Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatkohan nuo turbohuuli naiset omasta mielestään kauniita?

gossip
02.11.2022 |

Liialliset huulitäytteet tekevät naisista vähemmän viehättäviä. Ohuisiin huuliin pistetyt täytteet näkyvät ikävinä juonteina täytteen reunoilla puhuessa. Eivätkö he itse huomaa sitä? Onko heidän kauneusihanne jotenkin kieroutunut, vai mistä johtuu että tavis naisetkin ottavat täytettä huuliin.

Kommentit (342)

Vierailija
281/342 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä nuo makkarahuulet näyttävätkään sitten kun ällömuoti menee ohi. Jo nyt joidenkin naisten huulet näyttävät hernepusseilta kun täytteet siirtyvät muualle elimistöön.

Vierailija
282/342 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkahuulinaiset on yäk!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/342 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär kokeili tekoripsiä ja kertoi että ei ikinä enää. Jotain liimaa oli mennyt silmään ja vettä juoksi pari päivää. Kaveritkin olivat pilkanneet ja nauraneet. Minäkin näin kuvan hänestä ja oli kyllä karmean näköiset pullaharjat.

Vierailija
284/342 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tuo järkyttävä muoti menee ohi ja luonnollisuus tulee takaisin? Nyt naiset ovat pumpattuja naamasta pers eeseen asti. Vain siksi että saa paremman kuvan instaan? Välittämättä siitä että se on jopa vaarallista, ja rupsahtaminen tulee ennenpitkään monin verroin pahemmin ja aiemmin kuin luonnolliselle naiselle.

Vierailija
285/342 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylähuuli monella täyttelijällä erottuu kuin Homer Simpsonilla. Jos se näyttää hyvältä niin olen varmaan tippunut kehityksen kyydistä totaalisesti.

Itsellä oli samanlainen urtikarian takia. Se-x-yyy. Juuri tällainen:

https://a57.foxnews.com/static.foxnews.com/foxnews.com/content/uploads/…

https://drhuiallergist.com/wp-content/uploads/2015/12/Angioedema_deep-s…

Vierailija
286/342 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse meinasin viime keväänä ottaa täytettä, onneksi järkiinnyin!

Harvempi mies niitä ottaakaan.

Vierailija
287/342 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asia vaikutti asunnonvälittäjän valintaan. Kaksi muuten tasavahvaa ehdokasta, toisella tekoripset ja huulitäytteet ja toisella ei.

Arvatkaa kumpi valittiin.  

Vierailija
288/342 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan. Pulleista huulista tulee mieleen paisunut grillimakkara ennen kuin se poksahtaa. Grillimakkaraan tosin voi tehdä haarukalla reikiä, huuliin kai ei :)

Vierailija
289/342 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju jo mutta kyse vauhtisokeudesta. Joka kerralla otetaan hieman enemmän täytettä ja sitten ei itse tajua kun huulet muistuttaa kumivenettä!

Vierailija
290/342 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan. Pulleista huulista tulee mieleen paisunut grillimakkara ennen kuin se poksahtaa. Grillimakkaraan tosin voi tehdä haarukalla reikiä, huuliin kai ei :)

MOT:n naisella valui mätää poskessa olevasta aukosta hyi helv. Fylliä oli naamassa ainakin ja varmaan muuallakin. Järkky muoti. Verovaroilla nuokin ns.pistos HOIDOT?! maksetaan.

Vierailija
291/342 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomissa Sara S. Huulet! Jumankekka se nainen on pannut naamansa överiksi. Eikö se itse tajua mitä alkaa muistuttamaan makkarahuulineen.

Vierailija
292/342 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla näyttää siltä, kun peräreiän pukamat olisi siirretty naamaan 

Vierailija
293/342 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa miettinyt, näyttävän ihan hirveiltä ja vielä kamalin se kun laitetaan vain ylähuuleen, että siitä turvonneen näköinen ja isompi kuin alahuulesta. Samaan sarjaan kuuluu tekoripset. Miksei naiset halua olla luonnollisia enää?

Ehdottomasti. Tekoripset vielä pahempi, tekevät suttuisen näköiseksi. M

Vierailija
294/342 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylähuuli monella täyttelijällä erottuu kuin Homer Simpsonilla. Jos se näyttää hyvältä niin olen varmaan tippunut kehityksen kyydistä totaalisesti.

Itsellä oli samanlainen urtikarian takia. Se-x-yyy. Juuri tällainen:

https://a57.foxnews.com/static.foxnews.com/foxnews.com/content/uploads/…

https://drhuiallergist.com/wp-content/uploads/2015/12/Angioedema_deep-s…

Mulla myös. Sitrus aiheuttaa mulle nokkosihottumaa, ja kun pysyisikin niissä huulissa, mutta kun pahimmillaan ovat myös silmäluomet muurautuneet umpeen. Ja se kutina on kamala tai oikeastaan polte ja kurkkukipu 

Vierailija
295/342 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko niitä alakerran huulia myös täytellä ettei näyttäis velhonhihalta koko värkki.

Vierailija
296/342 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isot silikonirinnat tekevät naisen lihavan näköiseksi vaikka olisi hoikka vyötärö.

Vierailija
297/342 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian isot silikonirinnat tekevät naisen lihavan näköiseksi vaikka olisi hoikka vyötärö.

Pääsin kerran puristeleen mutta oli kuin jalkapalloa olisi koittanut. Epäseksikästä lähietäisyydessä mutta en kehdannut sanoa neitoselle sitä.

Vierailija
298/342 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kai näyttävät selfiekamerassa hyviltä. Sivusta harva tulee katsoneeksi

Vierailija
299/342 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Iines Ankkakin söpö

Mimmit siis haluaa näyttää ankalta?

Ei sillä ole väliä miltä näyttää, kunhan miljonäärit haluavat koskettaa niitä peniksellään, se riittää ja tehtävä saavutettu.

Vierailija
300/342 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtuus kaikessa, osalla on kieltämättä jo liian suuret, vähän pienemmän painaakin vähemmän ja pysyvät kivasti korkeassa pystyasennossa ilman liivejä ja paitaa, joka on muuten se todelinen rintojen kauneusmittari mitä naiset eivtä tunnu vieläkään ymmärtävän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi