 euroa ja osakkeisiin sijoitettuna reilu 10.000 euroa. Lisäksi velaton omakotitalo hyvällä alueella ja velaton auto, josta tosin saisi vain noin 5000 euroa jos sen myisi.

En trollaa, oma aloitukseni on täysin totta, valitettavasti noin huono tilanne mitä kerroin. ap

Vierailija
5/9 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En trollaa, oma aloitukseni on täysin totta, valitettavasti noin huono tilanne mitä kerroin. ap

Sinulla on kohtuullisen hyvä taloustilanne. Jos haaveilet remontista, tee se vähitellen pienissä osissa vähitellen, niin et menetä puskuria.

Vierailija
6/9 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä tämä aloitus. Miten olisi hoitoon hakeutuminen ja vahva psyykelääkitys? Lopettaisiko se tämän sinun tapasi?

Vierailija
7/9 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 40 ja vaatteiden lisäksi omistan vain kännykän. Hyvin pyyhkii silti ja olen onnellisuuden huipulla.

Vierailija
8/9 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä tämä aloitus. Miten olisi hoitoon hakeutuminen ja vahva psyykelääkitys? Lopettaisiko se tämän sinun tapasi?

Jotain apuahan aloittaja selvästi tarvitsee. Hän on huolestunut rahatilanteestaan ja pelkää että ei pärjää. Mahdollisesti myös pelkää nälkää ja siksi syö nyt joka päivä yli tarpeen, eli lihottaa itseään nälähädän varalle.

Vierailija
9/9 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi