Ovatkohan nuo turbohuuli naiset omasta mielestään kauniita?
Liialliset huulitäytteet tekevät naisista vähemmän viehättäviä. Ohuisiin huuliin pistetyt täytteet näkyvät ikävinä juonteina täytteen reunoilla puhuessa. Eivätkö he itse huomaa sitä? Onko heidän kauneusihanne jotenkin kieroutunut, vai mistä johtuu että tavis naisetkin ottavat täytettä huuliin.
Kommentit (342)
Saralla täydelliset 😍
https://is.mediadelivery.fi/img/468/a6f4e5255b3a95ff6f98d6cf75a086bf.jp…
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomissa Sara S. Huulet! Jumankekka se nainen on pannut naamansa överiksi. Eikö se itse tajua mitä alkaa muistuttamaan makkarahuulineen.
Sanoi ettei oo täytteitä ottanut! Instassa erään pistoshoitajan sivuilla video missä Saralla laitetaan täytettä huuliin 😅 Itse kiistää vaikka asiasta video olemassa 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomissa Sara S. Huulet! Jumankekka se nainen on pannut naamansa överiksi. Eikö se itse tajua mitä alkaa muistuttamaan makkarahuulineen.
Sanoi ettei oo täytteitä ottanut! Instassa erään pistoshoitajan sivuilla video missä Saralla laitetaan täytettä huuliin 😅 Itse kiistää vaikka asiasta video olemassa 🙈
Nolo 👍
Alan pikkuhiljaa ymmärtää miksi normaalijärkiset aikuiset miehet nykyään kuolaavat perääni: Viihdyn kehossani enkä kaipaa lisukkeita. Olen ihan tavallisen nätti, en missi mutta en rumakaan, kropassa on hiukan ylimääräistä mutta ei löysää, olen melko luomu: ei ole tatuointeja, lävistyksiä, täytteitä, lisäkkeitä tai muuta ylimääräistä. Hiukset on sävytetty oman värin lähelle, ripset ja kulmat on omasta takaa riittävän tuuheat enkä pukeudu tyrkkyvaatteisiin. Lisäksi järki juoksee ja mukavakin olen.
Jos olisin mies, kaikki turhakkeet olisivat red flag
Vierailija kirjoitti:
Alan pikkuhiljaa ymmärtää miksi normaalijärkiset aikuiset miehet nykyään kuolaavat perääni: Viihdyn kehossani enkä kaipaa lisukkeita. Olen ihan tavallisen nätti, en missi mutta en rumakaan, kropassa on hiukan ylimääräistä mutta ei löysää, olen melko luomu: ei ole tatuointeja, lävistyksiä, täytteitä, lisäkkeitä tai muuta ylimääräistä. Hiukset on sävytetty oman värin lähelle, ripset ja kulmat on omasta takaa riittävän tuuheat enkä pukeudu tyrkkyvaatteisiin. Lisäksi järki juoksee ja mukavakin olen.
Tässä mitalisi 🏅
Vierailija kirjoitti:
Onhan Iines Ankkakin söpö
Ja Jasmiina Yildizis "söpö" 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä mitalisi 🏅
.. Kiitos te. Jassu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ovat, ovat tuijotelleet niin omituisia muoviturpia pitkään, esim kartrashianeita, että kauneuskäsitys on nyrjähtänyt friikin suuntaan.
Näyttävät trans"naisilta"/transvestiiteiltä, eli miehiltä.
Huvittavaa kun vielä 10 vuotta sitten esim. Tukiaista haukuttiin noista ja nyt ihmiset haluaa näyttää siltä.
Jassu näyttää luonnostaan.
Töröttävät huulet, pullottavat posket, silikonirinnat ja -peba eivät näytä kenelläkään ihmisellä luonnolliselta eikä edes viehättävältä.
Naiset ja miehetkin ovat alkaneet käyttämään näitä lisukkeita näyttääkseen nuoremmilta ja kauniimmilta, mutta se ei ihmistä kaunista, että keinotekoisesti ulkoasua yritetään korjata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian isot silikonirinnat tekevät naisen lihavan näköiseksi vaikka olisi hoikka vyötärö.
Kohtuus kaikessa, osalla on kieltämättä jo liian suuret, vähän pienemmän painaakin vähemmän ja pysyvät kivasti korkeassa pystyasennossa ilman liivejä ja paitaa, joka on muuten se todelinen rintojen kauneusmittari mitä naiset eivtä tunnu vieläkään ymmärtävän.
Voi jumalauta, mikä kommentti taas joltain ääliöltä...
Eivät turbohuulet ole kauniita. Hillitty huulipuna sopii useimmille naisille. Thats it.
Vierailija kirjoitti:
Voisko niitä alakerran huulia myös täytellä ettei näyttäis velhonhihalta koko värkki.
Meinaatko että semmonen lenkkimakkaralookki ois kauniimpi kun velhonhiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko niitä alakerran huulia myös täytellä ettei näyttäis velhonhihalta koko värkki.
Meinaatko että semmonen lenkkimakkaralookki ois kauniimpi kun velhonhiha.
Kyllä. Katso BB Jassua alasti suihkussa ilman meikkiä. Lenkkimakkaralookki.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ole kauniita nuo pensseliripsetkään. Varsinkin tummilla naisilla on järkyttävät pullasudit silmien päällä.
Jassu ilman pullasutia ja meikkiä 50v. näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ohuet luonnolliset huulet on paljon kauniimmat.
Ei ole, vaan luonnollisen pulleat huulet. Ohuet viivahuulet on miehekkäät.
Se on hauskaa, miten nuo turbohuulet ja muu itsensä parantelu on paljolti White Trash hommaa.
Minulla oli aiemmin jostain syystä näkemys, että jos ihmisellä olisi paljon rahaa, sitten sellainen ihminen varmasti parantelisi itseään ja teettäisi täydellisen naaman, rinnat, hampaat jne. Mutta nyt kun olen työssä jossa olen paljon tekemisissä aidosti varakkaiden ihmisten kanssa, niin he ovat lähes aina täysin tai lähes luomuja. Voi olla vinot hampaat, harmaantuva tukka, ryppyjä, riippuvat tissit tms. Jollain on hiukset värjätyt ja hieman meikkiä, mutta harvoin muuta. Vaatteetkin on usein aika hillityt, joko hillityn tyylikkäät tai osalla jopa homssuiset tai "junttimaiset".
Olen tullut vähän siihen johtopäätökseen, että jos sitä rahaa on riittävästi, varsinkin jos on ns. vanhaa rahaa tai tienattu vuosikymmenten saatossa vähitellen eikä äkkirikastumisena, niin itsetunto riittää olla ihan oma itsensä. Ei tarvi yrittää kelvata kellekään ulkonäöllään, koska tietää että rahoillaan pärjää erinomaisesti ilmankin turvaa kenestäkään jonka saisi ihastumaan itseensä. Ei näin varmaan he tietoisesti ajattele, mutta joku sellainen taustalla oleva turvallisuuden tunne siellä on taustalla, joka poistaa epävarmuuden ulkonäöstä ja tarpeen parannella sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaan keskustelun peräänkuulutajat sitten päättivät poistattaa puheenvuoronia otsikon asiasta, eli tässä:
Olen miehenä viehättynyt suomalaisen naisen ulkonäköön. Myös ammattikuvaajana. Ainoa asia, johon huomioni erikseen suomalaisissa naisissa kiinnittyy, on suomalaisten naisten viivahuulet. Ne sopivat esim. Iina Kuustoselle tiukoissa poliisirooleissa ja tietysti kaikille ns. normaalia elämää eläville naisille. Suomalais-slaavilaiset korkeat poskipäät jättää kuitenkin helposti huulet varjoonsa ja silloin joudutaan korjailemaan kuvia jälkikäsittelyssä. En pidä nykyään huulitäytteitä turhamaisuutena vaikka kyse ei olisi edes mallista. Ap:n mainitsemat turbohuulet on asia erikseen, siinä on läheiset ja varsinkin yritys epäonnistuneet vastuunkannossa.
Ai oikein "ammattikuvaajana".... aikuisviihdealalla?
Niin se Jasmiina Yildizis sanoi siinä Sinkut paljaana että saa yhdestä kuvasta 5000e kpl. Hmmm..
Luulevat usein itsestään liikoja.
Vierailija kirjoitti:
monsterface se suvi pitkänen on kauheen rumilus
Niin on Jasmiina Yildiziskin..
Tottakai voi, sedät on kehittäneet kaikki keinot, miten miesten miellytyskoneita saadaan aikaiseksi.